Dit is trouwens mijn buik..ik heb echt een super platte buik normaal.. Het vruchtje is natuurlijk nog mini,maar al bij al groeit je buik toch al ietsje..
Ook al goed te zien hoor! Bij mij zie je nog niks, ik heb namelijk normaal geen superplatte buik Al voel ik wel dat ie wat 'opgeblazen' is zeg maar.
Ik heb helemaal geen last van mn darmen enzo..maar het voelt idd een beetje alsof je buik wat opgeblazen is..
Goeie morgen meiden! Ik weet nog niet of ik mee doe met MvM. Vind het aan de ene kant behoorlijk ego vanmezelf maaraan de andere kant wil ik zeker weten dat het goed gaat (heb al een keer voor niks in die kannen geplast) en de andere keer hing ik boven de wc als ik de deksel open deed. Moet er nog even heel goed over nadenken. Hier ook gevoelige borsten en heb heeel veeeel trek in zoetigheid. Spannend weer voor de meiden die nu de intake en echo's krijgen! Ik moet nog een maand wachten het dat duuuurt zo lang. Ik woon tussen rotterdam en den haag.
e buikfoto vergelijken met anderen? stuur het bestand in groot formaat naar het email adres in mijn onderschrift dan komt het op de site!!
hier trouwens ook wel iets opgeblazen. Je darmen enzo gaan ruimte maken he. Heb alleen niet het gevoel dat ik al echt een buikje krijg van het zwanger zijn.
Tja, ik zat zelf aan het begin van de mmm, dus als ik niet zwanger was geworden had ik al die piesende dames waarschijnlijk hard nodig gehad. Dus tja, dan zou het wel vreemd zijn als ik het zelf niet zou doen lijkt me.
hallo alle nieuwe mama's!! gefelciteerd!! wil je je gegevens ook op de lijst op de site? www.mamainjanuari.come2me.nl Stuur het dan via pb of via email naar mij of wen toe!! Gegevens staan in mijn onderschrift!!
MvM, heb me net aangemeld! eerder ging het niet, kon mijn adres niet invoeren..... Trouwens, bij mijn vorige zwangerschap heb ik het niet gedaan omdat ik toen met 5 weken al kots en kots misseijk was....en zag het niet zo zitten om in die kannen te piesen en tegelijk te moeten kotsen.......(wat al bij gewoon naar de wc gaan was....hahaha) Dus niet gedaan toen, ondanks dat ik via de MMM ben zwanger geraakt toen. Nu trouwens ook via de MMM.........ben alle piesende vrouwen enorm dankbaar!!!! Dus nu probeer ik het ook, maar als de misselijkheid meer word stop ik er toch mee hoor....wat neit gaat gaat niet....we zullen zien!
@dreamy: Je doet het toch niet voor niets? Je helpt er anderen mee. @ladieda: Nee, er staat gewoon dhl op de auto waar ze mee komen. Maar de kratten staan wel voor je deur, dus daar kunnen mensen het aan zien.
mvm kan hier niet. Ik woon in dokkum (friesland) en hier wordt er enorm reclame voor gemaakt maar niemand die er aan mee kan doen... beetje jammer. Een vriendin van me had zich er een tijdje geleden voor aangemeld maar die werd verteld dat het hier niet wordt gedaan... @ niki, het begin is er hoor!! super!!!
Hm, dan toch maar kijken of ik het zelf weg ga brengen; ik woon in een nieuwbouw wijk, dus een grote aaneengeschakelde baby-boom!
zo alle gegevens staan op de site hoor! sta je er niet tussen, geef het even door via pb aan mij of aan wen!! Je kunt ook een email sturen met foto's of je gegevens naar het email adres in mijn onderschrift!! de site staat ook in mijn onderschrift!!! Komop meiden....leuk!!
hahaha hier oook!! er zijn al sinds dat we hier wonen 1,5 jaar....ongeveer 15 baby's geboren.... vruchtbare grond zeggen ze wel eens.....
Bizar is dat he! Om de zoveel huizen staat er een ooievaar in de tuin, hangen er roze danwel blauwe ballonnen of hangt er een enorme raamdecoratie.
hier afgelopen maand 2 tegelijk...en die maand ervoor ook 2...en die ervoor ook weer 2....enz enz enz... en onze straat telt rond de 70 huizen....... hopelijk volgend jaar hier ook een bord in de tuin of slingers hahaha
ff ons meisje aandacht geven. (geef je gegevens door via pb aan wen of aan mij, of stuur het naar het email adres in mijn onderschrift!!)
bv is borstvoeding en fv is flesvoeding Ik ga zo even bellen voor mvm. Ik voel me echt totaal niet zwanger, bij mijn vorige zwangerschap voelde ik me echt anders. Ik geef nog borstvoeding, maar mijn zoontje merkt wel dat er iets is veranderd, hij weigert nu soms om van mij te drinken. Ik heb 14 juni intake bij de vk. Dan wordt er bepaald of ik bij de vk mag lopen of naar de gyn moet. Mijn vorige zwangerschap ging goed, maar mijn zoontje was erg groot en ik had extreem veel vruchtwater. Ik begon thuis met de bevalling maar moest toch naar het ziekenhuis. Dit keer moest ik volgens de gyn in het ziekenhuis lopen, omdat ik meer in de gaten gehouden moet worden. maar daar loopt het altijd uit en ben je zo 1,5 u kwijt voor een controle. Bij de vk was ik vaak met 20 min weer thuis. Dus heb dat liever.
sarah...ja dat kan dat je zoontje het proeft dat je zwanger bent! proberen vol te houden als je borstvoeding wilt blijven geven.....hij zal het helemaal weigeren als hij echt niet wil meer...zou jammer zijn he.. Hoop ook dat je bij de vk mag...is er eeen medische reden dat je vele vruchtwater en een groot kindje had? Want anders kun je toch gewoon bij de vk??? Hier een moeilijke bevalling gehad, maar ook geen reden om weer bij de gyn te bevallen, zou gewoon thuis mogen bevallen... (waar het neit dat het in de huiskamer moet vanwege mijn gewicht...en dat wil ik niet dus word het weer ziekenhuis.....)