Hoi hoi! Ik weet nooit hoe het werkt met die lijst bijwerken, maar zou iemand dat voor mij willen doen? Ik ga flesvoeding geven, ga in het ziekenhuis bevallen en denk dat het een jongetje word. Alvast bedankt!
Januari 2011 Mama's: 29 december Goofychick - 2e kindje -BV - zkh - 1 januari Missyf - 1e kindje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - zoon Subke - 2e kindje 2 januari Danjay - 3e kindje Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje 4 januari IrisB - 2e kindje - BV - THUIS - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen Afspraken: 3 mei Goofychick HcG prikken 4 mei Wen1975 - 1e echo 11 mei Goofychick - 1e echo 25 mei Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo
@Goofy Gefeliciteerd met je goede HcG stijging. Jij mag trouwens ook alweer snel voor echo, leuk! @Miepje Heb je lijstje aangevuld.
goede morgen meiden, die misselijkheid heeft een goed doel zeg!! ik ben 1,5 kilo afgevallen in 1 week tijd er willen wel veel meiden in het zkh bevallen! ik hoop dat het gewoon thuis mag!!!
Januari 2011 Mama's: 29 december Goofychick - 2e kindje -BV - zkh - 1 januari Missyf - 1e kindje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - zoon Subke - 2e kindje 2 januari Danjay - 3e kindje Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje 4 januari IrisB - 2e kindje - BV - THUIS - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 8 januari JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. Afspraken: 3 mei Goofychick HcG prikken 4 mei Wen1975 - 1e echo 11 mei Goofychick - 1e echo 25 mei Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo Deze fora gaan allemaal wel heel snel, ik hoop dat ik het kan bijhouden. Het is nog héél pril maar kom me toch melden na twee positieve testen vanochtend: ik ben zwanger! Zal hier denk ik niet al teveel lezen tot ik zeker weet dat het goed zit.. Hoop hoop!
Januari 2011 Mama's: 29 december Goofychick - 2e kindje -BV - zkh - 1 januari Missyf - 1e kindje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - zoon Subke - 2e kindje 2 januari Danjay - 3e kindje- BV- thuis - zoon Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje 4 januari IrisB - 2e kindje - BV - THUIS - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 8 januari JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. Afspraken: 3 mei Goofychick HcG prikken 4 mei Wen1975 - 1e echo 11 mei Goofychick - 1e echo 25 mei Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo
Hallo allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Kan ik mij hier nog aansluiten? Ik kwam Naomi123 op een ander topic tegen en die zei dat er al een topic voor januari mama's is aangemaakt! Ik moet mijn NOD nog afwachten maar heb gisteren en vandaag dik positief getest! De lijn dat ik zwanger was verscheen vandaag al voor de controlelijn kwam! Mijn NOD is denk ik vrijdag. Ik zeg denk ik, omdat mijn cyclus normaal ongeveer 26 dagen is maar de laatste keer toevallig 28. Ik weet het dus niet precies. Ik wilde eerst nog even afwachten maar sluit mij toch maar vast aan voordat ik dadelijk 50 pagina's moet doorspitten . Als ik een cyclus van 28 dagen aanhoudt, ben ik op 8 januari uitgerekend. Dit was by the way de eerste ronde voor ons en het wordt ons eerste kindje. Groetjes!
@moosey: dat heb je snel gevonden welkom hier 1e ronde nog maar dat is snel gegaan hihi. hier de 3e ronde dus ook heel snel. ook het 1e kindje!!!
Januari 2011 Mama's: 29 december Goofychick - 2e kindje -BV - zkh - 1 januari Missyf - 1e kindje Naomi123 - 1e kindje - BV - thuis - zoon Subke - 2e kindje 2 januari Danjay - 3e kindje- BV- thuis - zoon Wen1975 - 1e kindje - BV/FV - zkh - jongen 3 januari Zen - 2e kindje 4 januari IrisB - 2e kindje - BV - THUIS - geen idee 5 januari miepje21 - 2e kindje - FV - zkh - jongen 8 januari JuJu - 1e kindje - BV - poliklinisch - 3 blauwe pendels.. Moosey - 1e kindje Afspraken: 3 mei Goofychick HcG prikken 4 mei Wen1975 - 1e echo 11 mei Goofychick - 1e echo 25 mei Wen1975 - Intake vk 1 juni Naomi123 - Intake vk en 1e echo
Dank jullie wel! Ik wil trouwens in het ziekenhuis bevallen en borstvoeding gaan geven. Volgens de pendels krijg ik een jongetje maar ik heb er zelf nog helemaal geen gevoel bij!
ook al in het ziekenhuis waarom willen jullie in het ziekenhuis bevallen, daar ben ik wel nieuwsgierig naar hihi.
Ik omdat ik geen meerwaarde zie aan thuis bevallen en als er iets met het kindje is, vind ik het fijn dat er apparatuur aanwezig is en dat er eventueel snel een keizersnede kan worden uitgevoerd als dit nodig is. Ook omdat het mijn eerste is en alles nieuw is en al spannend genoeg. Dan wil ik er niet de onzekerheid bij of de bevalling wel goed gaat. Ben ik ook wel benieuwd waarom sommigen thuis willen bevallen!
oke duidelijk ik wil thuis bevallen omdat ik me het beste kan ontspannen en me het fijnste voel in mijn eigen omgeving. na de bevalling ben je gelijk thuis dat vind ik wel een fijn idee. ik hoop dus ook dat alles goed gaat en ik lekker thuis mag bevallen.
Hebben jullie trouwens allemaal gevoelige borsten? Want ik heb dat wel gehad maar nu niet meer, alleen mijn tepels zijn een beetje gevoelig. Het enige wat ik nu heb is afwisseling van heet/koud en veel gerommel en steekjes in mijn onderbuik. O ja, en af en toe een kriebeltje op mijn linkerwang !
Ook duidelijk ! Ik heb trouwens ook hoofdpijn. Soms zakt het en dan komt het opeens weer opzetten. Voelt nu gewoon alsof ik ongesteld moet worden.... Beetje eng! Pfff, ik wilde mij vast aanmelden en even afwachten en nu ben ik actief bezig hier haha! Ik ga nu ff boodschappen doen met vriendlief, daarna samen koken en vanavond het Blok kijken. En op tijd gaan slapen, want ik ben al vanaf 5:00 wakker en heb vannacht slecht geslapen. Fijne avond allemaal!!
hoofdpijn kan meid. komt door het HCG hormoon daar kun je hoofdpijn van krijgen soms voelt het inderdaad alsof je ongi moet worden. hihi verslavend he oke eet smakelijk alvast!! hier mn ventje aan het koken gezet ben zelfs te moe om iets te doen!!! na het eten ff met de hond naar het bos en paardrijden pffffffff weinig puf voor maar ga wel