Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    gefeliciteeerd!!!!!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zzooooo en nu hou ik op hahaha.

Zijn er nog mensen met gegevens of foto's voor op de lijst???

Komop...kan toch niet dat die lijst zooo lang is en dat er maar zo weinig mensen zijn met leuke foto's???

Ook ontbreken er nog gegevens op de zwanger lijst....zoals bv of je FV of BV wilt geven....of dat je thuis of in het zkh wilt bevallen....

De gegevens kun je naar het email adres sturen in mijn onderschrift dan handelen ik of wen ze af!!

Kijk eens op onze site!! www.mamainjanuari.come2me.nl

3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Antares: Mijn vriend en ik hebben het er vanavond nog over maar ik heb erover nagedacht en als het aan mij ligt doen we geen combinatietest. Want als je inderdaad weet dat je een verhoogde kans hebt, moet je een vruchtwaterpunctie doen en dan wil ik sowieso niet. En al heb je een kans van 1 op 2000, dan kun je nog die ene zijn. Ook wil ik niet voor die keuze staan om te beslissen of we het kindje laten weghalen. Een gehandicapt kindje vinden we niet het einde van de wereld, zolang het kindje zelf maar iets aan het leven heeft.
    Wat betreft BMI. Klopt inderdaad dat ze ook mijn glucose in de gaten houden. Ze gaan een keer het gehalte meten en dan moet ik een suikerdrankje drinken en gaan ze het weer meten. Maar na de goede resultaten van gisteren ben ik er wel gerust op.

@Goofychick: Hoe komt het dat je rib gekneusd is? Ik heb er helemaal overheen gelezen denk ik! Beterschap!
    Oooh, wel veel gesnotter bij jullie vandaag! Zielig!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    och meis toch....troost je...vaak zijn ze het na 5 minuten alweer vergeten en willen ze zelfs niet mee terug naar huis als je ze op komt halen!

Geniet van je vrije dag...en ja ben ook wel benieuwd...heb ik erover heen gelezen hoe kom je aan een gekneusde rib???? :$

5. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
    Ook ik ben waarschijnlijk in januari uitgereken en ik denk ik kom gezellig met jullie mee praten. (ik zeg waarschijnlijk omdat ik nog niet weet wanneer ik precies uitgerekend ben. Ik ga vandaag de verloskundige bellen;))

Ik zal zo even inlezen hier maar ik dacht ik stel me eerst wel even voor:D Ik ben yda. Ben nu zwanger van mijn 4de kindje maar de drie schatjes zijn uit een eerder huwlijk. ze zijn 9, 6 en 4 jaar. o en ik zelf ben 26 jaar.Dit wordt mijn vriend zijn eerste kindje. Hij is, net als ik, helemaal in de wolken.
    Hoe jullie lijstje werkt weet ik nog niet echt maar als ik wat meer heb gelezen zal veel duidelijk worden denk ik.

groetjes yda

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hallo Yda,

Gefeliciteerd!!

Zo je 4de kindje op 26 jarige leeftijd....wow!!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh...yda mag ik jewat zeggen...de tekst in je banner...

Het is op 'een' ro(z)e wolk... ;)

geen kritiek, maar vind rose zo raar staan...doet me aan alcohol denken namelijk de rose....

8. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Yda: gefeliciteerd en welkom!!

9. IrisB

IrisB Fanatiek lid

@yda: Welkom en gefeliciteerd!

@antares: Geen foto's hier :D Ben wel aan het denken of we misschien nog wat meer info op de lijst kunnen zetten. Leeftijd oid. Soit.

Zo, gaat weer hard hier vandaag :D Niet bevorderlijk voor de toch-al-niet-zo-geconcentreerde-medemens :p

Oh, rare vraag misschien, wat verwachten jullie eigenlijk van hier kletsen? En ik ga stout zijn en pas straks antwoorden :p (niet dat het spannend is oid, maar vind het leuk om eerst wat te lezen).

10. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha had er niet eens op gelet... best wel lullig... geen probleem ik zal hem straks even aanpassen.:D Ja de vierde en 26 jaar. Van janine raakte ik zwanger toen ik 16 was. 1 keer geen pil en gelijk zwanger... nu heb ik een half jaar moeten wachten op dit wondertje. Na janine zijn ik en haar vader getrouwd, nog twee kindjes gekregen (silco en mylan) en nu twee en een half jaar geleden gescheiden. Net daarna ben ik mijn huidige vriend tegengekomen en nu zijn hij en ik alweer 2 jaar samen. en nu dus het vierde kindje.

Jullie hebben al pagina's vol gepraat, het gaat me nooit lukken om dat allemaal te lezen.;) ik zal nog even mijn best doen maar alles is toch echt te veel hoor;)

bedankt voor het welkom:D

11. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    de banner is aangepast;) thx

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wat ik ervan verwacht...gewoon een gezellig kletshoekje waar je al je zorgen en vragen kwijt kunt...en misschien ook nog wat mede januarie mama's vrienden aan overhoudt!! hihi...niet zo heel veel eigenlijk, gewoon over alles kunnen praten wat met je zwangerschap te maken heeft en straks je kindje!!

13. Zina

Zina Niet meer actief

Ik ben net naar de ha geweest. Hij zei dat ik waarschijnlijk last heb van mijn schildklier, en dat het daarom de voorgaande keren niet goed is gegaan. Ik moet a.s. Donderdag bloed prikken.

Ik heb de vk gebeld, ik heb a.s. 8 Juni een afspraak. Ik heb haar verteld dat de buikpijn nu zo goed als weg is, en het bruinverlies veel minder is geworden. Ik heb haar de voorgaande keren beschreven, ze zegt dat het deze keer best de groei van mijn baarmoeder kan zijn of een verlate innesteling. Niks om me druk over te maken, pas als er veel rood bloed bij komt kijken dat ik dan even moet bellen.

Ik ben trouwens gestopt met roken, ik eet nu lolly's

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh zina wat een redelijk goed nieuws van je vk!!

Hopelijk krijg je snel een echo en zie je een mooi frummeltje met een kloppend hartje!

Je schildklier iiieeeuuuww...ja dat kan idd de reden zijn je miskramen...waarom er niet eerder naar gekeken is....krijg je nu eits want stel je voor dat het nu weer mis gaat!!! komop dokters zet er eens haast achter....het wondertje van zina moet blijven zitten horooo!

15. Zina

Zina Niet meer actief

Haha dankje :) Ik hoop het zo! Ik ga gewoon veel rusten enzo, dan komt het vast wel goed. Ik durfde na vandaag mijn banner weer terug te zetten!

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Zina: Gelukkig is er hoop dat er niets aan de hand is. Dat is redelijk goed nieuws. :)

Goed dat je gestopt bent met roken, knap hoor!

17. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Zina: Wat fijn dat het nog goed zit! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! En goed dat ze iets hebben gevonden. Niet fijn maar nu kunnen ze er wel wat aan doen.
    Enne, jouw beeb moet blijven inderdaad! Anders zullen wij ´s langskomen bij de ha :x hihi!
    En heel goed dat je niet meer rookt. Ik hoop echt dat je het volhoudt!!

@IrisB: Ik verwacht gezelligheid en ik vind het vooral fijn dat je nu al je blijdschap, onzekerheid enz. kunt delen ook al zit je nog niet aan de 12 weken. Want verder kan ik het met nog niet zoveel mensen delen. En er is pas één vriendin van mij die een kindje heeft, dus de rest hoort mij wel aan maar kunnen er niet veel mee. En omdat je in dezelfde periode zit kun je veel dingen delen, zowel tijdens als na de zwangerschap.
    Maaruh, ben je soms een BN´er dat je zo geheimzinnig doet :D ?!

Ik ben net in mijn lunchpauze even de stad in geweest en heb een voorleesboek van Jip en Janneke gekocht (daarmee gaan we zaterdag het nieuws bekend maken aan mijn schoonouders) en ik heb een rompertje met Nijntjes erop gekocht. Dat is het enige wat ik nu koop maar ik moest gewoon iets hebben!

18. Zina

Zina Niet meer actief

Haha moosey, dan zullen we die ha eens aan de tand voelen :p

Pff ben nu best opgelucht, het hoeft dus toch niks negatiefs te betekenen. Gelukkig!

Ben ook eigenlijk best boos op de ha, ik kom voor een verwijzing voor de gyn, wordt ik voor bloedprikken gestuurd voor me schildklier.
    Ok dat dat ermee te maken heeft ok, maar daar kom ik toch niet voor :( achja ;)

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hoi meiden.

Ik wil me hier aan komen melden. Ik heb vrijdag positief getest. Hij was onwijs duidelijk dus echt niet te missen. Weet alleen niet precies hoe ver ik ben en dat is wel balen. Voor nu gaan we uit dat ik morgen 4 weken ben.

Hoe gaat het met jullie allemaal? Hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik heb hele erge trek in zoetigheid en heb last van me (*)(*) ook me tepel jeukt heel erg gister de rechter en nu me linker haha.. schiet lekker op.

Ik ga even wat dingen terug lezen.

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!!

20. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Hahahahaha! Mijn vriend en ik mailen elkaar altijd vanaf het werk gedurende de dag. Ik mail hem net dat de baby aardig aan het rekken en strekken is (ik heb al de hele dag krampjes in mijn onderbuik).
    Vraagt mijn vriend: Voel je hem bewegen dan?!
    Hij denkt dat er nu al een baby inzit van 30 centimeter ofzo hahaha!
    Wel schattig, die onnozelheid!

Deel Deze Pagina