Ik had bedacht dat het goed zou zijn een nieuw deel(deel 4 dus) te starten en deel 3 open te laten voor iedereen die berichten achter wil laten voor Moettie en haar familie. Ik zou wel graag op de hoogte willen blijven hoe het met iedereen van de juni mama's gaat en of er nog nieuwe baby's zijn geboren.... Terwijl ik dit type bedenk ik me gelijk dat ik dit heel moeilijk vind en jullie waarschijnlijk ook. Ik wacht op jullie reacties, liefs NiekyN
Hier t zelfde gevoel meid! Wist alleen niet of ik t moest doen. Tis zo moeilijk om iets te zeggen wat dr kan troosten of dr te steunen. Dit is verschrikkelijk. En zo dichtbij allemaal. Daarom is deel 3 voor Moettie en man hoop dat iedereen dat respecteert en snapt waarom wij hier dan verder gaan. Hoe dubbel t ook voelt
Hey meisje89, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Maxim!!! ben je een beetje goed door de bevalling gekomen of denk je dat je een tijdje moet revalideren ?? Geniet mooi van je zoon!
Hey Roosje, wat voor aflevering ben je van charmed aan het kijken ???? Ik heb hier het complete laatste seizoen dit keer legaal aangekomen hoor...
Ik vind het een goed idee. Verschrikkelijk wat er gebeurd is Meisje, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
@ NiekyN nu de laatste aflevering va n seizoen 5 dat ze goden zijn, dat is de favo van mn man hihihi Ik heb alle 8 de dvd boxen vind t de mooiste serie ooit. (voelt heel dubbel gewoon doorgaan maar zo is t leven je moet doorgaan)
Vind het een heel goed idee! Hier rommelt het nog als ik weet niet wat,zal zo blij zijn als het dinsdag is of nog beter de baby zich aankondigd!
sja, ondanks dat we elkaar niet goed kennen heb ik wel het gevoel wat met jullie te delen en daardoor ook intiem ben met de onze mede-forummers..... Ik moest effe spiekuh maar dat is met die lekkere chris als nieuwe licht dinges voor hun he.... Ik vond charmed ook GEWELDIG!!!!
Lijkt me inderdaad een goed idee. Vond het niet meer gepast iets te posten in het vorige deel. Hoe is het met iedereen? Hier wel oke. Moest van ziekenhuis op extra controle komen i.v.m. beroerd voelen vannacht. Alle onderzoekjes weer gehad, maar was goed. Mocht naar huis aangezien ik morgen toch word ingeleid. Verlies nog steeds slijm met bloed erin. Heb regelmatig een soort kramp. Bouwt qua pijn langzaam op en zakt weer weg. Misschien oefenwee? Begon vanochtend en heb het nog. Alleen is het iets pijnlijker geworden. Ben benieuwd hoe morgen zal gaan
@sabse, klinkt inderdaad als een oefen/voorwee.... spannend misschien haal je het infuus gewoon net niet Ik wens je in ieder geval succes met je bevalling, dat er maar weer een mooi jongetje/meisje uit mag komen!!! Ik ga de laptop sluiten!!!! nogmaal SUCCES SABSE!!! ik zie je sms-je hopelijk snel!
Ik hoop dat het inderdaad nog vanzelf start en evt. morgen doorzet. Ben benieuwd of ik nog zal slapen. Vanochtend kon ik het nog redelijk negeren, nu is het gewoon al pijnlijk Ik ben ook een echte pieperd Infuus ga ik als het goed is eerst nog niet aan. Wat ik begreep krijg ik morgen 4x een pil (oraal). Als die niets doen dan slapen en de volgende dag vaginale pillen. Doen die niets dan weer nacht slapen en dagje rust. De dag erna weer vaginale pillen. En als er dan niets is, dan hoor ik de vervolgstappen dan weer. Dus kan nog dagen duren, maar hoop z.s.m. jou een sms te kunnen sturen
@Sabse,spannend hoor! We zijn op dezelfde datum uitgerekend en bij mij beginnen ze dinsdag met inleiden (al hoop ik hier natuurlijk ook dat het niet meer nodig is).
Veel succes meid! K weet t allemaal al maar zoals beloofd hou ik netjes mn mond over geslacht en naam Ga straks maar lekker genieten!
Hier lag ik op de bank onder mn dekbed. Dus we gaan naar boven mn man pakt de dekens en frommelt ze op en neemt ze mee naar boven Komen we boven komt mn kitten van 8 en halve week dr uit gekropen die is ff mee gelift hahaha zit nu tussen mn buik en de laptop in. Ooh moet WEER naar de wc
SABSE NEEM EEN WARME DOuche neemt het dan nogniet af kan je rekenen op het echte werk sjtee gijsje al 4 dagen overtijd pffff meid hopelijk voor jouw ook dat het gewoon doorzet
Dag dames, Ik heb niet heel veel mee gebabbeld met jullie, maar wil jullie laten weten dat ik afgelopen woensdag 16 juni ben bevallen van een gezonde zoon! Ook nog op de 2e verjaardag van onze dochter, dus een mooier kado kon ze zich niet wensen... Nadat hij afgelopen dagen erg misselijk is geweest en heel veel sliep, begint hij nu een beetje bij te komen en goed te drinken. (veel afgevallen). Verder gaat alles ok. Gefeliciteerd aan alle bevallen dames! En veel succes aan diegene die nog moeten. Groetjes!