antares: super stoer. dus nog niet eens DE dag. hoop dat ie steeds duidelijker word.. januari 2012.. zou wel heel mooi zijn .. 1 jaar later
hmm...ja mijn uitgerekende datum zou dan 7 januari zijn.. bij mijn MK zou dat ook 7 zijn (als ik uitging van de datums en niet de echo) .......hoezo toeval!
@antares ook ik zal voor je duimen tot ze blauw zien. @sweet, zoals mimi zegt je kun gewoon pepti blijven geven hoor hoef je geen toestemming voor. Tis ook gewoon in de supermarkt te verkrijgen dus als jij denkt dat de kleine er het beste op doet gewoon door gaan. @mimi Ach meid wat naar nou weer dat het niet gaat. Zal ook voor jou duimen maar dan dat de pijn weggaat
Meeting: Ik stuur dit prive en zet het ook hier voor degene die evt. toch mee willen? Want ik wil antwoorden?? Welke data hebben jullie voorkeur? we zijn er overuit dat bij sweet thuis het makkelijkst is. Noami kan na juni sowieso de hele tijd blijven , daarvoor kan het zijn dat ze eerder weg moet vanwege werken op s avonds. Nou denk ik dat het handig is om rond 10.00-10.30 af te spreken bij sweet te zijn en dan ron 15.00/16.00 naar huis te gaan zodat we een beetje optijd thuis zijn, of maakt het jullie niet uit en zien we wel hoelaat het word? Zo 22 mei: Zo 29 mei: Za 4 juni:Muppet Zo 5 juni: Za 11 juni:Muppet Zo 12 juni: Zo 19 juni: Zo 3 Juli: Zo 10 juli: Maakt niet uit: mimi(kim), zet je naam in het zwart bij een data als het voorkeur heeft en als je in het rood je naam erbij zet weet ik dat je dan niet kan. Wie neemt wat mee? Mimi(kim):Wraps /hartige hapjes Noami(Carola):Brownies Muppet(linda):Taart Juju(juju): Pastasalade wen(..): ?? Sweet(marijke):Chocoladetruffels /drinken Door de hoofdletters en : zijn bij juju en wen smileys komen te staan dat was NIET de bedoeling.
heb hem via pb terug gestuurd aan je... kan niet zo heel vaak die weekenden vanwege werk of vakantie. na 10 juli heb ik alle weekenden nog vrij staan.
je hebt weer pb mimi ik zal wel weer de moeilijkste zijn normaal kon ik altijd op zondag maar nu met werken niet altijd meer helaas...
EXTRA DATA TOEGEVOEGD...!! Meeting: Ik stuur dit prive en zet het ook hier voor degene die evt. toch mee willen? Want ik wil antwoorden?? Welke data hebben jullie voorkeur? we zijn er overuit dat bij sweet thuis het makkelijkst is. Noami kan na juni sowieso de hele tijd blijven , daarvoor kan het zijn dat ze eerder weg moet vanwege werken op s avonds. Nou denk ik dat het handig is om rond 10.00-10.30 af te spreken bij sweet te zijn en dan ron 15.00/16.00 naar huis te gaan zodat we een beetje optijd thuis zijn, of maakt het jullie niet uit en zien we wel hoelaat het word? Zo 22 mei: Carola Zo 29 mei: Carola Za 4 juni: Carola (ben er later),Muppet Zo 5 juni: Carola (om 2 uur weg) Za 11 juni: Carola (ben later),Muppet Zo 12 juni: Carola( om 2 uur weg) Zo 19 juni: Carola Zo 3 Juli: Carola Zo 10 juli:Carola EXTRA DATA Zo 17 juli:Carola Zo 24 Juli:Carola Maakt niet uit: mimi(kim)weet alleen nog niet wanneer we op vakantie gaan, zet je naam in het zwart bij een data als het voorkeur heeft en als je in het rood je naam erbij zet weet ik dat je dan niet kan. Wie neemt wat mee? Mimi(kim):Wraps /hartige hapjes Noami(Carola):Brownies of vruchtensalade Muppet(linda):Taart Juju(juju): Pastasalade wen(..): ?? Sweet(marijke):Chocoladetruffels /drinken
naomi: wat je maakt, brownies of vruchtensalade, tja zou ik van het weer af laten hangen, vruchtensalade is misschien sowieso wel lekker denk ik.. Wat vind de rest???
ja ik vind vruchtensalade ook erg lekker, en we hebben al wat chocola en taart hihi. @sweet: zou ik de salade bij jou dan kunnen maken? als ik hem nl thuis maak en er vervolgens 2 uur mee moet reizen dan is ie bruin ik neem dan gewoon het fruit mee.
Naomi, ik denk inderdaad dat je de salade beter hier kan maken. Zo 22 mei: Carola Zo 29 mei: Carola Za 4 juni: Carola (ben er later),Muppet Zo 5 juni: Carola (om 2 uur weg) Za 11 juni: Carola (ben later),Muppet Zo 12 juni: Carola( om 2 uur weg) Zo 19 juni: Carola Zo 3 Juli: Carola Zo 10 juli:Carola EXTRA DATA Zo 17 juli:Carola Zo 24 Juli:Carola Maakt niet uit: mimi(kim)weet alleen nog niet wanneer we op vakantie gaan, Sweet (Marijke) van 4 tot 13 juni op vakantie (volgens mij) Verder, mooie tijden! Ja, aangezien jullie nog even moeten reizen (behalve Muppet). Vooral Mimi wat ik zo zie. Als er nog meer mensen zijn die mee willen: Mijn huis is nog niet vol hoor
Data's Zo 22 mei: Carola Zo 29 mei: Carola Za 4 juni: Carola (ben er later),Muppet, Sweet Zo 5 juni: Carola (om 2 uur weg),sweet Za 11 juni: Carola (ben later),Muppet,Sweet Zo 12 juni: Carola( om 2 uur weg),Sweet Zo 19 juni: Carola Zo 3 Juli: Carola Zo 10 juli:Carola EXTRA DATA Zo 17 juli:Carola Zo 24 Juli:Carola Maakt niet uit: mimi(kim)weet alleen nog niet wanneer we op vakantie gaan, Sweet (Marijke) van 4 tot 13 juni op vakantie (volgens mij) zo te zien word het vanaf 17 juli of evt. voor 22 mei hoe zitten we dan?? noami(carola) Zo 8 mei: Zo 15 mei:
Voor mij lukt beide data's niet. 8 mei is het ook moederdag. En aangezien het mijn eerste moederdag is, en wij daarna nog naar allebei onze ouders gaan, lukt dat niet. 15 mei viert Maarten zijn verjaardag