Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hihi Niki , logische vraag.. voordat ik zwangerwas.. Heb helaas geen foto had al gekeken.. kwam mijn buik tot halverwege mijn borsten. Weet het zo goed om dat ik net weer 4 kg afgevallen was..

Madelief: ik weet ook zeker dat ik niet verder ben. i.v.m. duidelijke ovultaie gevoeld en ik heb bekkenpijn net na de innesteling dus lijkt me dat het niet kan om verder te zijn..

Vind het echt heel bizar zo groot als ik al ben, weet dat het darmen zijn hoofdzakelijk hoor, maar zo veel??

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

mel mel.. bijna niet meer dus.. nog een beetje vel over en dat was het..
    s avonds en s ochtends scheelt het trouwens niet zoveel..qua buikgrootte..
    Ik weet dat het in theorie niets uit hoort te maken nu nog 1 of 2 kindjes, maar tweeling mama's en zus van tweeling mamá geven wel aan dat hun ook al heel vroeg groter waren..
    Pfff ik weet het niet, maar het zal toch niets anders raars zijn dan toch??

Zit helemaal niet in de familie trouwens, daarom vind ik het ook zo apart dat ik dat voorgevoel zo heb.. heb er geen rede verder toe..

3. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    weet je wat je moet doen: je verloskundige bellen en zeggen dat je je mischien vergist hebt..en dat je mischien wel langer zwanger bent. dat krijg je gewoon een echo!

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ik probeerde net op te zoeken hoeveel meter darmen je ook alweer heb maar kan het niet vinden... Het zijn inieder geval volgens mij wel een aantal meters .. Dat kan echt flink opzetten.

5. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Maar ik bedoel het echt niet gemeen hoor ! :)
    Knuffel ! Dat worden een paar spannende afwachtende weken voor je !

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

vk kan voor mij niets doen.. moet echt naar gyn....en of die staan te springen om een super vroege echo?? nou jah , dat zou zoizo dinsdag worden.. Dus we kijken het rustig nog even aan..

7. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik lees op dit forum super veel mensen die rond de 5 weken al een echo hadden..weet ook niet hoe ze het voor elkaar krijgen..

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

haha melmel dat snap ik.. dunne is ong. 7 meter, dikke ong. 1 meter..Dus ja das lang.

Ben niet zo geduldig, haha dus wil graag altijd gelijk weten wat me te wachten staat haha..

Niki die mensen hebben al miskramen gehad of zitten in de mmm. Dus daar zoou ik niet al te jaloers op wezen..

Als ik echt wil dan heb ik volgende week een echo hoor, maar ga niet in het weekend/feestdag dat eisen..Kijkwel of ik me dins. er nog druk over maak.. maar ik denk dat ik gewoon wacht tot 10 juni dat si al snel en anders heb je kans dat we geen hartje zien en dan maak ik me dar weer druk over....;)

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hey meiden,

Mimi, wat een buikje al zeg!!

Hier ook al een buik als ik alle spieren loslaat hahaha, maar heb dan ook genoeg vetjes........soms leek ik wel zwanger voorheen al dus tsjah....ik merk wel dat hij wat massiever is...dus niet alleen vet, maar ook darmen....

Zucht...ben helemaal niet misselijk!! snap het niet....met ons meisje kotste ik echt de longen uit mijn lijf met 5/6 weken en ben ik zelfs zo ziek geworden dat ik thuis moest blijven met 7 weken....Nu alleen af en toe zo een raar steen op de maag gevoel....en geen honger...

Ben afgevallen zelfs! al bijna 4 kilo..................pas mijn oude broek weer hahahaha.

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hoi Dames,

Hier ik weer even.
    Heb al een buikje voorbij zien komen. Is dit een avondfoto? Ik heb wel dat savonds me buik meer uitzet als overdag. Maar zo groot! Gaat hard gelijk bij jou zeg.

Over kinderwagen ik heb een quinny zapp en zal daar in het begin de maxi cosi opzetten voor korte stukjes bv alleen boodschappen of zo. Verder wil ik veel doeken gaan dragen met een 2e. Lijkt me heerlijk!

Nieuwe mama's welkom!!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bij ons in het zh zijn ze toch niet zo snel met een echo pas in week 7 en dat terwijl we een hele tijd in de mmm zitten.
    Maar ja ze willen gegarandeerd tussen haakjes dan , een hartslag zien.
    ik kan anders altijd in lommel ergens gaan om al wat te zien privé ;)

12. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ Mimi, mooi buikje al, (ook al zijn het nu nog je darmen). Zou je een tweeling willen?? spannend!. Ben benieuwd.

@ stoppen met roken, zet hem op meiden. Weet hoe lastig het is.

M'n buik staat weer op knappen. Zo lekker bakkie thee en slapen. Liefs

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik mag pas met 8 weken of meer komen....en wij zitten ook al hele tijd in de MMM...hier willen ze ook gegarandeerd hartslag zien...

ook al weet ik niet hoever ik echt ben omdat ik niet weet hoe mijn eisprong is...ze tellen vanaf eerste dag laatste menstruatie....

leverd grappige situaties op...ik zeg die datum...hun zeggen die...op de 20 weken echo...zeggen ze ze loopt achter....geven nieuwe datum....mijn datum!! maar toch blijven ze volhouden dat ik 5 dagen eerder uitgeteld ben...

Wanneer bevallen...5 dagen na 40 weken :p

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahaha Antares ben benieuwd!
    Ja ik weet wel wanneer de eisprong 4 mei ;).
    In jette doen ze wel na iui of ivf/ icsi met 7 weken.

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

silsa: als het zo is prima, ze zijn hartstikke welkom, maar voor mij hoeft het niet zo nodig. hihi denk dat het wel erg zwaar is voor mijn lichaam.

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik vind het ook prima dat we een echo krijgen nadat ze er zeker van kunnen zijn dat er een hartje klopt, anders lijkt het me dat je je toch nog zorgen maakt...

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah...mijn gyn was meer van probeer zelf maar want je hebt eisprong en dan zie ik je wel terug als je zwanger bent....of over 3 rondes want dan gaan we over op IUI.....

dus weet bijgod niet wanneer ik eisprong had...heb een lange cyclus genomen van 40 dagen...en heb op dag 41 knalpositief getest....dus tsjah.... Maaaar...met mijn dochter was ik op dag 36 al een knalpositieve test.....en daar wist ik zeker dat eisprong op dag 19 was...en mijn LF is altijd 17 dagen of meer......misschien maak ik gewoon veel HCG aan....

18. millow

millow Lid

4 jan 2010
    89
    0
    0
    fotografe
    Noord Holland
    hey meiden..
    ik ben er weer even...ik heb een week plat op bed gelegen..
    zo ongelofelijk moe ik kon alleen maar slapen...:)
    vandaag was moeders voor moeders langs geweest dus dat ook weer geregeld...

ik heb een vraagje! wanneer moet je nou contact op nemen met verloskundige...ik hoor hier afentoe gelijk zodra je weet dat je zwanger bent. en mijn moeder zegt pas vanaf 3 maanden..
    hoe hebben jullie dat?:)

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Antares tja bij mij lag het ook niet aan mij maar aan mijn man helaas:(
    En zonder iui-d werden we ook nooit zwanger.
    Geen gemakkelijke beslissing om te nemen maar het zeker waard!
    Begin me nu al beetje ongerust te maken maandag weer bloedafname dat het hcg maar genoeg gestegen is!!

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    je kunt nu al bellen dan zeggen de vk wanneer je in kunt schrijven..maar zeker voor de 3 maanden hoor! want je moet beslissen of je een combinatie test wilt! en die moet met 12 weken al....

Deel Deze Pagina