Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dat is grappig, daar zat ik gisteren ook al aan te denken om dat te maken. Ik wil in ieder geval wel helpen en mocht je er niet aan toe komen, ook wel willen maken. ;)

Je blijft uiteraard gewoon welkom hoor, onder welke naam je ook hier meekletst. :)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    grappig wen! ik zal eens kijken voor een grove opzet en dan kan je mee helpen verder met invullen enz...

als ik nu kon herinneren waar dat precies gratis kon hahaha, er was een goeie site....hmmz...

3. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Anderhalve dag niet echt online geweest. Ga niet echt reageren, want het waren best een hoop bladzijden.

@beehappy: Geen idee of je dit nog leest, maar heeeel veel sterkte :( *knuf*

Verder gelukkig wel mooie echo's zien voorbijkomen en een boel nieuwe gezichten. Welkom! :D

Aparte website voor lijst is idd goed idee. Ik zei dat een paar dagen geleden ook, maar denk dat mijn berichtjes te lang zijn ofzo :p

Hier lekker dagje vrij met IrisBman (maaaaanden geleden). We gaan zo lunchen bij de McD (ook maaaaaaanden geleden), dan fijn kleren shoppen bij Prenatal (broeken die weer dichtkunnen, hoera :p) en daarna naar de film. :D Enige domper op de feestvreugde is dat we allebei erg verkouden zijn, maar dat overleven we ook wel weer.

Zelf ben ik nu echt super super moe (en suf). Ben al 2 of 3 dagen samen met IrisBkind gaan slapen. Hoop dat ik het vanavond wat langer trek.

Fijne dag allemaal!

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier kun je een gratis site maken: Gratis website maken zonder reclame! - Webklik.nl

@IrisB Fijne dag, zo te lezen gaat die erg leuk worden. ;)

5. muppie2504

3 mei 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wen, ik heb wel last van kwaaltjes..maar de misselijkheid wordt wel weer minder...vreemd..gelukkig doen mijn borsten nog heel zeer..tis gewoon raar..
    vorige keer kwam het ook pas met 8 weken hoor, dus tja..dat zegt nu nog niets..!
    enne leuk dat MvM komt..en idd je gaat vast testen..dat doen ze altijd toch :D

Welkom aan alle nieuwe meiden..er blijven nieuwe bijkomen gezelli...

mel mel; wat leuk samen met je zus zwanger...dat zit er hier niet in hoor!! geniet ervan

zo`n website wil ik ook gaan maken..maar wacht toch even tot mijn eerste echo..

6. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Toen wij de test hadden gedaan en onze streep er af knalde, zei mijn man ook dit zijn er 2. Ik heb ook al een hele buik. Kon al wel 12 weken zijn. Ipv. 6 weken. Hij zei ook dat hij er over gedroomd heeft dat het er 2 zijn. Dus we zullen zien de 25e. Ben benieuwd.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Januari 2011 Mama's

Kijk eens...ik ben er niet zo geod in...maar misschien zijn er mama's die er veeel meer mee kunnen...

ww is zwanger

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    opzetje ziet er goed uit, ik zou alleen het ww hier weghalen aangezien iedereen er anders misschien er in gaat knutselen. Wordt een beetje een zooitje dan, vermoed ik. ;)

Ik zal vanmiddag eens kijken of ik er iets leuks aan toe kan voegen.

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

JAAAA gaaf miran, doen als je dat wilt!
    Joh ik wist dat niet van je, heftig hoor!!! Hoop dat je dan niet gek laat maken hier op het forum!

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    GEFELICITEERD..................wauw wat leuk zeg allemaal bekende hier, en als het goed is komen er nog twee bekenden aan van het NOD *blijft hopen voor hun*

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gniffffffeeelllll, bijhand!!!!!!!! Whahahahahah!!!!!!!!!!!!! Zoonlief kan nog niet praten maar hij slaat nu elke keer op mijn buik :p

NESTELDRANGGGGGG........

Moeten opschieten schoonouders hebben we hier heen gelokt, en willen de slaapkamer wat nu rommelhok is en waar het bureau stond leeg hebben.

Doeiiiii

Alle meiden die een echo hebben veel plezier.

12. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Antares: Ziet er leuk uit zeg dat opzetje van die website :)

13. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @ Nieuwe mama's: Gefeliciteerd en welkom!

De site ziet er al leuk uit! Ik wil best meehelpen maar ben echt een digibeet :D.
    Ga nu ook een poging doen om een foto hier te plaatsen. Ben benieuwd of het lukt!
    Ik had nog een buikfoto beloofd. Dit is mijn buik vandaag. Geen verschil met hoe 'ie anders is ( maat 48 ). Dus het duurt bij mij denk ik nog wel even voordat je iets ziet. Merk wel dat mijn buik iets meer opgezet is door mijn darmen.
    Had trouwens nog geen last van misselijkheid vandaag maar dat begint nu weer te komen. Snel wat eten!!

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik wilde ook wat buikfoto's opslaan op de site...maar ik heb de originele bestanden nodig hihi...

Kunnen jullie die pben??

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh en wou een kalender erop zetten..maar dat zou ik dus echt niet weten hoe het moet...iemand tips?

Een opmaakje in excell ofzo dat ik kan kopieren en plakken....dat kan ook! Ik ben niet zo handig in excell helaas....

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben wel handig in excel

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh wat is de site trouwens???

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    www.mamainjanuari.come2me.nl

En heb er een probeersel op gezet van een agenda....ergens anders op een site...maar weet niet of jullie er dan zo in kunnen?

Testkonijn nodig!!

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He ik ga roet in het eten gooien misschien, is een hyves niet handiger en leuker??? Kan je een beveiliging op instellen die niemand weet.
    Of niet handig???
    Vind het wel een super idee IRISB en ANTARES!!

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hyves kan ook! ;)

Maar ik weet uit ervaring...dat zo een site in het begin veel gebruikt word op hyves...en dan inkakt....ook zo met de mama's van de maand van ons meisje.

Deel Deze Pagina