@Beehappy je klinkt heel sterk meid!!! Dat MOET een goed teken zijn!!! *duimt er lustig op los* Fijne moederdag iedereen!!!!!
Nou waar ik gisteren schreef dat er eigenlijk geen symptomen zijn, schrijf ik nu dat ze VOLOP aanwezig zijn. Zit hier naast de koffiepot (in mijn zwngsch van zoonlief kon ik dat drinken, maar nu begin ik het toch niet lekker te vinden, althans met het ruiken ervan) Verder errrrrruuuuggggg energieloos, al bij het opstaan. Mijn buik is gloeiend heet......
Hallo allemaal! Bruin/bloedverlies.... ik vind dat moeder natuur die stomme innestelings bloedingen eens af moet schaffen. Is niet leuk voor aanstaande moeders... worden we vééls te onzeker van! rugpijn... hier ook! Kan sochtends niet te lang op bed blijven liggen want des te meer pijn in mn rug ik krijg. hoofdpijn... iemand hier ook veel last van hoofdpijn/zwaar hoofd? Ik al dágen! Moederdag... zometeen naar mijn moeder. Maar aangezien mijn broer en zus beiden op vakantie zijn vieren we moeder dag later dit jaar. Mooi moment om dán iets te doen met "aankomend kleinkind" Straks naar mijn schoonouders... bbq'en. Héérlijk met dit weer... NOT Schoonouders weten ook nog van niets
@Cyntje, weten je ouders het al??? Krijg je nou elke week een echo om je in de gaten te houden?? Ben zoooo blij dat het nou een keer goed zit!!! *maakt een vreugde dansje*
Ik ben ook al verwend met een mooie zelfgemaakte broche van zoonlief, hij is 3 1/2 voor wie het laatst vroeg! @leeuw, vervelend voor je, hoop dat het gauw stop! @ink, hier ook geen klachten, en had dat idd met mijn vorige zwangerschap ook niet (gelukkig) @Wen, heb je normaal ook wel eens rugklachten, of heb je daar normaal nooit last van? Ik las al dat zo'n beetje iedereen al een echo heeft gehad, of al een afspraak heeft staan, ik heb nog helemaal niet gebeld met de vk, toch maar even doen dan volgende week!
hey meiden! ik wou bijlezen, maar 't zijn meer als 50 blz en heb 't dus opgegeven.. en nu wordt zoonlief ook nog net wakker, dus kan ik nog niks meer posten.. ik hoop dat alles goed is met iedereen!!
He Subke jij ook weer hier!!!! Zie dat we echt heel weinig schelen he!!! Fijn dat alles goed gaat. Merk wel dat je er al eentje hebt lopen, zeker als ik een moment van energieloosheid heb.
Nee, heb echt nooit last van mijn rug. Maar sinds ik zwanger ben, merk ik dat als ik te lang sta, dat ik pijn in mijn onderrug krijg. @beehappy Goed dat jullie positief blijven denken! Ik blijf mijn duimen blauw draaien voor je! @cyntje Dat heb ik idd ook, kan niet te lang meer blijven liggen voor mijn rug.
Gek genoeg word ik onzeker als ik teveel verschijnselen heb.... en als ik dan even bijna niets voel word ik weer onzeker.... pfffff zwanger zijn is helemaal niet makkelijk.... hoop dat ik jullie niet aansteek....
Vandaag een heerlijke moederdag gehad, mocht lekker uitslapen. Om half tien kwamen mijn mannetjes me wakker maken. Van Bram heb ik een doosje met handafdrukje gekregen en daarin snoephartjes en van vriendlief heb ik er nog een heerlijk parfum bijgekregen. Daarna zijn we ff op 2 rommelmarkten wezen struinen waar we een zwembroekje met nijntje en knalgele crocs voor Bram hebben gekocht. Beide 1 euro! En voor 50 cent de complete set Kleine Zeemeermin handpoppen. Vanavond nog ff naar de schoonouders en dan zit het er al weer op.
Melmel, heel veel succes morgen! Enne meiden, net een testje van de supermarkt gedaan en die is nog positief, dus we houden hoop!
@ mamaC hier ook nog geen afspraak bij de vk, bij ons mag je "pas" bellen met 6 weken @melmel, morgen een echo, spannend! @beehappy, ik duim nog steeds voor je dat alles goed komt, gelukkig is de test posi ik lees dat de meiden die al een kleintje hebben goed verwend zijn, leuk! ook wij zijn bij de moeder(s) geweest, ouders broers en zussen weten nu dat ik zwanger ben, kreeg potjes foliumzuur mee en zwangerschapsboeken die ze zelf nog hadden, erg leuk. schoonmoeder weet het nog niet, die krijgt het te horen als ik 3 maand ben oja vandaag geen bruinverlies gehad!
beehappy, ik vind het goed dat je zo optimistisch bent, want het klinkt alsof er echt nog wel een kans is! energy, leuke koopjes! melmel, veel succes en plezier morgen! waarom heb je al zo snel een echo? is het eerder mis gegaan? charpi, vervelend dat je je onzeker voelt. mij steek je niet aan. ik ben alleen maar aan het genieten (behalve van de kwaaltjes dan ) wen, lastig van je rugpijn! wij gaan nog ff een ijsje halen. fijne avond!
zit ik net een heel verhaal te tikken..internet verbinding verbroken kan ik weer opnieuw! @beehappy, meid ik blijf voor jullie duimen en hopen!! @mel, veel succes morgen..spannend hoor @Leeuw, leuk dat jullie het verteld hebben..en fijn dat je geen bloedverlies meer hebt..! Hier een rot nacht gehad.. heb voor deze zwangerschap in het ziekenhuis gelopen voor draaierigheid en duizeligheid in mijn hoofd..heel eng gevoel..ze hebben toen niets kunnen vinden.. en nu vanacht..pfff elke keer als ik me opdraaide, helemaal licht in mijn hoofd..zo eng.. en had met mijn zoon ook lage bloeddruk, dus morgen even dokter bellen..f checken! fijne avond..
muppie wat eng ja zo duizelig, hopelijk is dat snel over! te hard geroepen dat ik geen bruinverlies meer had net naar de wc en ja hoor toch wel weer een beetje. ik probeer me er maar niet druk om te maken, maar het zit me niet helemaal lekker.
muppie, wat naar, ik hoop dat je klachten snel weg verdwijnen! leeuw, ook bruinverlies is toch altijd ff schrikken, maar zoals je weet hoeft het niets te betekenen. all, ik heb mijn banner toch weer geplaatst...de ooievaar moet gewoon op koers blijven!
@beehappy: Gewoon de moed erin houden beehappy! Ik duim met alle andere mee dat alles goed blijft gaan met jullie beeb! @leeuw: Je weet het he, maak je niet druk....bruinverlies kan in elke zwangerschap voorkomen, zeker rond de 4e 5e 6e week, dan is het innestelling. VAndaag zei iemand al, dat kan de natuur beter afschaffen voor ons onzekere net zwangere mammies! Kop op meis, t komt vast weer goed, zo lang het geen stromen bloed zijn, je geen krampen hebt en het oud bloed is komt t echt wel goed. Zijn jullie ook al aan het bedenken hoe jullie de babykamers willen inrichten, wat voor meubeltjes enzo? Of ben ik daar nu te snel mee. Ben al lekker op het internet aan het struinen om ideeen op te doen. We hebben trouwens vandaag de ouders verteld dat onze zoon grote broer wordt. Mij ouders waren behoorlijk emotioneel, mijn schoonouders vooral erg blij! Mijn schoonzusje is nu 22 weken zwanger, erg leuk dat we samen zwanger kunnen zijn, al is zij natuurlijk al wel een stukkie verder. Mijn zoon heeft vandaag iig vol trots de hele dag zijn grote broer shirt aangehad. Ben wel kapot van al dat gesjouw vandaag. Hoe lossen de peuter/kleuter mama's onder ons het trouwens op dat ze niet zoveel kilootjes mogen sjouwen? Mijn zoon van 3,5 begrijpt er niet zoveel van dat mama hem niet meer zo vaak optilt en dat hij van de trap zelf moet lopen.
@ink, tja..mijn zoon is ook 3,5 maar weet het echtnog niet, en ik wil zo lang mogelijk ermee wachten..zo te lezen weet die van jouw het wel!? in ieder geval..tja het tillen...ik doe het nog zo heel af en toe..en kan het nog wel aan...maar tja het zal minder wordden..want de buik zit in de weg! en voor de babykamer gebruiken wij lekker de babymeubeltjes die we nog hebben...! @beehappy, idd je banner weer geplaatst..we blijven met zijn alle positief voor jullie..!! en duimen draaien hard
Energy , Wat een leuke kadootjes heb je gehad ! En jeetje wat heb je een koopjes gescoord !!! Hardstikke leuk ! Beehappy , Super dat de test uit de supermarkt positief was ! Als het helemaal mis was dan zou de streep zeer licht moeten zijn toch ? We houden hoop ! En je hebt helemaal gelijk dat je je banner weer heb ! Lauwie , Ja ik heb voor mijn dochter een mk gehad maar mijn laatste NOD was 23 maart en ik ben vanplaats 4 dagen maar max.2 dagen ongi geweest..(+ dat ik geen ei gevoeld heb wat ik altijd wel heb en een week voor nod misselijk, emo en flink hoofpijn had) Het is een beetje vreemd en ik had gelijk een knalstreep dus misschien ben ik wat langer zwanger (denk het niet hoor) . Ga er niet vanuit en denk dat de kans heel erg klein is maar evengoed leuk zo vroeg een echo om ''hopelijk'' een heel mooi knippertje te bewonderen! Muppie , Naar dat je bloeddruk zo laag is , hier ook met de vorige zwangerschap onwijs veel last van gehad ! Meerdere keren bijna van m,n stokkie gegaan, helaas niets aan te doen ... (behalve zout eten , dropjes en boulion...helpt dat bij jou niet? ) Ze zeiden altijd : Beter te laag dan te hoog .. (nou fijn hoor...) Hopelijk gaat het snel wat beter met je ! Leeuw , Meid hopelijk houd het bruinverlies snel permanent op!!! Snap heel goeddat het je niet lekker zit , misschien de vk opbellen en met 6 weken een echo vragen? Als je je z,n zorgen maakt is dat ook niet goed voor de beeb... Ink , Wat een leuke reacie,s ! Ik krijg hier meerendeels : ben je ALWEER zwanger / zo dat is snel ! Nou ja WIJ zijn er hardstikke blij mee ! Vind het niet zo leuk maar het kan me aan de andere kant ook geen hol schelen . Mijn dochter is nu 10 maanden en weegt nog niet zoveel al moeten we haar favo spelletje (op m,n buik springen) nu wel gaan afkappen. Ik heb wel gehoord dat je als je buik in de weg zit op een gegeven moment je meer op je zij kan tillen. (maar je rug moet het natuurlijk ook allemaal toelaten he...) Liefs !!! (heuuul zenuwachtig voor morgen , toch mega spannend de eerste echo ! hopend op een hartje!!!)