Ik ga mijn bedje in, ben bekaf, mijn hart is onwijs aan het pompen (dit herken ik van zoonlief, er wordt meer bloed aangemaakt) en vandaag ook weer misselijk geweest, gelukkig met eten gaat het over.
Hallo januari mama's allemaal nog van harte gefeliciteerd! Volgens mij ga ik ook een januari (of toch een december) mama worden. 23 dagen na NOD (en 4 keer een neg. test) teste ik vandaag toch onverwacht positief! groetjes, Karin
Zo vanochtend de vk gebeld en zij wilde toch eerder de echo ivm mijn vmk in januari. Nu heb ik 4 mei al mijn 1e echo. 25 mei moet ik voor de intake naar de vk. Hoe gaat het verder met iedereen? Komen nog maar weinig nieuwe januari mama's bij...
wat snel af wendy!!!! ik heb vanmorgen ook gebeld en ik heb 1 juni mijn intake en 1e echo vind het zoooo spannend ahha
Ja snel he? Volgens mij zien ze dan nog helemaal niets, maar ach ze zullen het daar wel het beste weten.
oo spannend wen1975, inwendig kunnen ze volgens mij wel al wat zien hoor! Ik heb mijn banner maar even veranderd want er stond dat ik 3 weken en 3 dagen zwanger was maar dat klopt niet echt hihi deze is beter.
Hallo iedereen! Ik heb vanmorgen positief getest maar ik durf nog niet heel erg blij te zijn. Ben zo bang dat het misschien een vals positief is of zo . Toch wil ik me graag voorzichtig bij jullie aansluiten. Dit word mijn tweede kindje en volgens de calculator ben ik rond 5 januari uitgerekend... Groetjes
alle zwangere GEFELICITEERD! ook ik word een januari mama als het goed is 1-1-11 ;wat een leuke datum. met 6 weken krijg ik een echo bij de gyn, volgende week ff bellen voor een afspraak. veel liefs
@missyf: gefeliciteerd!!! leuk dezelfde datum als mij net de vragenlijst voor de vk gelezen en daar stond bij dat je bij een echo onder de 10 weken rekening moet houden met vaginale echo!!! is dat echt zo??? lijkt me niet echt prettig!
missy en miepie van harte gefeliciteerd! Naomi, het kan gebeuren dat ze met een gewone echo niks zien idd maar meestal wel hoor maar volgens mij valt zo'n vaginale echo heel erg mee, het is net een tampon die ingebracht wordt.
Hoi iedereen! Naomi123: ik heb de kruidvat test 2 voor 5 euro gebruikt. Ik heb net weer één gedaan en die is net zo positief als vanmorgen. Dus denk dat ik wel blij kan zijn nu De rest allemaal gefeliciteerd!!!
Ik heb een inwendige echo gehad na mijn miskraam, het is niet echt heel fijn maar het viel mij alles mee. Het is wel iets gevoeliger dan een tampon inbrengen, ook iets groter.
tja ik ga er maar vanuit dat het een normale echo word aangezien ik dan 9.5 weken zwanger ben, bijna 10 dus al. dan moet er iets te zien zijn lijkt me. nee het probleem lijkt me ook niet dat er iets in gaat maar dat ik daar met mn benen wijd moet vind dat altijd zo genant haah. @miepje: die testen zijn goed!!!!! als je vanmiddag nog positief testen mogen we de feliciteren kun je anders geen foto plaatsen van je test kunnen we ff mee spieken.