Hallo iedereen, Mag ik hier ook mee kletsen? M'n zoontje is van 27/01 Volgensmij af ik al een paar 'bekenden' van het topic nog minimaal 3 en maximaal 5 weken. Hoest met alle lieve kindjes? En alle moeders?? Liefs mij
Ik moet mijn ei kwijt. Het huishouden is al 2 weken niet gedaan. Ja ik heb wel stof gezogen en op een moment wel wc's maar gedaan. Vriend zei in verleden dat ik hem geen kans gaf om huishouden te doen. Dus ik had zoiets van ok, dan doe ik niks. In de hoop dat hij het een keer deed. Maar niks hoor. Doet geen donder in huis. Vanmorgen was ik het zo zat dat het huishouden achter blijft en heb het zelf maar gedaan. Ben begonnen met de beneden boel goed te doen. Wc's een grondig schoon gemaakt. Alles gewoon nu eindelijk goed gedaan, aangezien mijn vriend geen donder uit voert. Vind dat ik hem afgelopen 2 weken voldoende kansen heb gegeven, meerdere keren heeft hij gezegd dat hij het huishouden doet maar doet vervolgens niks. Vanmorgen is hij, uit zichzelf, de strijk gaan doen. Daarna de hond uit gelaten. Toen zei hij zo, ik heb genoeg gedaan. Dus de hele bovenverdieping mag ik op lossen. Ik ben woest. En heb het ook vertelt. Maar dan wordt hij kwaad op mij en zegt dat ik zeur. Verdomme hey. Ik heb Jayden eten gegeven, wc's helemaal schoongemaakt, hele zwijnenstal beneden op geruimd, vloeren gedaan, zelfs een dweil erover gehaald, gestoft. Alles met vochtig doekje daarna af genomen. En wat heeft hij gedaan? Strijk en hond uit gelaten. En vond het toen voldoende. Wel gvd! Ik doe al vanaf dat Jayden 2 weken was alles in huis. Boven, beneden, alles. Dit terwijl ik KRAAMVROUW nog was, tot 6 weken. Ik mocht niet zwaar tillen, maar moest wel omdat vriend geen donder uit voert. En wou toch huis schoon hebben omtrent hygiëne. Zegt vriend net je mag mij wel bedanken dat ik de strijk heb gedaan. Ben woest. Ben in auto gestapt en nu onderweg richting mijn ouders. Alleen. Weet niet of ik vandaag nog terug kom. Ja om Jayden te halen straks maar ga daarna terug naar mijn ouders. Heeft hij ook voldoende tijd gehad om naar zijn ouders te gaan met Jayden. De opmerking dat ik hem wel mocht bedanken voor die 2 dingen heeft voor mij de emmer doen overlopen. Ben verdomme geen slaaf! Kan niet eens van mijn kind genieten want vriend smijt alles van zich af en ach, Marijke ruimt het wel weer op. Doet Marijke dit niet, nou dan laten we het net zolang liggen tot ze zich eraan ergert. Dan doet ze het namelijk wel. Ik kan dit niet langer, ik wil dit niet langer meer. Praten heeft geen nut, hij wordt enkel boos en zegt dat ik mij aanstel. Ik denk er over zelfs om de relatie te beëindigen want dit kan zo niet langer. Jammer dat Jayden de dupe is. Hopelijk kan ik na beëindigen relatie WEL van het leven genieten. Gelukkig gaat hij morgen weer lekker werken, thank God.
sweet , wat een domper. Ik kan wel zeggen dat het hiet qua huishouden ook niet vanzelf gaat, maar dit is niet het enige waar jij tegenaan loopt. dan was het ook niet zover gekomen. geef bij hem aan dat jij serieus twijfelt of je er nog wel mee door wil gaan, misschien srikt hij ervan.
Sweet jeetje wat heftig allemaal Pffff weet niet wat ik zeggen moet. Maar vooral dat je je hart en hersens moet volgen met wat jij denkt dat het beste is! Hier weer terug uit TR. Het hotel was heerlijk, lekker eten enz. Maar mijn s- moeder heb ik van een hele andere kant leren kennen en zij mij ook. Ze luisterden in het begin niet als ik zei dat ze niet met hem op en neer moesten wiegen voor zijn reflux. En de eerste dag was het dus al ruzie. Zij ging kletsen over mij tegenover mijn schoonzusje ( wiens baby 2 maanden jonger is als S) en dat ik hem te koud aandeed. En hem te veel eten gaf ( lees dwong voor 180+6 te eten, maar s wil altijd tijdens het eten poepen dus tja dan krijg je rare geluiden en bewegingen) Hij raakte ook helemaal overstuur van hun ( arm op arm) en de drukte telkens. De 1e 2 dagen sliep hij goed maar toen begon het. Telkens huilen, helemaal bezweet en overstuur. Tot gisteren hij weer overstuur was en ze aan hem aan zijn arm trok en zei geef hem mij. Toen heb ik dus in het turks tegen haar gezegd dat ze hem NU moest loslaten! Ze keek helemaal verbaasd maar niemand kreeg hem dus meer! Alleen ik of manlief maar heb duidelijk gezegd dat het mijn kind is en ik het beste weet wat hij nodig heeft! Sorry ff stoom afblazen
wat vervelend ons wondertje dat je schoonmoeder moeite had met begrijpen dat het jullie kindje is. stom he dat sommige (schoon) moeders denken dat ze het beter weten als mama.
hihi ja tuurlijk dus weet ze alles en jij weet natuurlijk niets.. ook al hebben jullie uren met hem gezeten, zijn jullie bij hem geweest in het ziekenhuis, maak je hem 24/7 mee en zorgen jullie evenveel vooor hem.. maar nee natujurlijk weet schoonmoeders het beter omdat ze 5 kinderen heeft gehad 30 jaar geleden en ook in een ander land en ook nog een sniet met dezelfde medische problemen. sorry voor de typefouten, veel pijn, kan amper lopen weer, moet weer volledig oppas regelen hopenlijk alleen een paar dagen
Ons Wonder, jeetje, wat een gebeurtenissen. Dacht dat jullie 10 dagen gingen? Jullie zijn toch vorige week zaterdag vertrokken of alweer 2 weken terug? Jullie weten wat het beste is voor jullie kindje. Je schoonmoeder kan wel leuk vertellen dat ze 5 kinderen heeft groot gebracht. Maar in een ander tijdperk en ander land. Dat S het koud zou hebben. Tja ik ken Turken wel. Die hebben nog een trui aan met 25 graden. Dat is daar gewoon heel anders. Verdedig je schoonmoeder niet hoor. Om maar voorbeeld te geven. Mijn ex schoonvader en ex zelf vond mij ook te koud gekleed. Vroeg toen aan mijn ex of hij wel helemaal 100 was. Denk als ik door was gegaan met mijn ex en wij hadden kinderen gekregen dat schoonmoeder ook zo verandert is. Vindt mijn ex schoonmoeder zo lief. Ex schoonzusje ook. Maar ja, mijn huidige schoonmoeder is ook "verandert" sinds ze oma is geworden. Hier, ben thuis gekomen gister. Hele bovenboel is gedaan zag ik. Soms werken daden dus in plaats van woorden hier vrees ik. Zo ik ga, Jayden wordt nu pas wakker. Die heeft lekker uit geslapen.
Sweet wat goed dat je daad geholpen heeft!! Soms hebben ze dat wel nodig. We zijn idd vorige week zaterdag vertrokken en gisteren waren de 10 dagen om Ze deed het heel stiekem als ik in de andere kamer S de fles was aan het geven ( want met die drukte drinkt hij helemaal niet) Ze heeft iig door dat ik het niet pik
Onswonder: jou schoonloeder haalt het bloed onder mijn nagels vandaan! Ik hoop dat je wel een fijne vakantie hebt gehad ondanks die bemoeizucht. Mimi: hoest nou? Is de pijn alweer wat minder? Sweet: fijn dat je vriend even wakker geworden is. Nu maar hopen dat het niet eenmalig was...
meiden: gewoon flink op jullie strepen gaan staan hoor! @ Sweet: Wat goed dat hij de boel heeft opgeruimd, blijkbaar heeft hij hardere maatregelen nodig . Hopelijk heeft ie nu echt het licht gezien en zet hij de trend van het opruimen door. @ons wonder: pfff... wat een schoonloeder! Dat ze aan je zoontjes arm rukt en zegt geef hem aan mij vind ik nog het ergste vreselijk kinderachtig Die zou hem nooit meer mogen vasthouden van mij. en ja 5 kinderen opvoeden maakt je nog geen betere moeder dan wanneer je er maar 1 opvoed @appie: gezellig dat je mee komt doen!
muppet; dank je wel voor vragen. helaas is het nog niet veel beter qua pijn,kan iets beter lopen, (denk: met mijn rollator ben ik nu met 2 min. bij de wc i.p.v. 4 min.) mijn rug staat scheef en moet mijn medisch korset om om een beetje te kunnen bewegen. mijn morfine, adelat en paracetamol kunnen voor geen meter tegen de pijn op helaas. gister avond huilend en schreeuwend van de pijn opgestaan naar de wc geweest terwijl martin me volledig ondersteunde. geef tmisschien een beetje een idee. Ik hoop dat ik donderdag de boel weer wat recht heb en de pijnstilling weer een beetje beter helpt.
@mimi: heel veel sterkte! @OnsWonder: ik weet een beetje hoe je je voelt... @ego: lang niet geschreven, maar wel meegelezen. Het paasweekend waren wij een weekendje weg met mijn schoonfamilie. Ook strijd met s-moeder. Niet echt strijd, want ik was de enige die boos was en volgens mij kwam dat niet eens over. Roosmarijn had zaterdag erg slecht geslapen, was bijna de hele dag wakker geweest en ook de nacht van zaterdag op zondag wakker geworden voor een voeding terwijl ze al weken doorslaapt. Zondag gingen we met z'n allen een dagtochtje maken met een bootje. R. was erg onrustig, maar wilde niet slapen. Ze was alleen te sussen aan de borst dus heb ik de hele boottocht met haar aan de borst gezeten. Toen vroeg ik mijn s-moede rhaar even over tenemen zodat ik mijn kleding weer fatosenlijk kon doen en R. een boertje kon laten. Toen we van de boot moesten, zei ik : leg haar maar in de wandelwagen, dan kan ze proberen te slapen. Reactie: "ik houd haar wel even bij me, ze is zo zielig" Ok, iedereen van de boot af, R. in armen van s-moeder. Komen we op het terras waar we wat zouden eten, ik zeg: "Leg haar nu maar in de wagen" reactie: "weet je het zeker? want dan gaat ze huilen hoor".... He bijna onder dwang mijn kind in de wagen laten leggen, jeetje wat een strijd... En s-moeder heel emotioneel over hoe zielig R. wel niet is... Toen we uiteindelijk naar huis gingen (3 uur rijden) heeft R. de hele weg geslapen, ze was doodop van he tniet slapen en het 'gehaffel'de hele dag. Sorry voor lange verhaal, hoop dat jullie er wijs uit komen. Het zit me echt even heel hoog met s-moeder.
Wat is dat met die schoonmoeders?! Jemig hey. Pfff. Net alsof ze het altijd beter weten. Arme Roosmarijn, raar he, dat ze 3 uur lang heeft geslapen. Vind het niet zo verwonderlijk IK HEB WAARSCHIJNLIJK EEN BAAN!!!!! Hoogstwaarschijnlijk wel zwart, het is maar voor 2 tot 3 dagen per keer. En niet iedere week. Het is doodsaai cijfers overzetten ofzo in een excel bestand en prijslijsten maken?). Het fijne weet ik er nog niet vanaf. Van het werk van mijn vriend (niet zijn eigen bedrijf, maar bij waar hij in loondienst is) Maar verdiend per keer erg goed. Maar ja, dat is het werk van mijn vriend, die betaald altijd goed. Ik hoop eigenlijk dat het zwart is, omdat het niet wekenlijks terug komt en wij dan een extratje hebben. Zo, weer boodschappengeld voor een maand dan erbij als ik daar 2 tot 3 dagen heb gewerkt Verder ben ik druk bezig met solliciteren (wit werk). Heb 3 kinderdagverblijven gevonden die een BBL plek als vacature aanbieden. Maar ja, dan moet je wel aangenomen worden natuurlijk.
@ Sweet: wat goed van een nieuw baantje! hopelijk heb je ook snel een vaste baan waar je gewoon je geld in het wit kunt verdienen! @schoonfamilie: ach ja zo ken ik er ook nog wel 1! Mijn schoonmoeder komt uit een gezin van 9 kinderen en die hebben allemaal nog contact (waarschijnlijk zal dat veranderen als vriend zijn oma er niet meer is, maargoed) en elke zondag is er dus altijd wel een hok vol visite bij oma van vriend thuis en als wij er zijn pakt mijn schoonmoeder Collin bij haar en zonder te vragen "deelt" ze hem aan iedereen die maar wil weer uit. :x:x:x Hallo!? het is geen koektrommel waar je mee rondgaat? Maar verder niet te klagen hoor! gelukkig zijn het geen bemoeials die denken het altijd beter te weten.
@Maartje: Ik word ook simpel van mijn schoonmoeder! @Sweet: Super! Gefeliciteerd! Het is vandaag een jaar geleden dat ik een positieve zwangerschapstest had! Ik had net al even gekeken maar zag nog geen januari mama´s 2012 !
zo vroeg al positief getest vorig jaar? Hier komt die datum volgende maand eraan...de 15e mei....hoop echt dat ik voor die tijd toch een positest heb...maar ben bang voor deze rond, voelt alsof ik ongi word. Alweer zo lang geleden......
ik ha dat eergisteren hihi toen een jaar geleden dat ik een posi test had! onvoorstelbaar dat klompje cellen zit nu lekker voldaan bij mama op schoot hihi. @antares hoop heel hard dat je voor die tijd zwanger bent!!! @schoonmoeder: hier gelukkig geen problemen mee! het is een heel leuk mens!!