Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Whahaha! Ja, dat kan ik me voorstellen! Viel je dan niets op? Dikke buik ofzo?
    Fjalladis was mega! En een dikke reet! Nu is ze weer mooi slank.
    Helaas geen foto's kunnen maken, want ze is erg beschermend en rende steeds weg met Goa.

Foto van mams Fjalladis zomer 2009:
    Bekijk bijlage 70100

2. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Cyntje, Danjay en Linnielin: Ik weet ook hoe het is helaas. Heb zo'n moeite om echt blij te zijn. Nee, dat is het niet. Ben echt SUPERBLIJ maar durf het niet, want blijf bangig en durf me niet zo goed te hechten sinds afgelopen januari. Maar inderdaad, laten we genieten! Proberen althans!!

3. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben inderdaad ook superblij en ga er gewoon van uit dat het nu wel goed gaat. Dat heb ik ook afgesproken met mannetje. Zolang er geen andere signalen en echo's zijn, gaan we er gewoon vanuit dat het goed zit. Merk wel dat dit ons goed doet.

Heb net de VK gebeld en krijg op 1 juni de intake + eerste echo. Dus nog 3.5 week geduld:)

4. muppie2504

3 mei 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    @linnielin, gefeliciteerd..! ik zie dat je in jan een Mk heb gehad..ik in feb..en nu weer zwanger..
    en weet dus hoe je je voelt..
    spannend dat je 1 juni al mag..!! en dat anders voelen dan met een MK komt erg bekend voor..

Mooi paard zeg..en wat leuk een veulentje..

zooo, ik was vroeg klaar met werken, 8 begonnen 3 uur klaar...
    daarna mannetje opgehaald, en nu 1,5 week vakantie..heerlijk hoor!!
    eerst zaterdag naar de taartenbeurs (1 van mijn grootste hobbys taarten decoreren, dus ik mag weer shoppen)

5. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd!
    Ik kan me voorstellen dat het extra spannend is, dat is erg herkenbaar. Op naar 1 juni en dan een hele mooie echo!

6. Tese

Tese Niet meer actief

@Linnielin: Gefeliciteerd en welkom! Ik kan me voorstellen dat je bang bent! Nu maar hopen dat de tijd snel gaat en dat je een mooie echo krijgt

7. @ all, bedankt voor de felicitaties

Ik hoor morgen of ik word aangenomen, heb vandaag niets verteld. Ben al wel aan het nadenken wanneer ik dan wel iets ga vertellen....

Ik las een vraag over een duowagen. Dat gaan we niet doen. We hebben een buggy en een kinderwagen en ik ben fan van draagdoeken, vooral in de eerste periode. Dit wil ik met dit kleintje ook weer gaan doen. Eerst lekker in de tricot en daarna in mijn Hopp (of andere die ik dan alweer gekocht heb) :)

8. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ linnielin welkom en van harte gefeliciteerd.

@ danjay zo heb net ff je foto's bekeken je groeit echt hard!!!

ik zal ook is ff wat foto's er opzetten

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @linnielin: welkom en gefeliciteerd :D

@danjay: zoo jou buikje groeit ook goed zeg!!!

@energy: oww spannend dan morgen! ja draagdoeken vind ik ook super gaaf maar ik heb een hond die je soms niet ziet staan:p dus rent je weleens omver en dat vind ik te gevaarlijk :(

ik ga ook zo weer een buikfoto maken met kleren en zonder kleren(nou ja blote buik hihi). kan het echt super goed zien zelf hoop dat ik het nog 4 weekjes kan verbergen voor mijn baas!!

10. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor jou dus ook spannend....valt me op dat er veel meiden zijn hier die een MK gehad hebben nog maar kort geleden en nu weer zwanger zijn!!!

Lekker hoor, vakantie! Leuk zelf taarten maken, heb wel eens foto's ervan gezien maar vind ze altijd prachtig!!!!

11. muppie2504

3 mei 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    jemig danjay wat een geweldig buikje al...ik plaats voorlopig nog geen buikfotos..heb van mijn zelf namelijk al een behoorlijk buikje..en met de vorige zwangerschap zag je pas met een week of 20/22 verschil! dus nog even wachten ;)

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0

meiden hier mijn buikfoto van 6 weekjes!! heb ook nog een blote buiken foto maar die kan als schokkend ervaren worden hihihi.

deze jurk zat altijd heeeeeel wijd en los:p

13. muppie2504

3 mei 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow naomi ook al een lekker buikkie :D

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je de foto weer weggehaald? Ik kan het niet ziet in ieder geval;)

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nee hoor heb hem niet weg gehaald haha. krijg je niets te zien als je op de link drukt??

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0

hier de foto met blote buik! schrik vooral niet hihihihi.

17. Tese

Tese Niet meer actief

Ach Naomi dat valt toch wel mee? De mijne is 2x zo erg dus die krijgen jullie echt niet te zien!!! ;)

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hihi ik vind deze al erg!!!
    kan niet wachten tot mn buik echt flink gegroeid is, dan staat de boel mss een beetje strakker ;)

19. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligt zeker aan de laptop van mannetje. Krijg melding dat de pagina niet beschikbaar is:( Kijk morgen wel even op de pc boven, maar heb nu geen zin om daar heen te lopen:)

20. muppie2504

3 mei 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi mijne net zo !

Deel Deze Pagina