hihi nou kklopt de lijst weer niet, is mijn afspraak eraf gevallen! nou ja, maakt niet uit! linda, dat vaker plassen en altijd checken komt hier ook erg veel voor ik ga zo maar werken, ben best moe...maar goed, zal wel een lang daggie worden..ik doe staand werk, en dat is soms best pittig, ben benieuwd hoe dat straks wordt..ga ik er gewoon een stoel bijvragen hoor! fijne dag allemaal
Ik kom me hier ook heel voorzichtig melden, gisteren en vandaag een posi test gehad. Mijn DD zal dan 12 januari zijn. Ben de hele dag door af en aan misselijk, veel plassen en pijnlijke borsten. Strax op sollicitatiegesprek... Is niet handig gepland dit allemaal, we hadden het dan ook totaal niet verwacht. Bij Bram hebben we er 15 maanden overgedaan en nu is het al in ronde 2 raak!
@all de bevallingslijst staat in de index van "bevallingsforum". http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/206767-bevallingslijst-januari-2011-mamas.html
goede morgen meiden, @energy: welkom en gefeliciteerd!!!!! hihi nee niet handig om nu een soll. gesprek te hebben maar ach ze mogen je er niet op afwijzen, gewoon lekker je mond houden suc6 bij je gesprek. jullie hebben veel gekletst meiden, ik weer gewoon niet meer wat er gezegd is, sorry! hier in ieder geval alles nog goed
Goeiemorgen! Wat handig, een aparte bevallingslijst! Hoeven we niet meer zo te zoeken. Alles goed met iedereen?
Welkom Energy! En gefeliciteerd! Inderdaad, gewoon nog niets zeggen tijdens je sollicitatie gesprek. Succes!
goeimorge allemaal alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd. zo ons lijstje gaat nu wel heel hard zoveel zwangere er bij. en mijn borsten doen sinds gistere zón pijn, maar heb het er maar graag voor over hahhahahha veel liefs
Ik ben er weer vandoor. Flink aan de poets hier... ben morgen jarig. En ik denk dat ik zo een buikfoto ga maken. Lijkt me erg leuk om het verschil met de week/2 weken te volgen Doei doei!
@Cyntje van harte gefeliciteerd alvast met je verjaardag! @missy Ja lekker he die pijn in je borsten... Ik heb het er ook graag voor over, gelukkig is het inmiddels iets minder dan van de week. @energy Gefeliciteerd en welkom! En s6 met je sollicitatie, ik neem aan dat je het nu nog niet meteen verteld? @all Misschien handig als 2 of 3 mensen de lijst bijhouden? Ik wil het wel doen, maar zijn er nog meer vrijwilligers? Tot die tijd, pb mij dan even jullie afspraken e.d. dan zorg ik dat ze juist op de lijst komen. Ow ja, jooooeeehoooooeeeeee vandaag 6 weken zwanger!
Nu even geen tijd om te reageren (in m'n pauze hopelijk wel), maar ben ook wel vrijwilliger voor de lijst Fijne dag allemaal!
@ Alle nieuwe meiden: Welkom en gefeliciteerd! Hier gaat alles goed, heb het nu even wat drukker. Heb bijna geen klachten, alleen errug gevoelige borsten. Dat komt ook omdat ik al iets aan mijn borsten heb, waardoor er zich allerlei goedaardige knobbels en bulten vormen die pijn doen. Normaal heb ik dit alleen een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden maar nu dus al 2 weken. Maar ach, als dat alles is! Ik kijk trouwens ook nog steeds naar het wc papiertje, wat vooral 's-nachts erg lastig is ! Ik ga zo meteen lekker shoppen in Den Bosch met mijn moeder. Uiteraard ook even alvast babykleertjes kijken! Fijne dag!
welkom nieuwe zwangeren en gefeliciteerd @energy Succes met je sollicitatie wcpapierloeren: doe ik ook haha, heb al tegen mijn vriend gezegd dat we vanaf nu maar andere wc papier moeten kopen want in deze zit een roze kriebeltje in. verder weet ik al niet meer wat er gezegd is:S ben er erg slecht in, sorry..... ik slaap enorm k*t en ik word ook nog eens ziekjes zere keel lichaam voelt belabberd enzo wat ik me afvroeg, hoe zit het met zwaar tillen? op mijn werk kwam er gister 20 kratten fris binnen en dat moest naar boven gesjouwd worden. heb maar gezegd erg last van me rug te hebben. dacht neem het zekere voor het onzekere
hello lady's! cyntje alvast gefeliciteerd! Energy gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! Hier ook nog steeds naar mijn wc-papiertjes aan het loeren hihi nou ja gaat vanzelf over Ik heb vannacht in iedergeval heerlijk geslapen, geen hartkloppingen en enge dromen gelukkig! Leeuw wat betreft dat tillen dat ligt aan de persoon denk ik, ik heb met mijn vorige zwangerschappen ook gewoon getild en nooit last gehad maar wel met mate, dus geen 20 kratten
@cyntje: alvast gefeliciteerd enne de buikfoto willen we wel zien he! ik ga er vanavond ook weer 1 maken. zit er elke keer een weekje tussen. mijn buik blijft goed groeien dus het is de moeite hihi. zit al bijna 2 cm. verschil in met eerst!! @wendy: gefeliciteerd meid! hihi ik ben vandaag ook precies 6 weken het gaat snel he?
@ Cyntje: Alvast gefeliciteerd!!!! Van tillen kun je volgens mij echt geen miskraam krijgen. Ik moet ook soms tillen op mijn werk maar verlaag het tempo en gewicht gewoon een beetje!
Heey meiden! Ik heb een foto gemaakt Zal hem even hier plaasten... maar mijn buik is nog net als anders hoor. Maarja, je moet ergens mee beginnen, toch? Komt ie Bekijk bijlage 70046