Gefeliciteerd met de 20 maanden van IrisBkind! . Bv gaat hier ook nog prima. Vlak voordat ik wist dat ik zwanger was, deed ze wel een beetje hysterisch tijdens het drinken. Vraag me af of het anders smaakte of dat ze ook last van zwangerschapshormonen had . Mijn dochter krijgt nog bv omdat ze het heeeeel graag wil. Beetje zoals jouw verslaafde denk ik. Al is het voeden hier op vaste momenten. Voor en na het slapen en als ze 's nachts wakker wordt. Dat laatste komt steeds minder voor. Als mijn dochter wil stoppen vind ik het prima, als ze wil blijven drinken ook. Ik verwacht overigens dat de interesse alleen maar toeneemt als er een kaper op de bv kust komt. Ben wel heel benieuwd hoe het zal zijn met 2 kindjes voeden. Hoe doe je dat op regeldagen als er voor de baby eigenlijk al te weinig is? Of heb je die dan niet? En hoe zorg je dat de baby alle colostrum krijgt? Of iig genoeg? Las trouwens dat je ook de weeen op gang kunt helpen door de oudste aan te leggen als de weeen beginnen. De oxytocine versnelt het op gang komen van de weeen schijnt.
linnielin, gefeliciteerd!! naomi, kan je foto's helaas niet zien. muppie, leuk taarten decoreren! doe je het vaak? en waar is die beurs? charpi, gefeliciteerd!
muppie, zeurende of stekende pijn net boven mijn lies of iets hoger op mijn buik. cyntje, he bah nachtdienst. wat doe je voor werk? ik heb af en toe bereikbaarheidsdienst. ook geen trek meer in. hoeft ook niet volgens cao, maar ook zo kinderachtig om dat meteen aan te grijpen. ik word echt maar heel zelden gebeld.
@Cyntje Veel plezier morgen met je echo en werkse bij je laatste nachtdienst. @vertellen Mijn moeder wist het al vanaf dag 1, maar gisteren heb ik het mijn vader en zijn vrouw verteld. Ik had een boekje voor opa en oma's gekocht en daar mijn echo ingelegd. Ze waren hartstikke blij en mijn vader had wel even vochtige oogjes. Daarna aan mijn broer verteld dat hij oom gaat worden. Slaap lekker allemaal alvast!
Ik had net mn tante aan de telefoon en ik kon me niet meer inhouden. Ik heb het verteld. Zij is het dichste bij een moeder wat ik op dit moment heb. (ouders zijn in 2006 en 2009 aan kanker overleden) Nou ze was helemaal blij hoor! Heerlijk, nu maar hopeen dat het niet mis gaat....
muppet nou fijn toch dat je het toch aan iemand hebt kunnen zeggen!!!! wat erg dat je je ouders beide verloren hebt zeg! zal wel extra moeilijk zijn om je mond te houden dan, want je wilt het toch delen met iemand! gelukkig was ze blij en nee het gaat het niet fout meid!!
naomi, , haha nee hoor, ik vind het niet zo schokkend. zo groot is mijn buik ook wel. heb vandaag bijna een half brood op en dat zie je ook aan mijn buik zeg maar . ik ben in het stadium van de kwaaltjes gekomen. heb geen zin in eten, heb het gevoel dat ik helemaal vol zit. maar als ik ook niet eet, dan voel ik me slecht. had dus maar lekker vers brood gehaald en na wat boterhammen () voelde ik me weer goed. vanochtend bloed geprikt voor mijn afspraak bij de vk. 2 verpleegkundige en de een was duidelijk niet zo handig ermee. kwam de ander steeds helpen. ik ben geen held met bloedprikken en terwijl ik een uur zat te wachten (enorm druk), kreeg ik een beetje de zenuwen dat ik bij de onhandige prikker zou komen. gelukkig net niet 8). zijn jullie al dingen aan het regelen? kdv, kraamzorg etc?
muppet, wat heftig van je ouders zeg! fijn dat je tante leuk reageerde. en stel dat het onverhoopt mis gaat, dan kan het toch ook fijn zijn als zij er is om je te troosten? wel een moeilijke tijd om je ouders te missen. knuffel!
Thanks meiden! Het is inderdaad moeilijk zonder mn ouders. Ze zouden een geweldige opa en oma geweest zijn! Mijn vader heeft Sem nog 2 maanden mogen meemaken en hij was apetrots! Ik heb soms ook heel sterk het gevoel dat ze op de een of andere manier geholpen hebben met allebei mn zwangerschappen.... Raar he?
@ lauwie, die beurs is in alphen aan den rijn...ik decoreer nu ong. een jaar taartjes..super leuk..laatst al een kraamtaart gemaakt, en een bruidstaart en nee ik ben nog niets aan het regelen, ik wacht tot 12 weken..ivm eerdere miskraam, en toen had ik ook kraamzorg al geregeld, en moest afbellen :S best pijnlijk...aangezien ze vroeg; mag ik vragen waarom....en omdat het bij mij de 2de is, weet ik al hoe ik dingen wil hebben welk kdv en welke kraamburo, dus dat is makkelijk @muppet, wat verschrikkelijk dat je beide ouders verloren bent.. heftig zeg..helemaal als je zwanger bent...fijn dat je het aan je tante hebt kunnen vertellen.. ik ga geen moeders voor moeders doen.. vorige keer ben ik zo zo kostmisselijk geweest ong. 20 weken..en elke keer als die fles open ging, hing ik boven het toilet...elke keer keek ik meer op tegen het moment dat die fles open ging..ik kon het gewoon niet..! dus heb nu besloten het niet te doen..ook alweet ik dat ik er zoveel mensen mee kan helpen.. en dat vind ik echt erg, maar ik kan het gewoon niet..toen ben ik ook eerder gestopt..
Goeiemorgen! Kom straks denk ik wel reageren, maar nu even cyntje veel succes wensen met de echo straks. Succes! Fijne vrijdag allemaal! (jeej, bijna weekend )
Cyntje veel succes met de echo! Ben heel benieuwd! @Muppie: Wat leuk dat je taarten decoreerd! Ik zit hier ook wel eens op het taartentopic te kijken en ik vind het zo knap allemaal! Ik zou het geduld er niet voor hebben maar het lijkt me leuk als je het kan.
Niet normaal hoeveel mensen al een mk hebben gehad, en ook zoveel in januari 2010! Ik denk dat het gewoon meant to be is dat we dan allemaal in januari 2011 bevallen van een gezond kindje! Cyntje, suc6 met de echo!
goedemorgen allemaal! Nieuwe zwangere, welkom en gefeliciteerd! Cyntje, succes met de echo! Zo net ff met de meiden, mijn moeder, mijn 2 tantes en een nicht naar de markt geweest...bha wat een rot weer! Ik heb me echt in moeten houden om geen test te kopen, ik heb hubbie beloofd dit niet meer te doen...hij zegt dat ik positief met blijven en gewoon rustig maandag de echo moet afwachten, ik heb me voorgenomen dit ook te doen...maarre het is wel moeilijk, dit is mijn 5e zwangerschap voor ons 3e wonder, ik zoek gewoon een beetje zekerheid.
Ik heb de laatste paar dagen bijna nergens last van. De steekjes zijn wat minder geworden. Maar goed, wie weet wat er nog komt! @Cyntje: Heel veel succes!! @Muppet: Wat ontzettend erg van je ouders maar fijn dat je het aan je tante kon vertellen!