Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee je verward twee dingen, bij de VK moet je je bloed prikken op enge ziektes en dat soort dingen.
    Maar je HcG prikken is bij de gyn, dit omdat het bij mij al meerdere keren na innesteling fout is gegaan, gyn wilde kijken hoe en wat en daarom de waarde in de gaten houden.

Hoop dat je vraag is beantwoord.;)

2. MammaC

MammaC Lid

21 feb 2010
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ook ik ben zwanger! ik weet niet precies hoelang maar ik gok op een kleine 6 weken.
    Gefeliciteerd allemaal.

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    @beehappy, mijn duimen draaien dat het goed gaat!! zal wel een lange week worden, probeer de moed erin te houden

@silsa en mamac welkom en gefeliciteerd

Hier vanmiddag een drupje bruin in mijn broekje, schone aangedaan en net naar de wc en zag ik weer zon drupje:( het maakt me heel erg onzeker:( heb verder geen krampen ofzo.

4. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Goofychick: Bedankt! Ik weet dat ze bij het bloed prikken niet kijken naar je hcg waarde maar ik vroeg mij af hoe sommigen van jullie die wel weten!
    Ik vind het bloed prikken wel een beetje spannend. Je weet nooit of je iets hebt. Maar goed, als je iets hebt dan weet je dat tenminste!

@MammaC: Gefeliciteerd en welkom!!

@Leeuw86: Bruin bloed is volgens mij geen slecht teken hoor!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @mammac: welkom en gefeliciteerd!!!!

@leeuw: bruin bloed kan geen kwaad! kan innesteling zijn of gewoon nog wat oud bloed wat er nog uit moet ;) je moet alleen alert worden als het rood is verder niet meid.

6. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    silsa, idd herkenbaar hoor. vorige keer duurde het 14 maanden voor ik zwanger was en ik was al ongeduldig toen we er eindelijk aan begonnen (lees ik was er al veel eerder aan toe, maar mijn vriend nog niet). en dan kun je jezelf flink gek maken op zo'n forum. nu had ik me ingesteld op dat het zo weer een jaar zou kunnen duren en was ik meteen zwanger.

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mamac, gefeliciteerd! je hebt al een zoontje zie ik? hoe oud is ie?

beehappy, ik vroeg me nog af of ze bij jou ook naar je hcg kijken? of zegt dat niks? en kunnen het er niet 2 geweest zijn waarvan je er eentje verloren bent? heb hier 2 kaarsjes branden. 1 voor de zoon van een collega, die in een heftige chemokuur zit. en 1 voor jouw zwangerschap!

muppie, leuk dat de taartenbeurs geslaagd was!

8. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Wat lief Lauwie dat je een kaarsje brandt voor Beehappy!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Moosey, hahaha herkenbaar, dat had ik vorige keer ook. Want had toen nooit bloed laten prikken en had toen ook een andere relatie en die nam het niet zo nauw......nu weet ik dat ik niks kan hebben :)

@Leeuw, logisch dat je onzeker bent, maar dit is heel normaal, had ik bij mijn vorige zwngsch ook. Niks om je zorgen te maken, als je kramp EN bloed krijgt wordt het een ander verhaal.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier zijn mijn schoonouders nu, zo moeilijk om mijn mond dicht te houden. Schoonzus is net weg de oudste.
    Hoop dat de jongste haar mond heeft gehouden tegen haar, want die weet het wel.

Zit de hele tijd mijn buik in te houden, mijn buik blaast zich aardig op savonds nu. Echt abnormaal, normaal voor de tweede keer??? Ik weet het niet.
    Ga weer ff naar ze terug, moest ff van me afschrijven.

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @ Goofychick: Hihi! Ik had al heel vroeg een vriend en toen dat op mijn 20ste uitging, heb ik de bloemetjes wel even buiten gezet :D. Dus ja, ben wel een beetje zenuwachtig voor de uitslag. Maar goed, de kans dat ik iets heb is natuurlijk heel klein (heb me nou ook weer niet heel erg misdragen toen!). En volgens mij testen ze ook op diabetes en aangezien ik overgewicht heb....
    Maar goed, we gaan er maar niet vanuit!

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Beehappy, mijn duimen draaien dat het goed blijft gaan....

Nieuwe zwangeren, hartstikke welkom meiden!!

Verder alles gelezen maar weet natuurlijk weer niet wie nou wat zei.... lolololololol

Hier weer bijna een dag voorbij.... ik neem het echt dag voor dag en ben elke keer weer blij als ik naar de wc ben geweest en geen bloed afveeg.... die miskraam blijft maar door mijn hoofd spoken. Verder wel regelmatig wat buikpijn en af en toe een vlaag misselijkheid.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Charpi erg he die onzekerheid, en wat een mk met je kan doen, moet je nagaan dat sommige er meerdere gehad hebben......dan wordt je gek van onzekerheid lijkt me.
    Ik heb het ook hoor......met de dag wordt ik wat rustiger maar dan hoeft er maar iets of juist NIETS te gebeuren en dan ben ik weer terug bij af. Vooral dat ik me nog aardig goed voel en niet extreem moe verbaast me.

14. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    @ beehappy ik wil je even heel veel sterkte en succes wensen meid, hopenlijk blijft je kleintje plakken!

@ leeuw ik heb tot 14 weken bruin bloed gehad bij mijn vorige zwangerschap en toch een gezonde zoon gekregen;)

@ nieuwe zwangere welkom!

15. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    bruin bloed, hoop dat het nu wegblijft, ik hou het maar op innesteling, maar schrikken is het wel zeg.
    wel fijn zo'n forum, heeft me wel gerustgesteld, bedankt dames!

Fijne moederdag allemaal

16. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    @Goofy, het blijft inderdaad spannend. Nu vraag ik me weer af of ik niet te weinig voel..... maar als ik weer veel voel is het ook weer de vraag of dat niet goed is.... ik blijf lekker bezig met mezelf gek maken geregeld dus.... maargoed er is weer een dag voorbij....

@Leeuw, fijn dat je gerust gesteld bent meid.

Iedereen een fijne moederdag vandaag!!!

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
  18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    iedereen fijne moederdag!!!

heb net van mn ventje een kadotje gehad:D een buikband met 2 handjes en 2 voetjes! zo lief!!!!

nou ben naar het bos toe met de hond pfff druk programma vandaag hihi.

19. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Haai ladies,
    Net ook mijn moederdagpresentje gehad van mijn kleine vent. Een prachtig tegeltje met een verfafdruk van zijn handje. Hij had er een liedje bijgeleerd op school wat hij wel twee keer voor me heeft gezongen. Ik heb ook nog een mooie zonnebril en ontbijt op bed gehad. Al met al ben ik dus enorm verwend! Volgend jaar lekker twee cadeautjes hahahahaha!

Heb ook weinig last van kwaaltjes moet ik zeggen. Gelukkig ben ik wel nuchter genoeg om me daarom niet gek te laten maken. Bij mijn vorige was dat ook zo, dus ben t wel gewend :D

Fijne moederdag allemaal!!

20. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

goedemorgen allemaal

Charpi, kan me voorstellen dat je onzeker bent, maar ik denk dat van dag tot dag leven heel goed werkt...elke dag is er weer 1 gewonnen!

MamaC, gefeliciteerd en welkom!

all, lief dat jullie met ons meeduimen!
    Hier nog steeds bloedverlies, maar soms even wat minder naar bruin, dan weer rood. Ondanks alles proberen we hoop te houden tot het tegendeel is bewezen. Bij de zwangerschappen van onze meiden heb ik ook bloedeverlies gehad, eigenlijk af en aan de hele zwangerschap. Bij beide ben ik ook opgenomen geweest met vroegtijdige weeën vanaf 23 en 24 weken, oudste is ook te vroeg geboren met 32wk+5d, maar beide zijn kern gezond! Ik wil me daar aan vast houden en niet aan de ellende van de afgelopen 4 jaar...

Deel Deze Pagina