Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik gok op een jongetje ;)

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

irisb: ja inderdaad dat is het punt een ANDER zoogdier eigen moeder melk reken ik niet mee, omdat dat in mijn ogen dat wel natuurlijk is.
    Ik bedoelde meer kunst melk e.d.

Juudje: blij om te lezen.. Want en nu ga ik vast mensen over mee heen krijgen.. ik gebruik op eigen houtje 100 mg acetylsalicylzuur per dag inderdaad voor de verdunning. Ik ben er nl. van overtuigd dat mijn 3 mk's komen door een slechte placenta aanmaak door mijn van nature snel stollend bloed. Ik denk ook dat ik het wel ga aankaarte bij mijn gyn. wat elke dag een spuit in je been met fraxi wat niet bijde placenta komt of 1 x p.d. een pilletje slikken die ook de placenta/baarmoeder onstolt houd.. lijkt mij geen moeilijke keuze.

Hoef ook niet bij trombose dienst ofzo hoor, wel onder behandeling van gyn. en internist.

3. Zina

Zina Niet meer actief

Heey meiden,
    het is waarschijnlijk weer een miskraam geworden.
    Zelfde als vorige keer, hele erge buikpijn en al overmatig bruin verlies. Ik houd jullie op de hoogte, maar ik zie het heel somber in.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Zina NEEEEE...o hoop zo dat het zo weeer stopt en verder goed is..

5. Tese

Tese Niet meer actief

O nee zina! Is er geen hoop meer? Heb je al stolsels verloren enz? Ik duim voor je meid...

6. Tese

Tese Niet meer actief

Bij sem had ik tot 12 weken heilig het idee dat het een meisje was. Daarna wist ik zeker dat het een jongen was en dat klopte dus.

Nu denk ik dat het weer een jongen word. Nu maar eens kijken of mn gevoel weer gaat veranderen. We willen het wel weten trouwens en we zeggen het alleen tegen mn schoonouders. (vorige keer ook)

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @zina: neeee meid heb je al bloed/stolsels verloren?? hoop voor je dat het toch echt blijft plakken hoor.

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Zina: Nee wat erg! Heb je echt helderrood bloed verloren? Bruin bloed hoeft niet perse iets te betekenen toch? Ik hoop dat het goed blijft gaan!

@Marije: Ik had in een eerder berichtje ook gepost dat we precies gelijk lopen ;) Leuk hoor! :)

Overigens denk ik nu dat het een jongen word omdat we het bed hebben gedeeld op de dag van de eisprong en volgens "theorieën" zou je dan eerder een jongen krijgen. :p En mijn gevoel zegt ook dat het zo is, nu maar afwachten. (het was op Koninginnedag dus nu krijgen we vast een koningskindje:p)

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ohh daar heb ik dan helemaal overheen gelezen, sorry! :)

Wanneer heb je jij eerste gesprek bij de vk?
    Ik pas 22 juni, helaas!

Vk zei dat ik 5 weken was volgens de berekeningen van hun. Zal wel ruim 4 weken zijn wat ze bedoelde, denk ik

10. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Marije: Ja dat kan ik begrijpen hoor, er word ook zoveel geschreven hier, hihi...

Ik heb maandag 31 mei een afspraak bij de huisarts. De assistente vertelde me dat de ha bij ons zelf nog de zwangerschapsbegeleiding doet. Wel in samenwerking met regionale verloskundigen overigens. Maar ze hebben op de hap ook een echo apparaat sinds kort waar hij dan wel even mee zou kijken, ook al heeft hij zijn echo cursus nog niet gevolgd. Dan ben ik 6w4d. Misschien stuurt hij me dan wel door naar een vk in de buurt. Ik zie het dan wel even.

Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 4w4d en volgens een site van een vk praktijk ook. Mijn laatste menstruatie was op 11 april en ik heb een cyclus van 32 dagen.

22 juni lijkt nog zo ver weg, maar voor je het weet is het zover :) Zou blij zijn als ik weet dat het goed zit.

11. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    he Zina heel veel sterkte meid:(

12. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Hallo allemaal,

Ik kom ook gezellig meekletsen. Ik ben er gister achter gekomen dat wij weer zwanger zijn! Wederom in de eerste ronde.. Schijnbaar zijn wij erg vruchtbaar haha.. Wij zijn reeds trotse ouders van ons prinsesje Faye.. Zij is 15 oktober jl geboren en is nu 7 maanden "oud"..

13. muppie2504

3 mei 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zina..heel veel sterkte meid..

hier het sterke gevoel dat het een meisje is..zou ik ook wel heel erg leuk vinden, een koningsgezin (zo heet dat toch)

zojuist bij de huisarts vandaan..heb emfasene gekregen in zetpil vorm..dat mag ik elke avond nemen voor het slapen gaan..
    dus hopelijk gaat dat een beetje werken..

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    ik had mijn laatste ongi op 12 april.

Maar ik las al zoveel verhalen op zp. Over echo met 7/8 weken. Waar ik naar toe gaan doen ze de eerste echo met 10 weken. Duurt nog even maar aan de andere kant, dan ben je al wel weer een heel eind heen.
    Ze had het ook over eventueel inwendige echo als het niet goed te zien was. Naja zal nog wel vaker met mijn benen wijd moeten ;) heb ik dat ook meteen weer gehad haha

Heb jij al klachten?

15. Tese

Tese Niet meer actief

Hier is het standaard dat je een echo met 8 weken krijgt. en daarna met 12. Zo zie je dat het overal anders is!

16. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    Ik had tijdens mijn vorige zwangerschaps een intake bij ongeveer 7 weken, de eerste echo bij ongeveer 10 weken en weer een bij zo'n 12 weken.

17. mh81

mh81 Bekend lid

29 jan 2009
    748
    11
    18
    @ Zina.. Veel sterkte meid..

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    gefeliciteerd!!!! wanneer ben je uitgeteld? en wil je bv of fv geven? Wil je in het zkh of thuis bevallen?

Hihi, wil je op de lijst erbij? ben nu net toch bezig ook met foto's erop zetten enz....misschien ook een foto van je test die je wilt delen?

Mail adres en adres pagina waar alles op staat staan in mijn onderschrift!!

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    @echo's...ik weet niet hoe ver ik ben, dus de gyn rekend van de laatste menstruatie.....

En zo is ook mijn banner ingesteld hahaha, dus het zou kunnen dat ik veel minder ver ben.

Maar we zullen het zien op de echo, die heb ik dus ook al vroeg hihi. 1 juni!!!

20. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ Zina Heel veel sterkte meid. Ga voor je duimen dat het bij bruinverlies blijft en je beebje lekker blijft plakken.

@ naomi Mwah, in Soest mocht de hond wel los lopen maar het gebied was niet zo groot en we moesten dus de weg oversteken, dat was wel erg jammer. In Kootwijk moest de hond aan de lijn. Ze hebben daar een soort duinen in het bos. Hebben daar lekker gezeten en de hond maar graven in het zand. Ik ga dus wel op zoek naar een andere plek. We gaan zelf vaak naar het strand, dat is hier dichter bij. Helaas ook altijd de auto nodig voor een flinke wandeling. Ik heb wel een leuk boekje gekocht ' wandelen met de hond 3' an de anwb, daar staan plekken in nederland in waar de hond los mag en kan zwemmen. Ik ga het eerste deel denk ik ook bestellen, want tegenwoordig mag je bijna nergens meer loslopen met de hond.

@ MH Welkom en gefeliciteerd!

@ Eetgewoontes... Eten bijna altijd wel gezond en sinds we zwanger willen worden/zijn alleen nog maar. We vinden gelukkig ook bijna alles lekker, dan scheelt. Elke ochtend pers ik sinaasappels. Misschien een idee voor iedereen die moeite met fruit heeft. Los fruit eet ik ook niet iedere dag. Melk was ook niet mijn favoriet, dronk het eigenlijk alleen met pannenkoeken. Had gelezen dat het verstandig is melk te drinken dus ben dat maar braaf gaan doen. Ineens vind ik het onwijs lekker, blijkbaar heeft m'n lichaam er behoefte aan.

Vandaag de verloskundige gebeld. 7 juni eerste afspraak. Pff wat is dat nog ver weg zeg. Eerder wilde ze geen echo maken. De kans is te groot dat er dan niets te zien en hartje nog moeilijk te horen. Mocht ik nou weer bloedverlies hebben kan ik natuurlijk gewoon bellen, als het nodig is verwijzen ze me nog steeds door naar het ziekenhuis.

Eerlijk gezegd heb ik er wel weer vertrouwen in. Gistermiddag en vandaag voel ik me weer zoals de vierde week. Verder best veel reacties waaruit blijkt dat ik me, zoals het gelopen is, niet al te druk hoef te maken voor een mk. Tja, het kan natuurlijk altijd. Ben blij dat het bloeden zo snel gestopt is. Vrijdag middag was ik een hoopje ellende maar nu kan ik er weer tegen.

@ IEDEREEN Bedankt voor jullie lieve en meelevende reacties!! Jullie hebben me er echt doorheen gesleept! Dikke kus aan jullie allemaal!!

Deel Deze Pagina