Oh nee, beee happy! Wat vreselijk. Ik hoop met heel mijn hart dat het een innestelingsbloeding is en dat het snel stopt. Ik zal voor je duimen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Bruinverlies is heelmaal weg en blijft hier weg. Was duidelijk innestelingsbloedin aan het einde van week 5. Komt goed! Thanx voor het meeleven iig! Ga vandaag mijn zusje vertellen dat we zwanger zijn. Zondag de ouders en verder houden we t nog ffies stil tot de 1e echo op 27 mei.
@beehappy, o nee! Hopen dat het bij een lichte bloeding blijft en verder niets. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en er zit een heel mooi jochie nu in de kinderstoel zijn melk te drinken. @all, Ik ben aangenomen! 17 mei mag ik met de training beginnen op mijn nieuwe werk! Heb er superveel zin in. Alles valt nu op z'n plekje, nieuwe baby, nieuw werk, what's next?
Energy, Gefeliciteerd met je nieuwe baan! all, vanaf vanmorgen 6:15u naast het bloed ook hevige krampen gekregen en flinke rugpijn en net 2 grote stolsels verloren...nu zakt de pijn, maar het bloedverlies zet hevig door...ik denk echt einde oefening voor ons Ik vertrek over 15 min naar de kliniek, maar eigenlijk weet ik het antwoord al.
ooo wat erg zeg...heel veel sterkte..en idd als je stolsels hebt verloren, is het niet zo goed teken... ik steek een kaarsje aan...veel sterkte!
ooo nee he, beehappy! wat verschrikkelijk! het is jullie zoo gegund. ik word hier echt naar van. sterkte zo! en een hele dikke knuffel!
Onee... Beehappy... Wat kl*** weer... Ondanks dat ik echt hoop dat er niets aan de hand is, zegt je gevoel vaak genoeg Heel veel sterkte tijdens de echo...
He getver nee, beehappy, ik hoop dat alles toch goed zit. Sterkte zo met de echo! Heel veel sterkte en dikke knuffel.
Ik moet nog moederdag cadeautjes kopen... ik weet niet wat. Wat moeilijk elk jaar weer... ze hebben alles al. Zo maar even langs de intratuin ofzo...
Beehappy: Ik schrik me dood....Echt ontzettend klote. Heel veel sterkte. @Energy84: Gefeliciteerd!! 2010 is jouw jaar!
Beehappy, heel veel sterkte... Cyntje, fijn dat alles er goed uit zag op de eerste echo. Wij wachten nog wel een tijd met vertellen, ik weet nu uit ervaring dat het pijnlijk is om te vroeg te juichen, want dan moet je weer aan iedereen gaan vertellen dat het mis is gegaan en dat is iets wat ik niet meer mee hoop te maken. (Vorige keer hadden we het bekend gemaakt na de eerste echo, toen zij de vk dat alles goed was en de spannende tijd voorbij; twee weken later weer een echo, geen hartactie meer...) Dus hier gaat het blijde nieuws pas naar buiten als ik minimaal 2 goede echo's heb gehad. Ik vind het nog steeds wel moeilijk dat ik er niet meer zo ontspannen in zit als de vorige keren, maar ik denk dat dat door deze ervaring ook echt niet meer kan. Het is gek, je weet dat het bij zoveel vrouwen wel eens mis gaat, maar ik dacht toch de vorige keren dat het bij mij gewoon goed zat. Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken en zo positief mogelijk te zijn. Hoe doen de andere dames dat, die dit ook hebben meegemaakt?
Wij vertellen het ook pas na een paar goede echo's. De vorige keren hadden we het onze ouders en broers en zussen verteld... maar een paar dagen later konden we weer naar nieuws vertellen. Alleen een vriendin van mij weet het. Oh... en schoonzusje en broertje van mijn vriend omdat ze hier ook op het forum zit. Ik vind het soms ook moeilijk om positief te denken hoor. Mijn gevoel heeft me al 3 x in de steek gelaten dus... Ik denk dat het positieve gevoel moet groeien met de dag/week/echo. Er is wederom geen knopje wat je aan/uit kan zetten. En natuurlijk de lieve meiden hier! Als je ergens mee zit dat zijn we met 'n allen hier om te steunen.
Wij gaan het over 2 weken vertellen, dan vieren we nl onze verjaardagen (vriendlief en ik zijn 13 dagen na elkaar jarig) Ik heb voor Bram een shirtje besteld met op de voorkant 'Stoer' en op de achterkant 'Ik word grote BROER'. Hij krijgt dat shirtje aan en we zeggen verder niets, kijken hoe lang het duurt voordat men het door heeft. Ik heb vanmorgen nog een digitale van CB gedaan, maar wil hem ff niet plaatsen ivm het nieuws van BeeHappy.... Meis, ik duim voor je dat het toch nog goed is allemaal :*
Ik kom net terug van de kliniek, voor nu ben ik nog zwanger, zo'n 5 weken...de gyn geeft ons nog 25% kans dat het goed zal komen. Voor nu kunnen we alleen maar heel hard duimen en afwachten tot vrijdag dan heb ik een controle echo.
beehappy, hoe voel je je? wat een spannende week ga je tegemoet, zeg! 25% is nog best een kans, maar kan me wel heel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om daarop te durven hopen. hoe gaat het nu met het bloedverlies en de buikkrampen? ik ga keihard duimen dat het helemaal goed gaat komen met dit kleintje! hele dikke knuffel voor jou!