Allebei goed! Maar misschien toch zonder 2011 erbij... Ik ben een beetje bang dat mensen iets gaan vermoeden hihi!
HYVES PAGINA AANGEMAAKT Jankippenhok2011 Profiel - hyves.nl Ga straks na het eten weer verder, stuur me een pb om lid te worden.
goedeavond meiden, zo heb 6/7 bladzijdes terug kunnen lezen dus jullie zullen vast wel snappen dat ik het eigenlijk allemaal niet meer weet hihi. @silsa: hoop voor je meid dat het niets betekend!!!! @karin: raar dat ze geen inwendige echo maken, hoop voor je dat ze dat donderdag doen! uhmm sorry meiden heb verder weinig onthouden! die site is wel een leuk idee iig!! originele fotos kan ik niet plaatsen zijn te groot voor hier. ook via pb gaat dat helaas niet. wil ze wel naar je gewone mail sturen (als ik die natuurlijk zou mogen hebben) misschien dat je ze dan wel op die site kan zetten!! hyves pagina vind ik ook prima maar dan idd wel onder een naam die niemand iets doet vermoeden! met 8 weekjes gaan we iedereen vertellen dat ik zwanger ben wil niet wachten tot mijn echo hihihi.
naomi ik verklein mijn foto's eerst met paint voordat ik ze hier kan plaatsen. misschien kan jij dit ook zo doen? @ allemaal.. ik merk zo weinig van zw klachtjes.. ben niet misselijk meer, heb daar een paar dagen last van gehad. Wel een beetje moe maar ben ook pas ziek geweest natuurlijk, dus ook niet heel gek en heb alleen af en toe wat krampjes in mn baarmoederstreek, dat schijnt normaal te zijn? ben echt onzeker, valt het op?
leuk de hyves site ben nu aan t werk tot 23 en ga thuis gelijk ff aanmelden (als ik niet ben ingestort ondertussen hihi xx
@ Brademarie: Ik lees net in je banner dat je baby al meer hersencellen heeft dan Paris Hilton. Da's toch wel een geruststelling lijkt mij hahahaha!
Zoooo hallo!!! Ik ben er een dagje niet en jullie kletsen meteen 12 pagina's!!! Ik heb het globaal doorgelezen. Alle nieuwe: Welkom en gefeliciteerd! @Silsa: Meid ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan. Jasses, die onzekerheid is ook niets! Ik begin hier heel erg te twijfelen of alles wel goed gaat hierbinnen. Ik heb al een paar dagen geen enkele kwaal meer! Heel vreemd!
Mochten jullie foto's willen sturen, doe dat ff met vermelding van je forum naam en wat voor foto's het zijn. bij echo's en buik en test foto's is een datum ook leuk!! Buik misschien hoe ver je bent....... Miranda191980@hotmail.com
Ik laat mij niet meer door mijn kwaaltjes leiden. Ik heb wel gemerkt dat je van alles kan voelen of soms ook helemaal niks! In week 4 had ik hoofdpijn, week 5 misselijk en dat is nu allebei weg maar nu ben ik weer heel erg duizelig. Mijn borsten doen wel minder pijn. Ik ben van mezelf heel onzeker (ik denk altijd dat vliegtuigongelukken mij gaan overkomen en denk nu dus ook dat ik een miskraam zal krijgen, terwijl ik weet dat die kans veel kleiner is dan dat het gewoon goed gaat) maar merk dat dat vaak nergens voor nodig is. Ik moet wel zeggen dat ik niet alles vanzelfsprekend vind. Sommigen mensen verwachten dat ze snel zwanger zijn en dat alles goed zal gaan maar ik vind dat zo'n groot wonder dat ik er wel bij stilsta dat dat niet zo vanzelfsprekend is. Pfff, ik heb een beetje een diepzinnige bui haha. Ik ga weg achter de computer en ga ff een vriendin bellen!
ow je lijkt mij wel moosey dat heb ik ook hoor... en elke x dat wc papiertje gluren nu met de avonden merk ik wel dat mn buik opzet, de afgelopen 3 a 4 dagen is dit. Ik hoop dat ik eerdaags heel erg misselijk wakker word (daarna zal ik het wel niet meer wensen) maar gewoon ff ter bevestiging ofzo... en idd die hersensellen van paris hilton, hihi
Fijn te horen dat er meer mensen zijn die ineens bijna geen kwaaltjes meer hebben.... het is hier ook vrij rustig. Met vlagen nog last van duizeligheid en zo, maar wel minder dan een week geleden. Maar goed, ben ook niet ongesteld of ook maar iets wat die richting op gaat, dus zal wel goed zijn. Nog 4 weken en dan hebben we hopelijk meer zekerheid. Ik meld me toch pas aan op die hyve als mijn vrienden op de hoogte zijn. Ik ben namelijk maar van een paar hyves lid en dat zijn allemaal 'zinnige' hyves. Als ik dan ineens lid wordt van een wat minder zinnige op het eerste oog qua naam..... denk dat mijn vriendinnen dan wel even verder gaan denken Erg fijn om hier alle ervaringen van iedereen te lezen trouwens! Is alleen soms een beetje veel om op iemand specifiek te reageren.
Hmm die misselijkheid kan je nog gaan vervloeken hoor! Maar kan me indenken dat je het graag wilt voelen hahaha. Hier hele dag door krampjes, en ben emotioneler als anders. Ook blijf je kijken idd op je wc papiertje hahahha. Ik ga maandag naar de HA bellen om te vragen of er preventief iets te verkrijgen is voor misselijkheid....ik merk namelijk dat het weer erg word....kan bijna niets eten en daar word ik weer misselijk van helaas. (bij mijn dochter ben ik tot aan de bevalling aan het kotsen geweest)
Hallo iedereen, Bij mij beginnen mijn borsten flink gevoelig te raken. Misselijk ben ik heeeeeel af en toe eventjes, maar dat is niet noemenswaardig. Verder vreselijk moe, kan bijna staand slapen! Nog een weekje werken en dan heb ik lekker bijna 4 weken vakantie, we gaan lekker relaxen in Italie. Eerst natuurlijk nog eventjes naar ons wondertje turen 27 mei. Nog eventjes geduld. @Silsa: sterkte meis, ik hoop niet dat je afscheid van ons moet nemen, hopelijk komt het goed. Neemt het bloedverlies al af of nog steeds even veel? @ weet het ff niet meer met bruinverlies, heb ik ook gehad, gaat weer over!! Niet onzeker gaan voelen en gewoon geloven in de goede afloop. @de rest: het is niet te doen om persoonlijk op iedereen te reageren, er wordt zo gezellig veel gekletst dat wanneer ik ben bijgelezen ik niet zo goed meer weet wat er allemaal is geschreven en waarop ik moet reageren. Geen onwil dus, maar onkunde van mijn kant
Silsa meisje hoe gaat het nu, is het bloeden al gestopt? sterkte hoor! Hier is de misselijkheid in alle hevigheid begonnen, bij mijn vorige zwangerschappen ook na 6 weken dus ik ga weer vriendjes worden met de wc pot
2 pagina's openen en dan in de een lezen en de ander reageren... Of kladblok openen ernaast en idem zoals hierboven.... dan kan je wel beide hihihi. Zijn er geen mensen die hun foto's van testen buikjes of al gemaakte echo's willen showen op de site van de januari mama's??? www.mamainjanuari.come2me.nl Mijn email om de foto's naar te sturen : miranda191980@hotmail.com En je kunt ervan uit gaan dat de foto's enkel voor dit doeleinde worden gebruikt...mails worden gewist en fotos worden ook direct op de site gezet en niet bewaard op mijn pc!!
hi allemaal, welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe mama's! silsa, he bah, stomme onzekerheid! hoop dat je snel gerustgesteld wordt en dat het idd door het sexen komt. karin, voor jou ook al onzeker, balen zeg. wel lief dat je mocht komen, maar nu weet je eigenlijk nog niks.. vindt het wel aannemelijk dat je nog niet zover bent, ook door de late positest. dikke knuffel voor jullie allebei! moosey, helemaal eens! het is absoluut niet vanzelfsprekend om (gezonde) kinderen te krijgen! ik geniet er dan ook bewust van dat alles goed lijkt te gaan! ben vanochtend door mijn rug gegaan. au! voelde me toch al niet zo best. gelukkig lekker lang vrij zodat ik ff bij kan komen. en ook wel fijn met mijn rug dat mijn vriend veel kan helpen. doe maar erg rustig aan. wil geen bi!