Ha allemaal, Ik ben nieuw hier en wil graag met jullie mee kletsen. Als eerste aan alle zwangeren gefeliciteerd! En beehappy hoop voor je dat het goed komt! Veel sterkte!!! Wij hadden gisteren en vandaag een positieve test in handen en zijn zo verschrikkelijk blij. Durfde voorheen niet echt mee te praten. Bang om er teveel mee bezig te zijn en teleurgesteld te raken. Nu wil ik graag met jullie mee praten en ervaringen delen. Geniet van de zwangerschap! Liefs Sil
Ha allemaal, Ik ben nieuw hier en wil graag met jullie mee kletsen. Als eerste aan alle zwangeren gefeliciteerd! En beehappy hoop voor je dat het goed komt! Veel sterkte!!! Wij hadden gisteren en vandaag een positieve test in handen en zijn zo verschrikkelijk blij. Durfde voorheen niet echt mee te praten. Bang om er teveel mee bezig te zijn en teleurgesteld te raken. Nu wil ik graag met jullie mee praten en ervaringen delen. Geniet van de zwangerschap! Liefs Sil
@beehappy... wat een lange week zal dat worden voor jullie... hoe gaat het nu met je? Nog buikpijn, bloedverlies? Hoe laat mag je vrijdag? Liefs Cyntje78
silsa, gefeliciteerd! leuk dat je mee komt kletsen! was je makkelijk zwanger geworden of waren jullie al even bezig? (omdat je bang was er teveel mee bezig te zijn) energy, gefeliciteerd met je nieuwe baan!
8e ronde, niets te klagen dus. Ik ben alleen verschrikkelijk ongeduldig. Elke maand voelde ik van alles en hoopte uiteraard dat het raak was. (vast herkenbaar) Als ik dan ook symptomen van anderen lees, ga ik me daar op focussen en maak ik mezelf gek. Vandaar... Beetje zelf bescherming.
Silsa, welkom en gefeliciteerd! all, Lief dat jullie zo meeleven! Hier nog een beetje lage rugpijn en een beetje bloedverlies, lijkt nu echt minder te worden...gaat echt spannend worden de aankomende week.
@ beehappy ik hoop zo dat alles goed gaat komen ik duim voor je en veel sterkte. @ alle nieuwe zwangere van harte gefeliciteerd en welkom.
@Beehappy, lieve schat, heeeeel veeeeel sterkte!!!!!! Heb ff snel wat terug gelezen en wilde ondanks dat we bezoek verwachten nog even je sterkte wensen. Knuff!!!
Beehappy: Fijn dat er nog kans is. Ik ga ook heel hard duimen! Silsa: Gefeliciteerd en welkom! Ik ben net met een vriendin in de stad wezen lunchen en toen ik thuiskwam, vond ik een kaart van mijn vriend in de brievenbus. Die heeft hij gisteren schijnbaar verstuurd. Daar stond in dat hij heel erg blij is met de zwangerschap en dat hij mij overal in steunt en hij weet dat ik ook altijd voor hem klaarsta. En hoeveel hij van mij houdt. Echt heel lief, want hij is hartstikke nuchter en hij heeft zijn blijdschap natuurlijk ook al uitgesproken maar om het zo te lezen is echt heel bijzonder! Ben helemaal blij! Hij komt zo thuis en dan krijgt 'ie een dikke knuffel! Leg trouwens mijn spijkerbroeken voorlopig onderin de kast want die zitten nu al niet meer fijn. Gelukkig heb ik heeeel veel leggings!
Zo...... Vakantie was heerlijk, echt leuk om die knulletjes samen te zien van ons en onze vrienden, ze schelen 2 wkn. Ze gingen direct al helemaal knuffelen met elkaar, stelletje knuffelkonten. Maar volgende keer toch echt weer CenterParcs voor ons, heel burgelijk maar zoooo kindvriendelijk! Anyway, lees weer wat nare verhalen zowel hier als bij de dec mama's. Triest, en dan hoop je maar dat het verder met iedereen goed blijft gaan. Hier dinsdag de echo, ook ik blijf me onzeker voelen, voel zoveel minder als toen bij mijn zoontje. Raar he! Had ik nou maar de k2V5 niet weggelegd. Heb nog een kruidvat gewone liggen *grijns* Nieuwe, welkom!!
@ beehappy..jemig meid wat onwijs spannend..en moeilijk... ik hoop zo dat het blijft zitten..!! het was in ieder geval nog niet over..!! Dikke knufff welkom gezelli nog meer nieuwe mensen hier.. @moosey, wat lief, zo`n kaartje.. @ goofy, spannend dinsdag zeg..! zooo ben net van de taartenbeurs, wel moe, en zere buik,,maar leuke dingen geshopt, mijn budget is nog niet eens op! het was zooo druk dat ik niet alles heb kunnen zien...! fijne avond..
Neee nee dit mag niet waar zijn Ik vind dit zooooo afschuwelijk pfff. Ik duim mee en wens je tot nu wel ff heel veel sterkte! xxx
Getver Beehappy, had nog hoop voor je! Maar iid eigenlijk weet je het wel.....pffff heel veel sterkte meis!
@silsa: welkom en gefeliciteerd meid!! geniet ervan @beehappy: *heeeeeele dikke knuffel* gelukkig is het nog niet over en is er nog kans dat de kleine blijft zitten! het is jullie zo gegund!! ik ga blaren draaien op mn duimen dat jullie kleintje blijft zitten! suc6 de komende week meid! zo hier weer een hele dag gewerkt. pffffff het was erg druk hihi was ik niet meer gewend afgelopen maanden was het zo rustig. maar op zich alles goed gegaan hihi. stagaire moeten begeleiden (lees: zorg dat ze aan het werk was) maar ja met een meisje van 13 kun je niet veel in de winkel behalve schoonmaken!! vanavond lekker naar vrienden wii'en hihi heb er echt zin in
Ik had even een vraagje. Wat is dat toch met hcg waarde meten? Ik las er net weer iets over. Moet ik dat ook of is dat alleen in bepaalde gevallen?! En waarom weten sommige hier die waarden? Kun je dat zelf testen ofzo? Ik zocht wat meer info over bloed prikken, want ik heb van de vk alleen een formulier toegestuurd gekregen en ik moet in het ziekenhuis bloed laten prikken maar ik wil wat meer info. Toen stuitte ik ook op hcg waarden enz. Gaan jullie trouwens allemaal bloed prikken voordat jullie de intake bij de vk hebben? Ik ga het denk ik komende maandag doen.
@moosey: dank je wel gaat helemaal goed komen over het bloed prikken weet ik niets. de vk heeft er niets over gezegd tegen mij! mss dat het met de intake en 1e echo komt?? ben dan toch bij het ziekenhuis zit naast elkaar lekker makkelijk hihi. hoop dat het niet hoeft maar zal vast wel. ben echt doodsbang voor spuiten!! en achteraf vind ik het altijd mee vallen hihi maar slaap er echt een paar nachten niet van