@Wen: o lastig zeg, altijd last van obstipatie. Lijkt me echt naar. Ik heb nu maar heel veel vezels naar binnen gewerkt. @loekiemonster: Gezellig als je ons over een paar dagen komt vergezellen. Ik hoop dat het raak is voor je!
Hier nog een januari-mama! Ik dacht; ik zal eens kijken of er al een topic is, maar hij is zelfs al 125 pagina's lang! Jeetje....wat een boel januari-mama's!
even over stoelgang hier ook iemand met chronische klachten.. gebruikm nu om de dag 1 zakje movicolon en dat werkt echt super. Soms heb ik er erger last van en dan neem ik 2dagen achterelkaar een zakje, gewoon op gevoel zeg maar en dat gaat prima. geen pijnlijke en vervelende stoelgang meer, want daar kun je echt heel erg beroerd van worden/zijn. ik ga zo naar mn werk, net een mooi verjaardagskado gezien samen met vriendlief, een mooie ketting.. nog niet gekocht, maar denk wel dat dit hét kado gaat worden hihi fijne dag allemaal! ik ga naar mn werk.. xxx
jeetje wat kletsen jullie veel! heel veel gelezen, maar weet niet meer wie wat zij. nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! gister is mvm hier geweest, testje was hartstikke donker misselijkheid begint te komen, nog even en ik word vriendjes met de wcpot. vorige x zei ik dat bruinverlies over was maar ten kreeg ik weer wat. het lijkt wel minder te worden. nog 5 dagen en dan een echo, spannend. ik vind de hyves wel leuk maar durf me nog niet aan te melden, bang dat mensen het door hebben ben wel beneiuwd hoe iedereen er uit ziet!
ster, sarah en ladiedaa, gefeliciteerd! ladiedaa, obstipatie is volgens mij vaak al aan het begin van de zwangerschap. de hormonen leggen je darmen stil. pruimen eten werkt ook. met mijn rug gaat het vandaag iets beter. mijn vriend heeft bijna alles met mijn dochter gedaan. hoop dat ik me snel beter voel. vind het maar waardeloos om zo beroerd op bed/ op de bank te hangen.
Klinkt raar, maar ik raad aan om bij last van obstipatie wat vaseline te smeren. Scheelde bij mij eeen hoop pijn, vooral als het langer aanhoudt. Ik heb er last van vanaf dat ik net zwanger was van mijn andere zoontje, nu dus nog steeds. verder gelukkig geen kwaaltjes *klopt dit snel af*
@Ladiedaa en Zina Vanharte gefeliciteerd en welkom! @stoelgang Ik neem tegenwoordig 1 theelepeltje olie in een glaasje limonade 's morgens en het komt er makkelijk op gang. Je proeft er echt niets van en in mijn geval is dat het enige "natuurlijke" dat werkt. @Leeuw Zolang het bruinbloed blijft, zou ik me geen zorgen maken. Nog maar 5 daagjes en dan je echo, schiet al lekker op. @All Mocht er iemand op de lijst willen van onze site (Januari 2011 Mama's), stuur dan mij of Antares een pb met alle gegevens.
Alle nieuwe meiden: Gefeliciteerd en welkom!! De hyves is best anoniem, heet gewoon alleen kippenhok. Dus zonder jaartal. Ik heb de laatste dagen ook een beetje last van mijn stoelgang, terwijl ik eerst toch altijd goed kon ! Wij gaan het trouwens volgend weekend tegen mijn schoonouders, schoonzusjes en oma van mijn vriend vertellen. Zijn oma is dan jarig en het leek ons een mooie gelegenheid. Zijn ouders worden voor het eerst grootouders en zijn oma voor het eerst overgrootmoeder! Mijn moeder wist het meteen maar mijn vriend wilde even wachten met het nieuws vertellen tegen zijn ouders. Het adres van de Hyves is: Kippenhok - Hyves.nl
Ik ben lid geworden van de hyves en sta erbij, maar als ik op mijn hyves pagina kijk zie ik hem niets staan tussen al mijn hyves. Ook niet tussen mijn vrienden. (of kijk ik soms niet goed?) @Zina: Welkom en gefeliciteerd!
Nee, dat klopt. Ik zie 'm ook niet staan maar volgens mij duurt dat even. Je kunt 'm ook vinden door bovenaan je hyvespagina op netwerken te klikken en dan op hyves.
Daar was ik ook weer eens! Alle nieuwe: welkom en gefeliciteerd!! @Moos en wen: ik heb me aangemeld op de hyves, dus als je een linda1604 tegenkomt ben ik het Ik lees hier veel dat mensen last hebben van obstipatie, hier juist het tegenovergestelde! Het floept er zo uit allemaal!
*zwaait* FF zeggen dat ik me ook heb aangemeld voor de hyves. Niet dat ik veel doe met hyves, maar ik kijk wel af en toe (once in a blue moon ) Fijne avond!
Het valt mij op dat sommige op hyves zo'n babysmiley achter hun naam hebben staan. Hebben jullie het al aan iedereen verteld?! Ben ik gewoon benieuwd naar!