@goofychick Jij ook nog van harte gefeliciteerd en gezellig als je mee blijft kletsen. @Elif Graag gedaan, meid! Na zoveel tegenslagen is het jullie echt van harte gegund. @slapen Pfff echt een probleem, heb vannacht eindelijk doorgeslapen zonder naar het toilet te moeten maar om 7 uur was ik alweer klaarwakker. :x Ach het is mooi weer, dus dat scheelt weer. Zo ga even van het mooie weer genieten. Liefs Wendy
hey dames! naoma, danjay en wen gefeliciteerd! (en goofy natuurlijk ook, maar dat had ik al gezegd ) hier nog 'n januari mama.. ik hou 't wel nog ff onder voorbehoud. heb in augustus 'n miskraam gehad, maar ga proberen hier toch al 'n beetje te volgen.. als ik naar m'n gemiddelde cyclus kijk ben ik ook voor 1-1-11 uitgerekend , maar geen idee wanneer ei geweest is, dus 't kan nog naar dec verschuiven.. maar hoop eigenlijk ook 'n beetje op 'n januari beebje, want met kerst vind ik ook maar niks pas op, ben blij dat we terug zwanger zijn hoor! wil niet ondankbaar klinken we zullen wel zien! oja, 't is voor ons ons 2de kleintje. Hebben al 'n flinke zoon van bijna 21 maanden. Hij wordt 2 begin augustus..
@Subke Van harte gefeliciteerd en welkom! Ik begrijp je wel hoor, alhoewel het mij op zich niet uitmaakt. Zolang het maar niet 1e Kerstdag is ivm verjaardag stiefmoeder en nichtje. Ik duim ook voor jou dat het een plakbeebje is.
hey Wendy, ik hoop 't ook. en 't maakt me ook niet zoveel uit hoor, als 't maar gezond is. ben bij Tygo bevallen met keizersnede, dus als dat deze keer weer moest zijn, dan zal 't toch rond kerst zijn. (want dat doen ze ongeveer 2 weken voor je uitgeteld bent)
Weet je, dat cliche hoor je altijd als je zwanger bent voor het eerst of nog niet bent. En toen dacht ik weleens ja ja....maar toch..... MAAARRR....sinds ik het allemaal al een keer meegemaakt heb en dan de verhalen hier op het forum hoor......HET IS GEWOON ZO..... (de hartslag van zoonlief sloeg op hol tijdens mijn weeen, nou dan schrik je ook wel hoor.....) Dus iid, als het maar gezond is. (maar goed ik vind dat heeeel veeel cliche's rondom kinderen waar zijn Hier kan het een kerstkindje worden, een oud en nieuw kindje, een sinterklaas kindje....
Dit heb ik vanochtend in de badkamer neergezet, voordat manlief ging douchen, hij wist het al wel maar door de spannende dagen hebben we er nog niet echt van kunnen genieten....... Eindelijk overtuigd heb ik het als titel meegegeven.
Had je je trouwjurk al gekocht????? Jee dan sta je er al met een dikke buik......hoe mooi. Wij trouwden ook met zijn drietjes 2 jaar geleden bijna......bleef janken tijdens de ceremonie, en niemand wist waarom *grijns* Heel speciaal...
Wanneer gaan jullie de vk bellen? Ik ga morgen bellen aangezien we voor afspraken maken alleen op maandag en dinsdag kunnen bellen. De echo laat ik in het zkh maken en daar heb ik al een afspraak voor gemaakt op 26 mei. Nu wil ik deze alleen een week vervroegen omdat ik een echo met 8 weken moest laten maken en nu is het 9 weken. Volgens mij heeft de secr. van de poli zich vergist, ze zei nl dat het precies over 4 weken was. Maar later zag ik dat het er 5 waren.
@goofy: wat leuk om dat zo weg te zetten!!!! nee heb mij trouwjurk nog niet gekocht ga binnenkort heel veel passen nu het nog kan gewoon voor de lol en dan koop ik in juli/augustus pas mijn jurk denk ik. ja inderdaad dikke buik dan al 24 weken ahaha. @subke: gefeliciteerd meid!!!!! hoop dat dit een plakbeeb is! @wendy: heb eigenlijk geen idee wanneer ik ga bellen voor een afspraak. moet je niet eerst de dokter bellen?? heb echt geen idee hoe dat allemaal gaat hihi. nou meiden mijn ouders weten het!! heb het ze toen straks verteld door een test in te pakken met een deurhanger van woezel en pip met op 1 kant ssst ik slaap en de andere kant ik ben wakker vond hem echt leuk. mijn ouders begonnen allebei meteen te huilen echt zo lief. had dat van mn ma wel verwacht maar niet van mijn vader!!! ze waren helemaal trots dat ze een 2e kleinkind kregen en dat het al zo snel gelukt was
meiden heb even een vraagje: moet je eerst de huisarts bellen om te zeggen dat je zwanger bent of kun je gelijk een afspraak maken bij de verloskundige??
De huisarts kan weinig voor je betekenen, dus gelijk de vk bellen voor een afspraak. En leuk dat je ouders zo enthousiast reageerden. Mijn moeder weet het al wel, maar mijn vader nog niet. Die wil het pas weten na mijn echo, door mijn vmk. Maar toen ik het hem toen vertelde dat ik zwanger was, was hij erg emotioneel ook. Voor mijn ouders wordt het ook het 1e kleinkind.
oke bedankt dan bel ik van de week de verloskundige vind het wel gelijk heel echt worden dan haha. voor mijn ouders wordt het het 2e kleinkind maar van ons de 1e!
Kan ook gelijk hoor! Enne, je kan niet zo laat een jurk kopen hoor, dat heeft echt een tijd nodig, zal voor de zekerheid even bij de bruidswinkel vragen, 3 mnd voor die tijd is op zijn laatst. Althans hierzo.
Hier wanneer ik fiat heb van de gyn, 11 mei naar gyn voor echo, dus hoop daarna, als ik wel een mooi hartje hoor kloppen of zien mag ook.