Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    cyntje je hebt een mooi figuur!

van mij komen er eerst geen buikfoto's (heb ook nog niks gemaakt) want heb niet meer zon slanke buik helaas

2. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Cyn: Leuke foto :D Die van mij staat nog op het fototoestel, als ik het niet vergeet haal ik hem er straks af.

Pff, zit me een partij te knoeien met banners. Ik wil een combi banner (dus voor zw én bv ) en dat kan bij bump-and-beyond, maar als ik klaar ben staat de slider op een super rare plaats :$ Heb al geprobeerd om m'n events om te wisselen, maar haalt niks uit.:x *zucht* Waarom kunnen we nu niet gewoon 2 afbeeldingen in de handtekening. Twee mini tickers en kees zou helemaal klaar zijn én IrisB helemaal blij :p

3. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

cyntje, mooie foto!
    Ik kan niet wachten tot mijn buikje gaat groeien!

Energy, Welkom en gefeliciteerd!:D
    Enne succes met je sollicitatiegesprek, gewoon niets zeggen;)

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    energy, gefeliciteerd met je zwangerschap!
    succes met je gesprek. ik zou er in een eerste gesprek ook nog niets over zeggen, zeker niet als je er zelf net achter bent.
    fijn dat je zo snel zwanger geworden bent! hier hetzelfde vorige keer 14 rondes en nu meteen de eerste!

irisB, onze situaties lijken wel op elkaar! mijn oudste is 1 jaar en 8,5 maand en ik geef haar ook nog borstvoeding. en nu weer ongeveer gelijk zwanger. grappig! gaat de bv bij jou nog goed? ga je straks ook 2 kindjes voeden?

leeuw, 20 kratten zou ik ook niet tillen hoor. ik luister vooral naar mijn lichaam, als het niet goed voelt/ pijn doet, dan stop ik ermee.

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja cyntje, wat een mooi strak buikje! nu durf ik niet meer hoor ;)

6. Tese

Tese Niet meer actief

@Energy: Welkom en gefeliciteerd!

@Cyntje: Mooie buik heb je hoor! Ik ga geen foto's maken en neerzetten. Ik heb een enorme blubberbuik!

Ik heb trouwens al positiebroeken aan. (had ik nog) Gisteren wilde ik mn spijkerbroek aan doen en ik kreeg em met geen mogelijkheid meer dicht! Moet zeggen dat deze ook een stuk lekkerder zitten hoor! Maar ik had niet verwacht ze al met 4 weken aan te doen!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @cyntje: wat een strak lijntje zeg *jaloers*
    het lijkt alsof je buik onderaan begint te bollen.

@muppet: ach ik heb ook een blubberbuik:p
    hihi ik ga zondag aan mn zus de positiebroeken vragen mss dat ik daar in pas hoef ik ze niet te kopen ;) hier alweer paar dagen legging aan hihi. mn rijbroek kreeg ik gisteren echt nog maar net dicht :p er kon echt geen vinger meer tussen hihi. had ook buikpijn aan het einde omdat de broek zo straks zat hihi.

mijn buikfoto had ik al geplaatst toch????? zal morgen eens nieuwe maken want buik is weer aardig gegroeid ;)

8. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Helaas heb ik alles weggedaan omdat we er nu van overtuigd waren dat het nooit meer zou gebeuren, maar ik maar ik moet zeggen dat ik dat vanmorgen ook al had ;)

9. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Zo, even proberen te reageren op posts sinds gisteren...

@alle nieuwe dames:
    Gefeliciteerd en welkom! (zijn er te veel om te onthouden :( )

@deejay: Wat een lieve opmerking van je oudste. Ik blijf duimen :)

@muppie: Dat was idd niet zo'n handige opmerking :( Hopelijk heeft hij het niet zo bedoeld.

@cyntje: Heh, grappig van het zoontje van je vriendin :)

bevallen met feestdagen:
    Zit ik ook niet op te wachten. Zou er liefst een weekje bij doen (rond 10 januari), maar ja, we kunnen niet kiezen natuurlijk :D Vorige keer was ik eerst uitgerekend op 5 september, toen verzet naar 7 september en bevallen op 6 september :D Als ik een zwangerschap heb als de eerste, vind ik het helemaal niet erg om tot 40 weken of langer te lopen. (Zeker omdat het nu de laatste keer is, wil er wel helemaal van genieten)

@muppet: Ik merk nog niet dat ik vaker naar het toilet moet. Alhoewel, moest vannacht wel een keertje en dat heb ik normaal niet. Steken nog niet gehad, maar is wel normaal.

@brademarie: Ben er redelijk rustig onder, maar ik kijk toch maar voor de zekerheid :D En beterschap!

@energy: Succes met je sollicitatie! En idd niks zeggen, voor hetzelfde geld wist je het nog niet eens ;)

lijst: Aparte lijst is wel handig (als dat mag van het beheer). Anders zal ik eens even kijken naar een lijst op een aparte site (doen veel mama's hier). Ben iig vrijwilliger voor mee bijhouden.

@moosey: Shop ze :D

@leeuw: In het begin mag je denk ik nog wel gewoon tillen. Kan uiteraard geen kwaad om rustiger te doen dan anders. Later in zw mag je maar 5 kilo, maar iemand moet me nog steeds eens uitleggen hoe dat werkt als je al een dreumes hebt rondlopen :)

@lauwie: Ja, dat was ik ook al aan het denken :D IrisBkind is een half maandje jonger dan jouw oudste (vandaag net 1 jaar en 8 maanden :D). BV gaat nog super, dankzij mijn verslaafde. Ik geef nog helemaal op verzoek (nu ja, ik zeg ook wel eens "nee, straks" natuurlijk). Ik hoop te kunnen tandemen, maar je weet het natuurlijk nooit. Hij is dan bijna 2,5 , zwangerschap kan het plots doen opdrogen of de smaak verandert waardoor het niet meer lekker is. Soit. Ik denk positief. Het lijkt me iig erg leuk én handig voor wegdrinken van stuwing ;) Gaat het bij jou ook nog goed en wil je ook tandemen?

Hier gaat alles z'n gangetje. Buik nog steeds erg opgeblazen, lijkt alleen maar erger te worden. Nu ja, dan zien de mensen het maar, er heeft nog niemand wat van gezegd. Ben het beu om m'n buik steeds in te trekken :p Vandaag extra dagje werken om wat uren in te halen, maar om halfdrie mag ik al naar huis. Ben 's morgens nog steeds een ieniemieniebeetje misselijk en ik merk wel dat ik vermoeider ben dan anders (na de lunch heb ik echt nood aan een dutje :p ).

Fijne middag allemaal!

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom me hier ook maar melden:)
    We hebben al een dochter en in januari heb ik een MK gehad. Dus vind het nu wel extra spannend. Ook omdat ik me totaal niet zwanger voel (wat ik dus bij de andere zwangerschappen wel had), dus ben ook wel onzeker. Maar zolang we nog geen echo hebben gehad ga ik er gewoon van genieten!!!
    Waarschijnlijk ben ik ergens tussen 2 en 5 januari uitgerekend. Vanmiddag ga ik de VK even bellen om een afspraak te maken en dan vraag ik gelijk of ik ook een echo krijg ivm de MK van januari.

11. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Hoi Linnielin van harte gefeliciteerd en welkom!
    Ik heb in januari ook een mk gehad dus ik begrijp je onzekerheid maar idd gewoon genieten meid!

mijn buikfoto's staan in mijn album, let niet op mijn geweldige hello kittyslip:D

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Sohe! je ziet echt al verschil in één week tijd!!! *lichtelijk jaloers hiero :D*

13. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Welkom Linnielin!

We gaan met z'n allen proberen te genieten van de kleine wondertjes in onze buik!
    Ik weet helaas hoe het is... en hoe moeilijk het is om vertrouwen in je lijf te hebben...

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor jou dus ook spannend!!! Heb je er een goed gevoel bij, of had je dat bij je MK ook?
    Ik heb bij mijn MK van begin af aan al het gevoel gehad dat het niet goed was, nu heb ik dat gevoel helemaal niet en ben ik echt helemaal happy. Dus hoop maar dat het nu wel goed gaat. Ik voel alleen nog echt helemaal niets, dus dat vind ik dan weer een beetje vreemd;)

En zo'n buik had ik bij Arinde pas met 3 maanden....groei nooit zo hard:)

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ben trouwens vanmorgen op de koffie geweest bij de eigenaar vaan mn "verzorg" pony *wat klinkt dat kinderachtig :D*

Gisteren ochtend is ze (pony) namelijk bevallen van een heel mooi zwart merrie veulen! Goa... betekend wintermaand. Omdat het zo koud was gisteren ochtend ;)
    Goa zal in de loop der jaren schimmel worden want moeder is schimmel en paps ook ;)
    Zo schattig! Rennend en dartelend in de wei .... hmmmm zwijmel, zwijmel...

16. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ondanks dat ik erg weinig kwaaltjes heb in tegenstelling van de vorige keren heb ik er de volste vertrouwen in. Maar ik weet dat mijn gevoel het niet altijd bij de juiste eind heeft. Dus soms is er nog wel een paniek momentje...

17. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad erg schattig!! Knap he, dat ze gelijk kunnen lopen. Maar goed dat onze kids dat niet gelijk kunnen:)

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor jou dus ook erg spannend!

19. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland

Ik heb precies hetzelfde als jij in januari voelde ik ook dat het niet goed zat en nu heb ik dat gevoel helemaal niet gehad maar het blijft toch spannend.

20. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    he wat leuk! lief he die veulens! vorig jaar is mijn merrietje bevallen van een veulen, alleen wisten we niet dat ze drachtig was dus je kan je voorstellen hoe in shock ik was toen ik de wei in liep:$

Deel Deze Pagina