@ beehappy....heel veel sterkte de komende tijd..verschrikkelijk zeg!! pfff, vandaag ook lekker missleijk geweest hier..ik ga nu koken, en lekker eten.. fijne avond
Leuk Ik heb nu groep 0/1, de instroomgroep. Volgend jaar groep 1/2 waarschijnlijk. En inderdaad....de vakantie vliegt altijd voorbij hoor!!!
@suusw: welkom hier! Leuk dat je ook zwanger bent van de 2e, dat zijn er hier wel veel meer! @muppie: gelukkig nu een knaltest! Super!! @leeuw: spannend hoor, die onzekerheid is zo slopend! Hopelijk zakt het bruinverlies snel af! @beehappy: wat ongelooflijk erg voor jullie!!!! Hoop zo dat het jullie hierna wel gegund is om een kindje te krijgen! Heel veel sterkte meid!!!! @goofychick: super zeg! Gefeliciteerd!!!! @dromen: hier sinds de laatste 3 nachten ook rare, nietszeggende dromen. Slaap daardoor erg onrustig en ben elke ochtend al om 6.15 uur wakker. Beetje balen in de vakantie!!! Hier lekker dagje wezen shoppen met manlief en dochter. Hebben alvast een nieuwe kast en een nieuw bed voor onze dochter gekocht voor op haar nieuwe kamer. Eind juli worden de spullen geleverd, dus ze kan ruim voor de baby komt al aan haar nieuwe kamer wennen! Zo meteen lekker op kraambezoek bij vrienden. Kindje is gisteren geboren, dus echt nog een ukkie. Heb er zin in
@Beehappy, wat ontzettend oneerlijk meis.... dikke knuffel en sterkte met het verwerken van dit verlies....
@Beehappy: Heel veel sterkte meis! Wat erg zeg, ik heb er geen woorden voor. Is er wel eens onderzoek geweest naar waarom jij steeds miskramen hebt?
Begrijp je ongerustheid heel goed meis, maar het kan wel, sommige hebben het de eerste drie maanden. Is het veel, is het heel donker of licht?
Ohhhh lieverd, ik had nog zoveel hoop!!!! Getver...heel veel sterkte om wederom dit verlies te dragen. En idd laat het maar eens goed uitzoeken. (misschien problemen rond de innesteling? Of is dat al onderzocht? Weet dat meiden dan progesteron krijgen) Zucht iid Danjay, zo oneerlijk!!
Hoi ik lees al een tijdje mee, alleen reageer niet zoveel.. maar ik wou beehappy76 echt heel veel sterkte wensen..vind het echt super rot voor je!
beehappy: oooh wat vreselijk rot voor jullie meis. Ik leef met je mee en hoop met heel mijn hart dat je snel weer positief kunt testen en dat je beebje dan blijft plakken. Gatver! wat kan het leven oneerlijk zijn zeg!
Beehappy: Ik dacht dat het misschien toch nog goed zat ook omdat je zelf zo positief erover was. Heel veel sterkte voor jullie.
@ cyntje, ja behoorlijk last van...! dat ik denk; nu komt het....en dan toch niets gelukkig.. en ik kan bijv ook met opstaan etc..heel erg steken krijgen bij mijn eierstokken..erg vreemd gevoel.. ik duik mijn bedje in..weltruste allemaal
@Cyntje, lieverd is normaal, is je baarmoeder die zich aan het voorbereiden is, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik heb met 13 weken zo inmense kramp gehad dat ik bang was dat ik een miskraam had, kon niet eens normaal meer lopen, achteraf bleek de kleine lekker te slapen, en even met zijn handje te zwaaien omdat er niks aan de hand was.
He voor de liefhebbers heb ik mijn echo in mijn album gezet. Wilde het vanwege het nieuws van beehappy niet hier met foto zetten.
Ohhhh op dit moment ben ik officieel een jan. mama, maar het kan nog veranderen, want hij kon het niet goed opmeten. 2-01-11, moet niet nog verder weg worden want de verjaardag van zoonlief komt akelig dicht in de buurt!!!
Soms kun je er zo onzeker van worden hé? Is echt met vlagen en heel licht van "pijn" Het zal inderdaad het groeien van mn bm wel zijn @Goofy... hele mooi echo!!! Wauw!
He getver, ik had nog zo gehoopt dat het goed zou komen. Heel veel sterkte, beehappy en een dikke knuffel. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden van een plakbeeb.