Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ik hoop voor je dat die pillen helpen tegen de misselijkheid. Heb je die de vorige keer ook gehad?

2. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Silsa
    wij gingen vaak naar kasteel Groeneveld in Baarn. Vrij groot gebied met water waar de hond gewoon los mag. Ideaal!!!!

@ Zina
    ik *duim* *duim* *duim* dat het allemaal toch goed mag gaan. Sterkte meis met al deze onzekerheid

3. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Bedankt voor de tip! Volgende keer als we die kant op gaan (en dat gaat zeker gebeuren) op naar het kasteel!

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Marije: Ja dat hoort er ook bij, met de benen wijd. Vind ik ook niet echt een prettig vooruitzicht, maar het is voor een goed doel. :p

Ik hoop dat er al wat te zien is die 31 mei bij de huisarts, maar ik neem aan dat hij me ook door zal verwijzen naar een vk praktijk en dat ik daar dan weer een echo krijg.

@mh: Gefeliciteerd en welkom. :)

5. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Oh wel jammer hoor dat ik nog niet eerder heen mag. Beetje jaloers op jullie met 8weken.
    Maar ben ook trouwens 2 weken niet thuis in die periode.
    Dus had dan ook niet echt gekund.

Ben ik er met mijn hoofd hopelijk ook niet zo mee bezig. Vliegt de tijd voor bij ;)

Zina hopelijk valt het allemaal mee!!! Hoop het zo voor je!

6. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Zina: Ik hoop dat het loos alarm is. Sterkte meis!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @silsa: oww dat is dan weer jammer van het gebied! ik vind het ook echt jammer dat ze nergens los mogen! gelukkig luistert hij vrij goed (meestal) dus durf hem in elk bos wel los te laten.
    over paar weekjes gaan we een weekje naar drenthe en daar mag hij lekker los:D wat zal die hond de tijd van zijn leven hebben! helemaal als er ook nog water is. wat voor hond hebben jullie?
    gelukkig gaat het nu beter met je!

8. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Marije: Bij mijn eerste afspraak bij de ha ben ik 6w4d, erg pril dus nog. Hopelijk is er al wat te zien. En anders bij de vk.

Wel lekker dat je 2 weekjes weggaat. Kun je je gedachten een beetje verzetten. Ik ben nu een aantal dagen vrij en kan aan niets anders meer denken. Van het huishouden komt ook niet veel terecht zo. ;)

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik had ook een aantal dagen vrij en heb geen donder uitgevoerd. Nu weer aan het werk, ik merk alleen als ik snel op sta ofzo, dat ik dan even licht in mijn hoofd ben.

Verder geen last :D wel lekker

Nu even eten koken

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, wel leuk om te lezen allemaal.

Licht in het hoofd, jah hier ook af en toe. Maar denk dat het komt dat ik veel minder eet....kan het gewoon niet.

pfff...hebben jullie ook zo een last van je darmen??? Die van mij doen overuren......bleeeeh

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

licht in je hoofd--> kan ook lage bloeddruk zijn/verandering in bloeddruk zijn, begin van zwangerschap daaldt die en daar kan je last van hebben. Als je er veel laast van heb laten meten en anders gaat het vanzelf beter..

net nog een keer getest met een kruidvat testje (had ik nog) en binnen 1 min. positief hihi.. voelt goed op je NOD dag.. had toch wel een beetje de zenuwen.:D

12. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ Naomi wij hebben een vuilnisbakkie, zwarte hond haha. Half golden retriever, verder waarschijnlijk collie labrador mixje ofzoiets. Nu 1 1/2 lekker speels en soms ondeugend. Luisterd 'in principe' goed. Gelukkig altijd wel te lokken met blij hoog stemmetje. Zodra ze water ziet gaat ze erin. Helaas ook in de vieze prutsloot, proberen we af te leren, maar pffffff, ze ziet het verschil niet en nee is nog niet altijd nee ....

Ik werk grotendeels thuis, freelancer. Heb de afgelopen twee weken nauwelijks iets gedaan. Kan me echt niet concentreren. Huis is wel extreem schoon. Morgen halve dag op locatie werken. Doe ik tenminste weer wat. Was de vorige keer zo gesloopt dat ik de rest van de middag ongeveer op bed heb gelegen.

Ben ook lekker in de war. Vergeet waar ik mee bezig ben. Had net de vk aan de lijn, vroeg om m'n sofi nr. Normaal noem ik die zo op, heb nog steeds geen idee wat het is. Stom is dat. Is dit herkenbaar? Of begin ik nu echt oud te worden haha.

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

silsa: je lijf is op dit moment maar met 1 ding bezig.. de baby en wat jij wil onthouden of doen is ondergeschikt.. haha
    Dus het zijn gewoon hormonen, wen er maar aan en koop een kladblokje om op te schrijven wat je nog wil doen en moet onthouden e.d.. of een grote agenda:D:D:D

14. Zina

Zina Niet meer actief

Bedankt allemaal, ik voel me echt superkut!
    Ik ga echt even bidden dat het blijft zitten, maar ik heb er geen goede hoop op, ik heb ook echt nogal buikpijn.

De voorgaande keren gingen precies hetzelfde.

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

oooo ziva.. elke keer bij dezelfde tijdsduur zie ik..

hoop dat het gewoon oud bloed was ..

16. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Oh wie had het nou over gember tabletten?? Schiet me ineens weer te binnen, zie de voedingswijzer liggen van het voedingscentrum(.NL) onder kruiden staat dat het aangeraden wordt niet te vaak ofteveel producten met o.a gember te gebruiken. Kleine hoeveelheden bij koken is wel toegestaan.

Je moet ook op zoveel letten, maar die tabletten lijken mij dus niet zo goed.

17. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Oh Zina toch... Ga heel erg hard voor je duimen. 't is je zo gegund. Hè wat rot. Hopelijk blijft je beebje deze keer wel zitten.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Er staan weer wat foto's bij die we toegestuurd hadden gekregen!!!

Meer mensen die foto's hebben en op de site willen? Ook informatie is gewenst!!

kijk in mijn onderschrift.

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zina, hoop zo dat het oud bloed is meis...moet zeggen ik verga ook van de krampen hoor....dus het kan wel...bij een eventuele late innesteling ofzo kan je veel krampen krijgen en bloed verliezen....

Hoe ver ben je nu?

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik had dat geschreven, zal even kijken waarom ze dat zeggen wordt nl. al eeuwen gebruikt en staat zelfs als indicatie op de gember wortel..

Deel Deze Pagina