Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier ook een dikkere buik al, pas ook mijn eigen broeken bijna niet meer. De knoop wil nog wel dicht, maar het zit niet lekker meer.
    Qua vertellen, volgens mij weet iedereen die het moet weten het nu al. Nu alleen mijn werk nog, maar ik ben net deze week begonnen met de training voor mijn nieuwe baan. Ik hoop dus dat ik het nog even voor me kan houden.

Vanavond komt MvM hier. Heb net nog even een testje gedaan en het streepje knalt ervan af. Gelukkig! Ik zal vanavond of morgen ff mijn MvM testje mailen zodat het op de site kan.
    Site doe ik dus wel aan mee, maar de hyves niet. Ik vind hyves een beetje onzin, heb het wel, maar doe er niets mee.

2. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooohhh, ik ben jaloers!! echt super om al te kunnen showen!!! ben bang dat ik daar lang op zal moeten wachten... vriendlief is bang dat het ongeluk zal brengen als we het eerder vertellen... het is een schat hoor maar zo overbezorgd;)

ik hoop ook dat mensen hier denken dat ik wat dikker ben geworden:D

en ook leuk, SHOPPEN!!!! eindelijk een goede reden om mijn favo hobby uit te oefenen. Ik heb vandaag al stiekum even in de winkel gekeken maar omdat ik in een erg klein stadje woon was ik bang dat ik bekenden zou zien en ben ik niet lang gaan sneupen. maar oh oh wat hangt er veel moois... (ook stiekem bij de baby kleertjes gaan gluren natuurlijk hahaha)

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik denk daarom dat ik gewoon wacht tot ik een echo heb en het voorlopig zeker is dat ik zwanger ben.

Hebben jullie ook het idee dat mensen aan je zien dat je zwanger bent. Althans dat denk ik dan he! Zij waarschijnlijk niet. Mijn schoonmoeder keek mij dan zo aan en dan durfde ik zowat niet terug te kijken omdat ik bang was dat ik wat zou verraden :S haha

4. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha ja, dat is heel erg herkenbaar... misschien straalt het wel van ons af:D kan ook bijna niet anders als je ergens zo gelukkig mee bent dan moet het er wel bijna vanaf stralen;)

5. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Achja...ik denk dat de meeste er niet raar van op zullen kijken bij ons, maar niet nu zullen denken dat ik zwanger ben.

Ik ga even te sporten! Spreek jullie vanavond! ;)

6. millow

millow Lid

4 jan 2010
    89
    0
    0
    fotografe
    Noord Holland
    hey meiden :)

ik kom gezellig mee praten in dit forum
    ik ben er net achter dat ik zwanger ben en ben ook in januari uitgerekend, de 28e om precies te zijn... :)
    dus het is allemaal nog heel pril :)
    ik zie dat jullie al gezellig een tijdje aan het kletsen geweest zijn dus hoop dat ik alles een beetje kan volgen hier :)

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ik denk ook dat sommige het al door hebben. Met name op me werk. Nog even wachten en iedereen mag het weten (A)

Ben wel heel benieuwd hoe me zoontje het gaat vinden. Hebben jullie dat ook? teminste de dames met al een kleintje dan.

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    millow welkom en gefeliciteerd natuurlijk!!

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @millow: welkom en van harte gefeliciteerd:D

10. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ook dat speelt hier. Al weet ik al dat mijn dochter de hele zwangerschap weer gaat hopen op een meisje... voor haar zou ik dat ook wel mooi vinden.

even weer over de buiken, ik heb een foto gemaakt om te laten zien:) hier kan ik het tenminste wel showen;)

11. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    o ja en natuurlijk millow, welkom:D en natuurlijk gefeliciteerd!!!!!

12. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Naomi zie dat je gaat trouwen! Gefeliciteerd!!

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    wow yda echt al een buikje he! is dit ook je 2e zwangerschap?

14. millow

millow Lid

4 jan 2010
    89
    0
    0
    fotografe
    Noord Holland
    mooi buikje al joh :D

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @dreamy: ja klopt dank je:D ben ook heel blij dat we met zn 3en mogen trouwen lijkt me echt geweldig!!

@yda: wow wat een buik al!!!!!!!!!!!! hoe houd je die verborgen???

16. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee dit is al de vierde:D

17. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha, ja ik weet ook niet hoe ik die verborgen moet houden... tips??? iemand?:D

18. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Dat is al een flinke buik zeg, voor 5 weken! Wow....

Bij mij is er nog niets te zien, al vind ik het savonds al wel heel erg lekker om mijn broek los te doen. Hij gaat nog gewoon netjes dicht, maar wel het gevoel dat hij iets dikker wordt. Wat gaat dat snel he!

19. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik begin nu te denken... misschien ben ik al wel langer zwanger... ik ben telkens ongesteld geworden (wel veel minder dan normaal en helemaal niet zo als anders) daarom heb ik niet eerder getest...

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig gekletst weer;)

@buik verbergen: kan ik me nog niks bij voorstellen hoor! Is hier nog totaal niet nodig. Heb ook 's avonds nog geen last van knellende kleding eigenlijk. Maar kan me voorstellen dat het dan moeilijk is om nog stil te houden;)
    @vertellen: hier weet nog helemaal niemand het en dat houden we voorlopig ook nog zo. Wil in ieder geval eerst de echo afwachten, over 2 weken. En dan denk ik dat we het rond de 12 weken gaan vertellen. Hebben we bij onze eerste uk ook gedaan, en vond dat wel prima. Familie woont gelukkig niet hier in de buurt, dus die zien we net wekelijks. Dus dan is het makkelijk stil houden:)
    @nieuwelingen: welkom hier! Kom maar gezellig meekletsen!!!!
    @oudere kindjes: denk dat onze dochter het helemaal geweldig gaat vinden!!! Als we nu bij de winkels een wandelwagen tegen komen of een maxi-cosi dan is het altijd: baby kijken???? En ze is helemaal gek op baby's, dus dat gaat vast goedkomen.

Vandaag echt een dagje dat ik mezelf vooruit moet slepen. Heb zo weinig energie!!! Vanavond dus maar lekker een avondje forummen, boekje lezen enz......

Deel Deze Pagina