Trouwens...hebben jullie mijn test gezien...wie wil er ff streepje loeren? Bekijk bijlage 71756 waren er nog meer meiden met zo een test?
hihi cherie, die word nog wel duidelijker hoor soo 2 dagen voor NOD en dan al zo een streepje... Ach als ik uitga van andere cyclussen was ik al een week overtijd........en misschien heb ik zelfs een vroeg ei gehad, en ben ik dus al bijna 6 weken..... Ik weet het niet ??????? We zullen het zien met de echo hopelijk!! Morgen even bellen vandaag kreeg ik ze niet te pakken....iedere keer in gesprek en toen antwoord apparaat....
het was hemelvaartdag.. denk niet dat je ze dan te pakken krijg tenzij het spoed is. Maar uh.. idd.. ik schrok er ook van.. omdat ook het streepje al verscheen binnen een halve minuut.. wat ik niet had aan zien komen aangezien mijn ei pas op zondag avond was!.. dus .. ben helemaal verbaasd.. ik heb gedroomd over een 2ling?!!?1? misschien hanhahhahha.. zal wel niet
hihi, nou ik weet het zeker...nog 1 meisje voor ons erbij....in ieders geval!! Mijn man heeft dat jaren terug gedroomd....en hij droomt nooit!
Zo'n test had ik vanmiddag ook, en precies als jij ook te vroeg getest eigenlijk. We hadden een feestje, dus ik wilde weten of ik aan die vino kon: niet dus! Bij deze dus: MELD! Het wordt onze tweede (heb een zoon van eind maart 2009) en deze spruit komt midden/eind januari 2011. Een grote verrassing voor ons, en even wennen, maar zoooo welkom! Spannend! Gefeliciteerd andere mama's allemaal. Ik ben nogal druk, dus weet niet of ik veel mee zal schrijven, maar wild eme wel even melden hier.
@lien Van harte gefeliciteerd en welkom! @Mgwc Da´s nog eens een duidelijk streepje. @Zussen Ik heb helaas alleen een echte broer, wel een stiefzusje. Deze staat momenteel op klappen, dus we zijn ongeveer 1,5 maand samen zwanger. Slaap lekker allemaal!
HAllo allemaal, Nieuwe mama's van harte welkom en natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik had gisteren een voetbaltoernooitje en had mijn zoon van 3,5 meegenomen. Hij verkondigde tegen iedereen die het maar horen wilde dat mama een baby in haar buik had. Zooooo lief, alleen nog ene btje vroeg Dus ik maar zeggen, nee mama is gewoon dik joh hahaha! Tegen twee goede vriendinnen heb ik het wel gewoon gezegd, die waren superblij! Nog ene paar mensen van de familie vertellen en dan 27 mei de echo, als die goed is mag de hele wereld het wat mij betreft weten. Nog eventjes een dagje werken vandaag, het zou wel erg rustig zijn zo na hemelvaart. Viel wel tegen zo vroeg op.
goeiemorgen meiden!! leuk he die kids hahahaha Net stond ik in de badkamer me aan te kleden, zegt mijn dochter Mama je hebt een dikke buik, dus ik zeg ja ik heb veel broodjes gegeten, nee hoor zegt je hebt een baby in je buik tja wat moet je daar nu mee Vandaag weer werken
Goedemorgen... wes zegt ook de hele tijd; mam jij dikke buik....dan zeg ik wat zit erin dan; eten...! zegt hij..dus zolang we dat nog even kunnen volhouden.. vandaag 6 weken, vorige keer is het hier ongeveer mis gegaan...en pas 2 weken later kwam het op gang..dus vind dit wel eng..
@ Alle nieuwe meiden: Welkom en gefeliciteerd! Wat leuk al die kleintjes die vragen waarom mama's buik zo dik is, of die tegen anderen vertellen dat mama een baby in de buik heeft ! Mijn zwangerschapstest was trouwens 4 dagen voor NOD al best duidelijk (met middagurine!) en daarna werden ze alleen maar donkerder (zie album). Ben dus ook heel benieuwd of het er maar eentje is! @ Muppie: Ik snap dat dat eng is. Je denkt dan toch weer terug aan je mk.
Muppie kan me voorstellen dat het moeilijk is, nog even volhouden tot je echo meid. Heb je wel al zwangerschapskwaaltjes of zo?
Januari Mama's alweer! Ik breek even in om te feliciteren Gefeliciteerd allemaal met jullie 2011 buikjes!!
Hoi hoi... Nog een januari mama. Ben uitgerekend op 15/1, mijn eigen verjaardag! Zit nu even mobiel online maar kom later wat meer praten!
@Mel mel: Wat leuk om voor de tweede keer samen met je zus zwanger te zijn! Het enige waar ik van baal is dat ik nu de zwangerschapskleding van mijn zus niet kan lenen, die heeft ze weer zelf nodig Nee hoor, ik vind het helemaal geweldig! @Mgwc: Wow wat een duidelijke test! Die van mij is nog niet zo duidelijk, maar duidelijk genoeg in elk geval. @Muppie: Kan me voorstellen dat je nu in onzekerheid zit bij de 6 weken. Nog even volhouden tot de echo inderdaad. Komt vast goed! @Moosey: Ik heb even in je album gekeken, die test is inderdaad al heel donker zeg. Misschien krijg je er wel twee of drie @Moppie1981: Zou een leuk verjaardagscadeau zijn. In mijn familie zijn er ook heel wat jarig in januari en nu krijgen mijn zus en ik ook nog eens een kindje in januari, als alles goed gaat. Gisteren waren mijn schoonouders hier; we konden zo slecht ons mond houden tegen ze. Nu gaan we zondag bij ze eten en met ze naar de bios en gaan we het ook maar vertellen. Ik heb een supergoede band met ze dus eigenlijk ben ik wel blij als ze het weten.
@Moppie Van harte gefeliciteerd en welkom! @muppie Ik kan het me helemaal voorstellen, ik had het toen ik precies 6 weken was. Ik was die dag supergespannen en was blij dat ik die dag door was gekomen zonder bloeding en krampen. Terwijl ik 2 dagen daarvoor nog had gehoord dat het er goed uit zag. Voel je je verder wel goed? Althans last van kwaaltjes? @Danjay Nu maar hopen dat ze dat niet tegen iedereen gaat zeggen. @Ink Zo je zoontje vertelt het gelijk aan iedereen, leuk he? @all Aangezien ik woensdag een goede echo had, heb ik zoals beloofd ook meteen MvM gebeld en zij komen om 13:00 uur. Ik ben benieuwd of ik toch nog een test moet doen, na een goede echo. Voor de zekerheid toch maar even plasje opvangen. Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje!
Hier nog eentje die is uitgerekend januari 2011! Als het goed is de 13e. Wat zijn er al veel dames met een echo! Heeft dat te maken met een medisch- cq. zwangerschapsverleden??? Ik heb 10 juni de eerste afspraak in het ziekenhuis en hoop dan ook een echo te krijgen. Ben dan 9 weken. En nu duimen, duimen en nog eens duimen dat het goed blijft gaan. Toch wel erg spannende tijden nu! groetjes, Judith
Halloo, Het is mij Miranda (mgwc) ik begin een nieuw begin. Ik hoop dat ik hier toch mee mag kletsen nog! Zou dat wel prettig vinden!!! Ga vanaf vandaag afstand nemen van het forum, vanwege mijn gemoedstoestand. Ik ben gevoelig voor depressie's, en mijn vorige zwangerschap is niet zo prettig verlopen daarin....dus ik ben voorzichtig en laat me nergens meer door deprimeren. Hopelijk kunnen we toch lekker kletsen!! Oh wat ben ik benieuwd naar nog meer echo's. Hebben jullie eigenlijk een eigen website waarop je bv die foto's zou kunnen zetten en de rest van de lijst? Is niet moeilijk te maken hoor!! Mensen die dat leuk vinden? ik zou het wel willen maken en bijhouden...als er meer zijn die me willen helpen, en er meer zijn die het leuk vinden!!