het is de tweede he bij mij en mijn striae zit er nog enis paars dus open.. oftewel ruimte zat voor aan de wandel gaande darmen. Daarnaast was ik bij colin ook snel aan het groeien toen moest ik bij 6 a 7 weken om naar zwangerschapskleding..
Het lijkt me wel leuk hoor zo'n zw buikje! Ik kan niet wachten in iedergeval! Ik ga even mijn programma afkijken en dan te bed lekker slapen! Doeg allemaal
Nou, ik ben bijgelezen vanaf 16 mei. Ik vind het hier al erg gezellig en zal vanaf nu elke dag lezen en schrijven hoop ik. Ik heb nog weinig kwaaltjes, had vannacht wel een soort van kramp, maar weet niet of dat goed is. Geen bloedverlies. We hebben nog niemand geïnformeerd en hopen te wachten tot na de goede echo van 12 weken. 1 juni hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige. Ik ben nog erg onzeker. Komende donderdag verwacht ik 5 weken zwanger te zijn. Dan is het vruchtje nog slechts 2 mm. groot. Sporten vind ik best eng, toch het idee dat er een levend iets in mijn buik zit. We hebben nog geen werktitel trouwens. Grappige vraag! Kga nu mn bedje in... Tot snel!
Hier ook nog geen werktitel! Ben nu voor het eerst echt misselijk, niet dat ik moet spugen, maar wel zo'n ongemakkelijk gevoel.. Merk hier vooral dat m'n borsten zijn gegroeid en ik kan weinig verdragen bij m'n buik. Merk ook wel dat spijkerbroeken strakker zitten. Maar volgens mij zie je er nog niks van als je t niet weet. Morgen ga ik de verloskundige bellen, vind het allemaal wel spannend zeg! En vrijdag vertellen we het aan mijn zwager en z'n vrouw, want ik ga met haar "stappen"en dan valt het veel te veel op als ik niet drink. Dan ben ik er liever eerlijk over.
Goedemorgen dames. Ik kom me hier voorzichtig melden bij jullie. Na 4,5 jaar en een mk van een 2ling verder zijn we zwanger van onze eerste iui behandeling. Kan het nog niet echt geloven maar we zijn zoooooooo blij! Ik ben als het goed is uitgerekend voor 25 januari Hopelijk mag het deze keer goed gaan. Ongelooflijk is eigenlijk op de dag dat ze belden dat we onverwachts toch al mochten starten viel de test van de mk in mijn handen terwijl ik dacht dat ik die had weggegooid. Een teken ?? xxxxxxxxxxxx
oohh elif dat is echt ongelovelijk! moet wel een teken zijn van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! @ mimi 83, OOhh wat ben ik blij dat je ook al een buikje hebt!! Nee bij mijn vorige zwangerschappen heeft het heel lang geduur voordat ik een buik kreeg. volgens mij vanaf een maand of 4. en bij de oudste pas een beetje op het einde van de zwangerschap. Maar goed bij de eerste was ik 16 zal er ook mee te maken hebben @antares. hahaha die tieners zijn zo gevat. of zijn broertje of zusje. suc6 met verbergen
Nou hier ook opgeblazen maar dan van lucht in de darmen Hebben jullie verder eigenlijk ergens last van? Hier niet hoor.
nou ik ben ongelovelijk humeurig. echt heel erg zielig voor mijn vriend... maar aan de andere kant ben ik ook gestopt met roken dus daar kan het ook van komen verder ben ik nu dol op zoete dingen terwijl ik daar eigenlijk niet van hou. gister waren we in de binnenstad en fietste ik langs de ijsboer... ik kon mezelf bijna niet bedwingen. hahaha. verder heb ik ook nergens last van
Ik had de vorige keer eigenlijk al nauwelijks ergens last van. het enigste wat ik merkte, ik gebruikte toen en nu ook utrogestan na de behandeling en die is vaginaal dat ging moeilijker naar binnen. Maar de rest????
Elif: wat een geweldig nieuws.. Ben heel blij voor jullie en deze kleine blijft gewoon aan mama vastplakken symptomen: eeeh ja.. - moe - misselijk - zere (.) (.) - bekkenpijn - emo - grote buik hahaha. Ik ga het dus vandaag al vertellen op mijn werk, ik heb geen keuze, het is te goed zichtbaar en aangezien ze me allemaal hebben zien afvallen zal dit direct opvallen. 3 collega's weten het al hoor trouwens. Ze weten alleen nog niet waarneer ik uitgerekend ben, want dat is 23 jan en dat betekend dat ik vanaf 12 dec. met verlof ga.. En daar gaan z eniet blij mee zijn anngeien ddec. bij ons een maand is waarin het topdruk is..
Goedemorgen.. even snel, moest zo zoonlief weg brengen.. vanochtend de emafasene genomen..en nog geen last van misselijkheid..zal het dan echt werken..dat zou echt een uitkomst zijn..!! verder alles goed hier, nog 6 dagen dan echo.. ik kan de dagen wel weg tellen..SPANNEND!
De kwaaltjes beginnen bij mij deze week pas op te vallen; inderdaad misselijk, maar meer rond lunchtijd. S'avonds lekker mijn spijkerbroek los, dat is zooo lekker! En hele zere borsten, vooral als ik smorgens opsta.... maar aangezien ik eerder zwanger ben geweest en dat een mk geworden is ben ik zo blij met ieder kwaaltje! Kan ze echt omarmen!
ja de zere borsten heb ik ook. maar het doet niet echt zeer. het voelt meer als het toeschieten (voor de mensen die al eens borstvoeding hebben gegeven) ik weet niet hoe ik het anders omschrijven moet echt zeer doet het niet. ze zijn wel veranderd...
zoooo goeiemorgen dames! lekker geslapen? Hier als een blok tot even half 6, errug nodig piesen zoals de afgelopen 2 weken al bijna standaard gebeurd rond dat tijdstip.... daarna nog een uurtje kunnen slapen en vervolgens moet ik er echt uit om iets te gaan eten anders word ik echt misselijk. mijn borsten voelen niet pijnlijk, maar meer vreemd.. net alsof het erg koud is hihi sorry beetje melig.. zometeen naar de verloskundige, voor de intake.. heb eigenlijk geen flauw idee wat je op de vragenlijst na daar nog meer moet doen, dus heb voor de zekerheid maar wat urine bewaard. over 6 nachtjes de echo!!!!!!kijk er zo enorm naar uit, volgens mij slaap ik de 4 nachten ervoor al niet door de spanning.. hoop gewoon dat alles er goed uitziet, dan ga ik het écht van de daken schreeuwen volgens mij uit blijdschap vriendlief gaat straks mee, hij heft lekker een dagje vrij genomen. Nog even wat dingetjes kopen voor het huis en verder? nog geen flauw idee... nou dames, tot laters! liefs Linda
MvM komt zo bij mij. Hoop dat het testje knal positief is! Als ik af moet gaan op mijn symptomen (misselijk, moe, hoofdpijn) zou het wel goed moeten zitten. Marije: Wat verdrietig voor je zusje. Ik heb hetzelfde meegemaakt in januari. Wel heel fijn dat ze al twee kindjes heeft! Ik heb die weken ook heel veel steun gehad aan mijn dochtertje.
Wanneer neemt MvM eigenlijk contact op? Ik heb me verleden week al aangemeld, maar tot dusver nog geen bericht terug gehad.
bij mij een dag of 5 geloof ik en er zat weekend tussen. Had me aangemeld via de mail en werd toen teruggebeld. trouwens: Als je je aanmeld voor je 7e week krijg je nog een leuk echo lijstje kado naast het andere kado die je kan kiezen. gisteren hebben wij onze 1e flessen weggebracht (ja wij laten ze niet ophalen voorlopig ivm nieuwsgierige buren en wij werken beiden in ploegendiensten, dus dan maar ff wegbrengen)
Ja, daar zit ik ook nog wel mee ja. Er staat toch niet levensgroot MvM op de auto's waarmee ze komen hoop ik? Ik ga ook maar even kijken of ik zelf in de buurt in kan leveren (als het ook buiten kantoor uren kan tenminste, ik ben wel vrij op woensdag maar om het nou op de bagage drager van mijn fiets te zetten is ook weer zo wat ) Ik kom uit Rotterdam trouwens.