Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ Moosey Je krijgt vast je afspraak voor je naar Amerika gaat. Met 8 a 9 weken is toch standaard? Wel super vakantie in het vooruitzicht zeg!!! (ben stiekem beetje jaloers haha)

Vandaag geen bloed! Heb gisteren en vanmorgen hele internet afgezocht. Kan helaas niets vinden over kort, veel en rood. Op dit moment geen klachten meer in buik (op zich vreemd want had best veel klachten) maar boobs... auwwww. zou het toch gewoon gesprongen adertje zijn geweest? Wil zo graag zekerheid.

2. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Goed teken dat je boobs pijn doen!!
    De vk zei al dat ik zelf mocht weten wanneer ik een echo wil, dus dat gebeurt sowieso voor de vakantie!

3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    O ja, ik ging douchen haha!
    Pfff, ben weer 's lam.

4. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Super, dat je zelf mag bepalen wanneer ze de echo doen.

5. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    ff hond uitlaten. kom zo nog even langs
    (ben niet meer achter de pc weg te slaan..)

6. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoooo
    nou het wonder is gebeurd, ik heb me inmiddels gedouched en aangekleed.. (het kerkkoor zingt jubelend in vreugde: haaaaalelujaaa)

ik ben echt een beetje sloom vandaag.. oke wel is de 1e was schoon en zit in de droger, maar verder kan ik me nog ff nergens toe verzetten hoor..

vriendlief is ook inmiddels zijn bed uit, dus ik ga ff mezelf wat toonbaarder maken ipv dit ace ventura kapsel :D

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Eventueel ik wel. ;)

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Yeeeaaahhh dat klinkt positief! En nu volhouden he! :D

9. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ook ik wel me hier graag aansluiten. Volgens de berekeningen die ik online gedaan heb ben ik 14 januari 2011 uitgeteld.

Wij zijn nu in verwachting van ons eerste kindje. Kan het nog niet helemaal geloven, ben nog steeds bang dat ik toch nog ongesteld word. Ook al weet ik dat dit helemaal niet kan (aangezien ik al 3 testen heb gedaan en ze allemaal positief waren :) )

Gisteren de verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt voor 17 juni. Wel een beetje aan de late kant voor een intake en 1e echo, maar ik ben die week vrij en mijn mannetje ook. Hebben dan dus verder geen andere stress van het werk erbij.

We gaan die zaterdag daarna een weekje met vakantie. Als alles goed gaat willen we na de vakantie het iedereen gaan vertellen. Nu hebben we het alleen nog maar aan de ouders en zusjes verteld.
    Die vonden het helemaal geweldig, helemaal mijn ouders, het wordt hun 1e kleinkind.
    Ben erg benieuwd hoe mijn opa gaat reageren. Het zal zijn eerste achterkleinkind worden.

Nou, dat was me het verhaal wel weer. Moest het gewoon even kwijt. Merk dat ik het eigenlijk het liefst aan iedereen wil vertellen, maar heb met mijn mannetje afgesproken dat we het pas na de echo gaan vertellen aan de rest. Erg moeilijk...

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Ster27 van harte gefeliciteerd en welkom! :)

11. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ ster, welkom en gefeliciteerd!!!

12. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    ster 27-- Gefeliciteerd! Succes met je mond houden :p Gelukkig kan je hier alles van je afpraten...

Ik doe nog even niet mee met de hyves, vind 2011 erin wel verdacht haha. Misschien als iedereen het in de omgeving weet, dat ik me ervoor aanmeldt.

Ik zal me ook nog even verder voorstellen.

ik ben 23, heb 7-8-2009 een prachtige zoon gekregen en we wilden snel weer voor een 2e gaan. Het enige probleem was dat ik geen cyclus kreeg na de bevalling. Dit mede doordat ik nog borstvoeding geef. Ik geef nu alleen voor hij gaat slapen nog.
    Ik ben uiteindelijk naar de dokter geweest en heb mijn probleem voorgelegt. Daarop heb ik een 10 daagse kuur Primolut N gekregen, dit zou, als mijn lichaam er ook aan toe is, het laatste zetje kunnen geven om weer een cyclus te krijgen.
    Ik ben ook gaan tempen en heb iedere dag een ovu test gedaan. Op dag 35 kreeg ik een streepje op de test en dag 36 had ik een eisprong.
    Gisteren heb ik getest (2 dagen voor nod) en er was duidelijk een streep te zien!! In 1x raak dus!
    We zijn helemaal gelukkig!

Ik klets ook mee op "borstvoeding geven en zwanger willen worden. Dus ik verdeel mijn aandacht tussen dit en dat forum.
    Ik werk ook halve dagen, verdeeld over 4 dagen. Dus ik zal (aangezien jullie wel erg veel teuten) niet overal op kunnen reageren. Maar ik zal mijn best gaan doen

13. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ Sarah, Gefeliciteerd!! en welkom.

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Sarah Van harte gefeliciteerd en welkom! :)

15. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Helleuuu allemaal !

Welkom alle nieuwe meiden !!
    Leuk om een hyves op te maken en anders pagina,s !

Zou iemand mijn gevens willen toevoegen ?

MelMel- 2e kindje - BV - zkh :)

Jeeeete zeg , was gisteren niet online geweest en ik moest gewoon 20 pagina,s bijlezen !
    Phoe , weinig onthouden...
    (vandaag echt de neiging om boven de wc te hangen..... misschien ga ik dat zo wel even doen.....;))

Liefs !

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Zo ik heb alles een beetje globaal teruggelezen. Wat word er hier veel gekletst zeg!

@Silsa: Wat fijn dat het bloeden nu gestopt is. Hopelijk was het maar een gesprongen adertje of iets dergelijks.

@Cherie: Is het een kwaaltje als je het ergens naar kattenpis vind ruiken. Gisteren zei ik namelijk tegen mijn man; het ruikt hier naar urine, heeft de kat soms in de kamer gepiest? En hij: Nou ik ruik helemaal niets hoor. Maar ik rook echt heel sterk een urinelucht, haha..

@Ster: Gefeliciteerd!

@Cynt: Van harte gefeliciteerd met een goede echo. Lijkt me zo mooi om het hartje te zien kloppen!

Ik kon vandaag eindelijk in drie dagen weer eens poepen :) En als ik voorover buig heb ik enorme pijn aan de bovenkant van mijn linkerborst. Dat zijn de enige dingen waaraan ik merk dat er iets is veranderd in mijn lichaam.

17. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    hey ster gefeliciteerd meid!

Silsa fijn dat het bloeden is gestopt meid!

Yes!! ik heb mijn man over kunnen halen om het te gaan vertellen aan iedereen, morgen op de familiedag!!

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Uhm ja dat wil ik wel doen maarruh op welke datum? :D

@Rosa Fijn dat je weer naar de wc kon eindelijk na 3 dagen, pffff daar heb ik ook elke keer last van. Maar ja nu heb ik dat helaas ook zonder zwanger te zijn.:p

@Danjay Leuk! Dus morgen weet iedereen het? Mijn vader heeft het gisteren aan de hele familie verteld... Hoe bedoel je trotse opa in spe? ;)

19. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Website ziet er goed uit hoor! Handig ook om op deze manier een overzicht te hebben van wie er allemaal op dit forum zit en wanneer er afspraken gepland zijn.

Ik vandaag aan de studie, niet echt veel zin in. Ben met mijn hoofd met andere dingen bezig, maar ja, tijd is schaars, dochter bij oma en vriend tennissen, dus het moet toch maar ff.

Gisteren gehoord dat vriendin die een dag na mij haar eerste kindje kreeg (ook een dochtertje) nu eind nov is uitgerekend. Andere vriendin eind okt. Erg leuk dus!

20. loekiemonster

loekiemonster Actief lid

22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemiddag dames,

Wil jullie graag allemaal feliciteren:p

Hoop me in de loop van de week bij jullie aan te mogen sluiten, zou zo lij zijn als het eindelijk raak is na 26 rondes..:D zou in dat geval mn 4de kindje zijn..

ps. januari kindjes zijn erg lief, ben er zelf 1;)

Liefs Loekie

Deel Deze Pagina