meiden, die hyves sla ik ff over. als ik foto's heb mail ik ze naar je antares! heb al een behoorlijke vetrol, maar hij staat nog niet op de foto
ja he!! dat is enorm.....je buik is gegroeid! Maar kunnen ook nog je darmen zijn die een plekje zoeken hoor. www.mamainjanuari.come2me.nl
hihi ik weet het maar het is wel leuk ook al zijn het mijn darmen! nog 2,5 week dan kunnen we ukkie eindelijk zien
Al snel echo's hier! leuk leuk leuk!! hier duurt dat nog wel ffkes waarschijnlijk over 4 weken. nog vroeg zat. hier een zw-schapskwaal erbij.. t huis stinkt naar kattenpis.. wat eigenlijk onmogelijk is! bleeeeeeeh!
Nou hier verteld aan schoonouders dmv de lege kamer en dus toekomstige kamer zoonlief........tranen....en dat wil veel zeggen voor mijn schoonmoeder. Ze wisten dat we al een vmk hadden gehad en tja ze kunnen ook een en een optellen. Oh de hyves pagina is gewoon naast de pagina van Antares hoor, alleen is het wel handig voor evt als zp eruit ligt ofzo. Hebebn we bij de jan 2009 mama's meegemaakt, toen was het rond mijn bevalling en van meerdere, zijn we op hyves verder gegaan! (dus niet om jou te passeren hoor lieve Miran)
En prima als mensen zich later willen aanmelden omdat ze anders bang zijn dat mensen erachter komen, de naam vermoed niet zoveel dacht ik. Kijk anders nog wel even of 2011 erbij weg kan, maar denk het niet meer, maar dan nog. Kan alles zijn. Behalve als iid je alleen zinnige hyvers erbij hebt staan
had 3 dagen geleden een inimini drupje bruinverlies en zojuist ook weer een drupje bruin ik probeer me er niet druk om te maken, maar wat is dit lastig zeg... heb ook wel een opgeblazen buik nu en denk nog wel wat meer opgeblazen dan de afgelopen dagen.. hopelijk gaat alles goed van binnen... kan iemand me gerust stellen?
Brademarie als je zwanger bent gebeurt bruin verlies vaak. Je baarmoeder maakt het huisje vast schoon voor je kleine. Naomi heel normaal ook die steken. kunnen idd groeipijnen zijn. ik was dinsdag gewoon beroerd van de pijne buik.. alsof ik een heftige menstruatie had.
Yep, maar maakt je onzeker he, maar ik heb daardoor een keer bij de VK gezeten omdat ik zooo bang was, kon bijna niet meer lopen. Geen zorgen!!!
heb nooit geen heftige menstruaties gehad dus dat ken ik niet. dacht idd al dat het groeipijnen zijn, gaat wel weer over maar wilde toch ff wat van een ander horen hihi.
@goofy: bedankt voor je geruststelling!!! het was wel ff schrikken ja, terwijl ik nu eigenlijk vrij nuchter was.
Ff weer berichtje. Geen nieuw bloed meer gehad. Was vanmiddag ineens best wel veel, dun en rood. Las dat je met bloedverlies 50% kans hebt dat het goed gaat. Hoop dat het een goed teken is. Ga maandag een afspraak maken met de verloskundige. Hopelijk kan ik iets eerder terecht.
De hyves valt niet zo op, want hij komt bij je vrienden te staan en niet bij je Hyves zeg maar. @Goofy: Dus gewoon niet steeds aanmelden, dan kom je niet vooraan in mijn vriendenlijst te staan en valt het niet op! Ik heb mij in ieder geval aangemeld. Leuk! Bruinverlies: Ik had van de week ook een klein beetje bruinverlies en schrok even maar lees overal dat het erbij hoort. WC papiertje loeren doe ik overigens nog steeds elke keer. Doe er zelfs 's-nachts het licht voor aan als ik op de wc zit hihi!
@Silsa: Ja, je hebt nog veel kans dat het goed gaat. En het kan natuurlijk ook iets anders zijn geweest. Als je het uitlegt aan de vk, dan kun je denk ik wel snel terecht. Je druk maken is ook niet goed. Ik hoop dat je het weekend een beetje doorkomt en je niet al te druk probeert te maken.