Silsa: Ik duim heel hard voor je. Ik hoop echt dat je snel meer zekerheid hebt en dat alles goed zit. Sterkte! @ Sarah: Gefeliciteerd en welkom!! @ Karin1982: Ik snap dat je bent geschrokken maar gelukkig wil alleen afscheiding niet zoveel zeggen. Maar waarom heeft de vk geen inwendige echo gemaakt?
Ja, gesprongen adertje kan zeker. En die krampen kunnen komen door het klussen, heb ik ook last van !
volgens mij omdat ze weinig tijd had. Toen ik vanmiddag belde had ik eerst een collega aan de lijn. Zij was bij een bevalling en gaf het nummer van haar collega die op dat moment in de praktijk was. Zij zei dat haar collega wel een echo maakt om mij voor het weekend nog gerust te stellen. Dus toen belde ik de andere vk. Zij begon eerst over ev blaasontsteking en dat ik naar de ha moet gaan... ze zei dat ze vandaag weinig tijd heeft... toen hoorde ze volgens mij dat ik bijna aan het huilen was en zei dat ik langs mocht komen. Toen heb ik dus een uitwendige echo gehad waarop nog niets te zien was.... ben dus zeker geen 10 weken.... 6 of zo dan??? Ik heb voor as donderdag weer een afspraak maar ze zei dat er dan misschien ook niets te zien is.... het schiet op :S
Wat bij mij deze keer zoooo opvallend is, ik heb de hele dag enorm veel honger!! Hebben anderen dit ook? Bij de eerste was ik behoorlijk misselijk, kan me alleen niet meer herinneren (en heb dit ook niet goed bijgehouden) vanaf wanneer dit was. Het lijkt nu 's morgens een beetje op te komen, maar is nog goed te handelen. Bij mijn eerste zwangerschap kon ik ook al heel snel niet meer tegen koffie, etensluchtjes, en we hadden toen zo'n citroen ding in de afwasmachine hangen, dat was helemaal niet te doen. Wie heeft er last van welke kwaaltjes? En voor diegene die al een kindje hebben, zijn de kwaaltjes de 2e keer heel anders dan de 1e keer?
@ Karin: Kan het ook zijn dat je pas 6 weken bent? Heb je een onregelmatige cyclus? Ik weet niet of het kan maar anders moet je gewoon eisen dat je een inwendige echo krijgt. Ik snap niet dat ze dat sowieso niet doen.
dat zou best kunnen. Mijn cyclus was 25-28-raak. Ik had 2 april ongesteld moeten worden een paar keer negatief getest. Op 16 april de laatste keer en op 24 april ineens positief. Huisarts had het ook over een laat ei of hcg wat niet/traag op gang kwam
@Silsa: Ik hoop dat het goed mag blijven gaan meid. Ik zal heel hard voor je duimen. Veel sterkte! @Sarah1987: Gefeliciteerd!
* breek even in * bij mij was met 11,2 weken uitwendig nog niks te zien.. heb toen inwendige echo gehad, maar was toch echt wel 11.2weken. Iedereen gefeli met jullie zwangerschappen!!
@Sil, sterkte meis!!! @Sarah welkom hier! Ben verrot, hoe kan het ook anders met die nesteldrang, alles is rond, nu hadden schoonouders opeens bezoek dus komen pas vanavond, lekker dan!!!! We laten ze eerst wel uitrazen over hun feest en dan de rest.... Heb alleen een gekneusde rib van het vele hoesten van afgelopen tijd, paracetemol helpt niet heb ik weer!
Karin als het zo is dat je later positief teste kan je idd een later ei gehad hebben. snap idd niet waarom ze dan geen inwendige echo doen. Onze vk doet met 8 wk en een echo. bij mijn kleintjes was er dan wel altijd wat zichtbaar. @kwaaltjes.. uh.. enorm ongesteldheids gevoel al een week.. en sinds gister avond s'avonds aanvallen van kotsmisselijk zijn en verder dat eten niet lekker valt (toch blijven proberen:Shoe dom) en s'ochtends btje weeig misselijk.. maar niet erg. dat red ik wel verder moe. alle zwangerschappen verliep het wel wat anders... (tot nog toe)
Pffff, een leuke hyvesnaam, da's moeilijk! Moet wel iets zijn wat op veel mensen kan slaan. Misschien iets simpels zoals: "zon" of "zomer". Met als plaatje een zon. Dat kan dan van alles zijn.
Hmmm, da's misschien toch wel een beetje opvallend. Althans, ik heb van die slimme vrienden die dat meteen doorhebben . Vooral als er 2011 bij staat.
Anderen kunnen het niet zien, althans de titel wel maar verder is het profiel alleen zichtbaar voor members.