Maandag gaan we alleen kijken of ons wondertje zich op de juiste plaats heeft genesteld. Ik heb nov 2009 een bbz gehad en dus een verhoogd risico.
nee het zal idd vast niet lullig bedoeld zijn..hij weet ook gewoon even niet hoe hij er mee om moet gaan denk ik! @beehappy, tis toch wel spannend voor maandag! hopelijk zit alles op de goede plek.. als je dus een bbz hebt gehad? is het risico hoger daarna?
Muppie, Ik heb gewoon een verhoogd risico na mijn eileideroperatie, hoe dat normaal gaat weet ik eigenlijk niet?
Hee Beehappy! Hebben ze bij jou de eileider kunnen sparen dan? Of is die verwijderd? Ik krijg nl a.s. vrijdag met 5.1 weken de eerste echo ook ivm bbz in februari. Met 5 weken kunnen ze een zwart rondje zien. Google maar eens "echo 5 weken" en dan voor afbeeldingen kiezen. Dan zie je al mooie echofoto's! Wel spannend he?
Oja, bij mij is mn linkereileider verwijderd... die was nl al gesprongen op het moment ik werd opgenomen. @verder... Was vanmorgen bij een vriendin koffie wezen drinken en hun het grote nieuws verteld. Ze wisten het al!!! Haar oudste zoontje van 5 had het sochtends al gezegd. Cyntje heeft ook een baby he? Nee, cyntje gaat een kindje maken, zei vriendin. Nee, zegt zoontje, dat hoeft niet meer. Whahaha.... zo'n byzonder kind is dat toch! Nu ben ik er weer vandoor, want mn moeder komt zo even op de koffie hier. Weer mn mondje houden
@ cyntje, wat grappig van het zoontje..!! echt heel apart als kinderen zo iets zeggen.. algemeen vraagje..mag je vliegen voor 12 weken zwangerschap!?
ok hihi, ik dacht het ook wel hoor..maar twijfelde aangezien wij vroege vakantie hebben (half juni) denk ik even checken
wat hebben jullie alweer veel gekletst! @ cyntje: apart zeg dat dat zoontje dat had gezegd. hier niet veel slaap gehad, ik merk dat als je eenmaal wakker bent je ook gelijk klaarwakker bent. 5x naar de wc gelopen en me 100x omgedraaid, gelukkig viel ik om 5 uur eindelijk in slaap, maar helaas ging om 8 uur het wekkertje heb de hele ochtend gestaan op het werk, en nu auwww in de rug. Fijne dag allemaal
fleurisabelle, muppie en brademarie, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! leuk dat jullie hier mee komen kletsen! wil iemand die de lijst aanpast er voor mij bijzetten: 17 mei intake vk, 27 mei 1e echo?
muppie, wat vervelend dat je vader zo onhandig reageerde. cyntje, wat bijzonder dat dat zoontje het al wist. vorige week had ik ook zoiets, toen kwam mijn buurmeisje (2 jr) helemaal tegen mijn buik aanzitten (ik lag op mijn zij op de loungebank). de buurvrouw vertelde dat ze dat bij haar ook deed toen ze zwanger was. ook wel apart vond ik.
cyntje, mijn eileiders zaten dicht en die zijn weer opengemaakt dmv een operatie, vandaar mijn verhoogde risico. Bij de bbz was een operatie gelukkig niet nodig mijn lichaam heeft het vruchtje zelf opgeruimd. (bha wat klinkt dat onvriendelijk) Bij jou heeft de bbz helaas dus wel een eileider gekost, wat fijn dat je toch al weer zo snel zwanger bent geworden! En wat speciaal van het zoontje van je vriendin, kinderen blijken dat toch vaak aan te voelen. leeuw, jij ook al een onrustige nacht gehad, ik hoop niet dat het een nieuwe trent gaat worden
Januari 2011 Mama's: 28 december Lauwie - 2e kindje - BV - thuis - jongen 29 december Goofychick - 2e kindje - BV - zkh - meisje 1 januari Missyf - 1e kindje - FV - zkh - meisje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - jongen Subke - 2e kindje - ? - zkh - ? 2 januari Danjay - 3e kindje - BV- thuis - jongen Dwars28 - 1e kindje - FV - zkh - jongen Ingie - 2e kindje - Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje - BV - zkh - meisje 4 januari Danielle2911 - 1e kindje IrisB - 2e kindje - BV - thuis - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 6 januari Cyntje78 - 1e kindje - BV/FV - ? - pendel: jongen Fairytale - 1e kindje - BV-FV - zkh - ? 7 januari Muppet1604 - 2e kindje - Leeuw86 - 1e kindje - pendel zegt jongen muppie2504-2de kindje-FV-thuis- geen idee 8 januari Brademarie JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. Moosey - 1e kindje - BV- zkh - jongen 10 januari Beehappy76 - 3e kindje- BV - zkh- geen idee Afspraken: 7 mei Cyntje78 - 1e echo, locatie zwschap bepalen 10 mei Beehappy76- 1e echo kliniek, locatie zwschap bepalen 11 mei Goofychick - 1e echo 12 mei missyf - 1e echo wen1975 - 2e echo 17 mei Moosey - intake vk Dwars28 - gynaecoloog zkh + 1e echo lauwie- intake vk 18 mei Danjay - intake vk 25 mei Ingie - Intake vk Wen1975 - Intake vk Muppie2504-vroege echo 27 mei lauwie- 1e echo 31 mei Muppet1604 - Intake VK + 1e echo IrisB - Intake VK Beehappy76- echo zkh 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo lauwie, ik heb de lijst aangepast
Wauw daar was ik al bang voor: er wordt hier héél veel geschreven Ik ga proberen wat meer mee te lezen. Las toevallig de bladzijde waar iemand zei: geniet van je zwangerschap, de kans is groter dat het goed gaat, en als het niet goed gaat is er nog tijd genoeg om verdrietig te zijn. Wat verhelderend! Ik heb heel erge buikkrampen (vannacht wakker geworden, dacht echt dat het mis ging) en ben daar heel erg onzeker over. Wat dat betreft is het fijn om hier mee te lezen, ik zie dat iedereen geen of andere kwaaltjes heeft (ik blijf maar naar mijn borsten staren maar er gebeurt niets haha) en dat is wel prettig. Dus.. ik probeer mezelf wat vaker te laten zien hier! Lijkt me erg leuk om jullie te volgen en te vergelijken wat er met mij gebeurt!
@juju...vervelend die buikkrampen..hopelijk gaan ze snel over..en hoef je je niet teveel zorgen te maken..en wat een mooie uitspraak idd..! Ik heb vandaag mijn mam verteld..en die zei; ik wist het al.. echt werkelijk, toen ik ging bevallen wist ze het...en nu weer haha erg leuk..en ze was ook blij voor ons vandaag ben ik de hele dag al weeeig misselijk..maar verder lekker..morgen weer werken
*Breekt ff in*: Wauw meiden, alweer jan2011!!!!! Wat gaat het toch snel... Hier een januari 2009 mamma, lijkt alweer zo'n tijd geleden dat wij hier als jan2009mamma's kletsten zeg... Gefeliciteerd meiden, geniet ervan en voor de meiden die nog onzeker zijn of waar het mis ging: heel veel sterkte!!! *Breekt weer uit*
Oeh misselijk ben ik (nog) niet. Ben wel snel geirriteerd en merk (heel vervelend) dat ik er alles uitflap wat ik denk. Heeft al veel scheve wenkbrauwen opgeleverd de afgelopen 2 weken en vriend schaamt zich soms rot.. Dank je wel Nettie.. hoop heel erg een januari 2011 mama te mogen worden!!!
Januari 2011 Mama's 28 december Lauwie - 2e kindje - BV - thuis - jongen 29 december Goofychick - 2e kindje - BV - zkh - meisje 1 januari Missyf - 1e kindje - FV - zkh - meisje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - jongen Subke - 2e kindje - ? - zkh - ? 2 januari Danjay - 3e kindje - BV- thuis - jongen Dwars28 - 1e kindje - FV - zkh - jongen Ingie - 2e kindje - Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje - BV - zkh - meisje 4 januari Danielle2911 - 1e kindje IrisB - 2e kindje - BV - thuis - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 6 januari Cyntje78 - 1e kindje - BV/FV - ? - pendel: jongen Fairytale - 1e kindje - BV-FV - zkh - ? JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. 7 januari Muppet1604 - 2e kindje - Leeuw86 - 1e kindje - pendel zegt jongen muppie2504-2de kindje-FV-thuis- geen idee 8 januari Brademarie Moosey - 1e kindje - BV- zkh - jongen 10 januari Beehappy76 - 3e kindje- BV - zkh- geen idee Afspraken 7 mei Cyntje78 - 1e echo, locatie zwschap bepalen 10 mei Beehappy76- 1e echo kliniek, locatie zwschap bepalen 11 mei Goofychick - 1e echo 12 mei missyf - 1e echo wen1975 - 2e echo 17 mei Moosey - intake vk Dwars28 - gynaecoloog zkh + 1e echo lauwie- intake vk 18 mei Danjay - intake vk 25 mei Ingie - Intake vk Wen1975 - Intake vk Muppie2504-vroege echo 27 mei lauwie- 1e echo 31 mei Muppet1604 - Intake VK + 1e echo IrisB - Intake VK Beehappy76- echo zkh 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo 17 juni JuJu - Intake vk en 1e echo