@Inwendige echo, je voelt er helemaal niks van!!!! Iid net alsof je een tampon in doet. Hoef je echt niet bang voor te zijn. @Hier temp nog steeds hoog (uiteraard maar toch.....) bloed laten prikken vandaag, best ff weer eng, en hier draait mijn hart op volle toeren om het bloed wat extra wordt aangemaakt rond te pompen......ben onwijs moe erg afwezig en mijn borsten zijn ook voller geworden sinds vandaag.......je zou zeggen dat dat een goed teken is......HET IS EEN GOED TEKEN.......morgen bellen voor uitslag.
Ik lag niet met mijn benen wijd, ging echt heel subtiel. Ik hoefde ook maar aan 1 been mijn kleding te verwijderen, dat viel mij juist hartstikke mee.
goofy spannend meid!! hoelaat mag je bellen?? Naomi het lijkt me sterk dat ze met 9.5 een inwendige moeten doen hoor, ik heb met 8 weken nog een gewone echo gehad en je kon het prima zien. Ik geloof dat ik opgegeten word, vannochtend gewogen 1.2 kilo eraf in 1 week tijd...
Hier ook een januari mama, en ook ik heb onlangs een mk gehad. Ben dus ook een beetje bang en zenuwachtig, maar in elk geval is er weer een kans!! Ik was ook een januari mama in 2009, en dat heeft een prachtig kindje opgeleverd, dus ik ga voor nog zo eentje!! Tot snel maar weer!
Hoi iedereen! Zen: ik duim voor je dat alles goed gaat! Dames, hebben jullie ook al zo vroeg veel verschijnselen? Ik kan mijn borsten haast niet aanraken, zo gevoelig zijn ze en heb steeds misselijke vlagen. Ik ken dat niet zo vroeg, want bij mijn zoontje begonnen de verschijnselen pas rond 6 weken. Toen teste ik ook pas positief toen ik een week overtijd was. Ben er wel heel blij om want nu heb ik wel al het gevoel dat ik zwanger ben! Verder alles goed met iedereen?
Hallo iedereen! Ga me hier alvast - voorzichtig - aanmelden. Heb een geweldige dreumes rondlopen en nu weer zwanger. Heb begin maart een MK gehad , dus erg blij dat het snel weer raak is. Hopelijk blijft deze beeb wélnetjes zitten. Denk dat we ondertussen misschien wel aan een lijst toe zijn? Wil er best eentje maken als ik straks thuis ben, maar ben niet zo super actief op het forum. Dus misschien iemand die er wel zekerweten elke dag (een paar keer) is? Oh ja, ben uitgerekend op 4 januari
@Iris Jij ook van harte gefeliciteerd en ook voor jou duim ik voor een plakbeeb. @All Ik zal zo even een lijstje opstellen.
Bevallingsdatum: 29 december Goofychick - 2e kindje 1 januari Missyf - 1e kindje Naomi123 - 1e kindje Subke - 2e kindje 2 januari Danjay - 3e kindje Wen1975 - 1e kindje 3 januari Zen - 2e kindje 4 januari IrisB - 2e kindje 5 januari miepje21 - 2e kindje Afspraken: 4 mei Wen1975 - 1e echo 25 mei Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomie123 - Intake vk en 1e echo
@All Zoiets is, denk ik, wel voldoende? Mocht de lijst te lang worden dan kunnen we een aparte topic openen met bevallingslijst ofzo. Voel je vrij om iets aan het lijstje te wijzigen of toe te voegen.
Januari 2011 Mama's: 29 december Goofychick - 2e kindje 1 januari Missyf - 1e kindje Naomi123 - 1e kindje Subke - 2e kindje 2 januari Danjay - 3e kindje Wen1975 - 1e kindje 3 januari Zen - 2e kindje 4 januari IrisB - 2e kindje - BV - THUIS - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje Afspraken: 4 mei Wen1975 - 1e echo 25 mei Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomie123 - Intake vk en 1e echo Wen, super dat je de lijst bij elkaar gesprokkeld heb Ik ga heel stout zijn en beetje verder knutselen. Meestal staan er nog wel wat dingetjes bij, dus ik zal ff nog wat toevoegen. Vind het overigens prima om mee voor de lijst te zorgen (geloof dat dat meestal 2 of 3 mensen zijn), zolang het maar niet alleen is Hebben nu uitgerekende datum, hoeveelste kindje, BV of KV, THUIS of ZH bevallen en wat je denkt dat het wordt. Is dat wat? En ik duim ook volop voor plakbeebs *duimt*
Januari 2011 Mama's: 29 december Goofychick - 2e kindje 1 januari Missyf - 1e kindje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - zoon Subke - 2e kindje 2 januari Danjay - 3e kindje Wen1975 - 1e kindje 3 januari Zen - 2e kindje 4 januari IrisB - 2e kindje - BV - THUIS - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje Afspraken: 4 mei Wen1975 - 1e echo 25 mei Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo @alle nieuwe: gefeliciteerd met je jullie zwangerschap!!! hoop voor jullie allen een mooie plakbeeb!! hier gaat het vandaag wel goed, nu wat steekjes maar nog geen misselijkheid (dat zal vanavond wel weer komen) wel veel keelpijn/lichte keelonsteking bah gelukkig al minder als vanmorgen!!
Januari 2011 Mama's: 29 december Goofychick - 2e kindje 1 januari Missyf - 1e kindje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - zoon Subke - 2e kindje 2 januari Danjay - 3e kindje Wen1975 - 1e kindje - FV/BV - zkh - zoon 3 januari Zen - 2e kindje 4 januari IrisB - 2e kindje - BV - THUIS - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje Afspraken: 4 mei Wen1975 - 1e echo 25 mei Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo
nieuwe zwangere van harte gefeliciteerd!!!! ja veel beter een lijstje is wat overzichtelijker. kwaaltjes; spierpijn boven me heupen, middel onderbuik. af en toe zeurderige buikpijn, soms misselijk. voor de rest voel me GOED. veel liefs
Bevallingsdatum: 29 december Goofychick - 2e kindje 1 januari Missyf - 1e kindje Naomi123 - 1e kindje Subke - 2e kindje 2 januari Danjay - 3e kindje Wen1975 - 1e kindje 3 januari Zen - 2e kindje 4 januari IrisB - 2e kindje 5 januari miepje21 - 2e kindje Afspraken: 3 mei Goofychick HcG prikken laatste keer 4 mei Wen1975 - 1e echo 11 mei Goofychick - 1e echo 25 mei Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomie123 - Intake vk en 1e echo[/QUOTE]
Januari 2011 Mama's: 29 december Goofychick - 2e kindje -BV - zkh - 1 januari Missyf - 1e kindje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - zoon Subke - 2e kindje 2 januari Danjay - 3e kindje Wen1975 - 1e kindje 3 januari Zen - 2e kindje 4 januari IrisB - 2e kindje - BV - THUIS - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje Afspraken: 3 mei Goofychick HcG prikken 4 mei Wen1975 - 1e echo 11 mei Goofychick - 1e echo 25 mei Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo
He ik ben zwanger he................ehhhh weet niet meer of ik hier de uitslag van mijn HcG heb neergezet. Maar is goed gestegen, maar ik krijg geen waardes te horen, irritant en aan de andere kant ook veilig want dat ga ik niet snuffelen op internet hahahaha.
@Goofy: grappig he, wij zaten bij onze eerste volgens mij ook al dicht bij elkaar (januari mama's 2009). Leuk, leuk! Dat het voor ons maar weer zo goed mag gaan als toen!! (En voor alle andere januari mama's 2011 ook!!)