Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo81

Nemo81 Actief lid

16 mrt 2010
    338
    0
    16
    welkom Melis!

Ik ben net bij mijn ouders geweest. We hadden het over vetrolletjes, want ik zag wat foto's van vroeger. Zegt mijn vader: nou, jij krijgt ook wel wat vetrolletjes. Mijn broer zegt: Of ben je zwanger! Ik moest liegen! Mijn man was er niet bij. En zei heel snel (met hopelijk nog een glimlach voor hun door de foto's) Nee hoor, je weet toch dat we in de molen zitten (we zouden net Clomid gaan slikken, maar het was al raak!). Nou zegt hij, het kan toch zijn dat er een is losgesprongen!

HEEEELP

Gelukkig zou ik al ff voor acht uur terug naar huis gaan, GTST kijken en kon ik deze door het oog van de naald gekropen actie aan mijn man vertellen, die dacht aan het begin van mijn verhaal dat ik het verteld zou hebben, maar ja...

Gelukkig hadden we het ook nog over verrassingen die ik vroeger voor mijn ouders regelden, dat hebben we ook gedaan om ons huwelijk aan te kondigen, dus het nieuws over een week of 7 denk ik zal ook wel zo verrassend zijn. Maar we moeten het niet al te verrassend maken, anders valt het zo op. Misschien moeten we het maar gewoon vertellen voor de verandering. Iets in de trant van: ja, onze eerste vakantie met zijn drieën. :)

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ik heb ze om 5u gehaald, thuis meteen om gedaan en voel meteen de druk van mn maag af gaan op de een of andere manier.
    Heb zelf groene rooibosthee met citroen en gember. Vreemd smaakje, krijg het ook amper weg, maar het misselijke gevoel is daarna ook wel even weg!
    Ik probeer in ieder geval elke 2 uur wat te eten, dat werkt ook goed...

Waar haal je die gember capsules? En mag dat wel? Ik dacht ergens te hebben gelezen dat gember helemaal niet goed is zo vroeg in de zwangerschap?

3. muppie2504

3 mei 2010
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    van welk merk zijn die ook alweer?
    en je proeft echt geen gember?!

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    verleidelijk he shoppen voor de kleine! Ik heb me vandaag in gehouden ondanks ik allemaal schattige kleertjes en schoentjes enzo zag. Maar tegenwoordig is of alles jongen of meisje. niet veel unisex. dus kan nog niet teveel kopen..

5. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Ik wil ook eigenlijk helemaal niet weten wat het wordt, dus dat is lastig met het kopen van kleertjes. Ik heb nog wel het een en ander liggen wat voor een jongen en een meisje kan gelukkig. Willen jullie het weten dalijk als we rond de 20 weken echo zitten?

Ik heb al wel wat ideetjes voor het kamertje. GA een wand van dat barokbehang doen, andere wand wit met grijs gestreept. De accesoires worden turqoise als het een jongen is en fuchsia rose als het een meisje is. Ook de accesoires kunnen we dus pas kopen als het is geboren hahahaha!

6. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ buikwandcorrectie ja ben heel veel afgevallen, dus het was écht nodig..er was alleen aan huid 3 kg weggehaald dus geeft een *kleine* indruk ;)

uhm wat wilde ik nog meer tikken... ik ben zo'n zeef he...
    nou iedereen alvast hele fijne pinksteren, het beloofd mooi weer te worden, dus iedereen goed smeren! heb ergens gelezen dat je het best als je zwanger factor 50 kunt smeren, dus heb die maar in huis gehaald.. heb geen zin in zw. schapsmasker enzo.

nog 3 kwartier en dan ben ik lekker 4 dagen vrij, zaaaaalig!
    ben er écht aan toe. 1e pinksterdag hebben we een verjaardag van mijn vader en zijn vriendin en 2e pinksterdag moet mijn vriend helaas gewoon weer avonddienst draaien... dus we gaan nu gewoon za en zo dubbelop genieten met zijn 3tjes :)

slaap lekker voor straks allemaal!
    -x-x-

7. Zina

Zina Niet meer actief

Ja ik wil echt wel weten wat het wordt! :)
    Ik vraag het me nu al af, dus als ik dan voor de echo mag wil ik het echt weten!

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wij willen ook weten wat het word. mijn gevoel zegt een jongentje

lijkt me ook een stuk makkelijker met kleren enzo kopen.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    weer nieuwen erbij zag ik. leuk! gefeliciteerd!

wij hebben het na 1 dag aan mijn zusje en ouders verteld en vlak daarna aan mn schoonouders en een paar vrienden. vind het fijn als wat mensen dichtbij het weten en je er over kunt praten.

shoppen: ga pas na de 2o wekenecho shoppen als we weten wat het wordt. heb meer dan genoeg leuke meisjesspullen en als het een jongetje is, ga ik wat leuke dingen kopen!

hier lijken de kwaaltjes iets minder te worden. fijn! nog maar 2 dagen werken en dan 1,5 week vakantie!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja testen: 1 met nod, 1 met 5,5 week om te kijken of het inmiddels echte streep was en 1 door mvm.

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Zo dames... wat kletsen jullie veel in een halve dag tijd! Ik moet van 5 dagen terug lezen dus.... dat doe ik maar niet :D

Echo: Echo gehad vanavond! Super!! Tevens de laatste keer bij Geertgen... maandag mag ik een afspraak maken bij de vk hier.
    We zijn dus helemaal happy!!!
    Meteen besloten om het mijn broer en zus te vertellen alvast. Mijn zus geloofde het niet. Dacht dat de echo foto van iemand anders was hahaha!
    Dochtertje van mijn broer kwam heel lief even mijn buik voelen hahaha!

Schoonmoeder belde om te vragen hoe het bij Geertgen was gegan. Die dachten dat we voor een f.m. gingen. Ikke weer moeten jokken aan de telefoon. Deze week gaan we het ook aan hun vertellen.

Uitzet: Ik heb alleen een paar broekjes, overslagtruitjes en 3 knuffels. Verder zal ik nog geen grote dingen kopen... is me al té vaak misgegaan. Al heb ik nu het idee dat het helemaal goed zit deze keer.

12. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Goede morgen dames,

sinds vanmorgen mag ik mij ook hier melden :) heb een test gedaan en ben zwanger!!!!!! Ben zoooooo blij en kan het allemaal nog niet goed bevatten eigenlijk ;)

dikke kus Es

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    madelief: gefeliciteerd! geniet ervan.

Ik wil wel graag weten wat het wordt. vind het leuk om me erop in te stellen en leuke dingen te kopen als ik die tegenkom. met 15 weken kun je het al laten doen door dr.papa(ja zo heet ie echt) in amsterdam.

Ik maak me een beetje zorgen..ben best bang dat het dit keer weer misgaat ondanks ik er wel een goed gevoel bij heb. sinds gister heb ik ook niet echt meer dat ongi gevoel(groeien baarmoeder) en mn borsten doen minder zeer. herkent iemand dit?

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden even snel.. Gember: elke goede drogist Haal het wel van een natuurlijk merk en nee je proeft echht geen gember.

Het mag, je mag een max. van 2 gram per dag nemen en is onderZocht dat het ook echt helpt.. Ik heb dond/vrijdag hier gereageerd en daar staat ook een bron bij..

Ik ga nu werken , na een hele leuke maar enerverende bruiloft gister dus ben benieuwd of ik het een beetje volhou.,..doeii

15. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    @geslacht wij willen niet weten wat het wordt, we vinden de verassing erg leuk. Ik denk zelf dat het een meisje is, weet niet waarom, maar voelt zo.

@kwaaltjes hier lijkt de misselijkheid met vlagen te komen, maar wel steeds erger te worden. Steeds net op het punt van overgeven, maar net niet. Mijn zoontje wilde vanmorgen de baby een kus geven en deed dat keihard op mijn borst, AU, dacht dat ik door de grond ging.

@vakantie, we gaan volgende week lekker met vakantie, gaan vrijdag rijden richting Italie, overnachten in Duitsland en komen dan zaterdag aan bij het Gardameer.

@echo's: super meiden die een echo hebben gehad, heerlijk om te zien dat het goed zit. Wij mogen donderdag, nog 5 nachtjes!!!

Zijn jullie al aan het nadenken over namen?

16. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Goeiemorgen allemaal !

Hier lekker chocoladebroodjes en crossants aan het bakken !
    En het ruikt zo lekker !!!

fijne dag allemaal !

17. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    oja hebben jullie last gehad van luilak vanmorgen ?

Hier wel een beetje maar gelukkig is het die ene keer in het jaar !!!

18. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Luilak? wat is dat dan?

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    madelief, gefeliciteerd! hoeveelste kindje is het? aan je avatar te zien heb je er al 1?

de hele family slaapt hier nog, dus ik durf er niet zo goed uit om te plassen :D. stelletje slaapkoppen! :D

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Madelief van harte gefeliciteerd!!

Hier willen we het wel weten, niet om bepaalde voorkeur denk ook wel normaal na zo'n lange tijd hahaha.
    Maar ben gewoon te nieuwsgierig.
    Moet dadelijk wat gaan poetsen , manlief is extra werken vandaag.
    Dus ben alleen met de hondjes.
    maar wilde eerst ff op zw pagina haha;)

Deel Deze Pagina