JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik weet het niet daarom vraag ik het hihi ;)

de praktijkondersteuner van de ha is hier over een uur ong. dus zal het eens vragen! ik ben wel blij dat de uitwendige hechtingen los zijn, had er wel geen last van maar nu kon ik het resultaat goed zien ahahah, het is echt prima gedaan ik ben tevreden:p

2. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Haha, ja aan zo'n antwoord heb je ook niks ;)!

Ik heb mijn hechtingen nooit zien zitten, alleen als ik ging hurken voelde ik ze (auw!!). Maar ik heb (had?) er maar 4, dus dat valt mee gelukkig.
    Ik wil heel graag in bad en zo zijn er nog wel andere dingen die ik (en mijn vriend ;)) wil doen :)D:D:D) maar dat durf ik nog niet echt. Maar het bad mis ik echt! En de rest ook wel een beetje haha ;)!
    Ik wil ook graag weer sporten maar daar begin ik pas over 2 weken mee.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja ik wil ook graag weer gaan sporten! maar ze raden je af om de 1e 6 weken te gaan paardrijden...
    dus nog even wachten, eerst een keertje fietsen en kijken hoe dat voelt:p

last van mijn hechtingen heb ik nooit gehad hoor, ik plofte bij thuis komst (3 uur na de bevalling) gelijk op de meest harde stoel hier in huis haha mn moeder stond me met grote ogen aan te kijken:p

een bad hebben we niet dus dat mis ik niet en dat andere mis ik ook nog totaal niet haha.

ik had mn hechtingen tot nu toe ook nog nooit gezien maar was nu weleens benieuwd hoe het er daar allemaal uit zou zien nu. gelukkig zag het er normaal uit en zie je geen littekenweefsel. ik heb geen idee hoeveel ik er heb trouwens.. staat niet ingevuld op eht formulier maar aangezien ze ruim een half uur bezig is geweest zullen het er waarschijnlijk wel wat zijn ;)

4. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Oh nee, paardrijden zou ik inderdaad even nog niet doen! Ik doe aan volleybal op een heel recreatief niveau haha, dus dat kan wel weer over 2 weken.
    Ik kon gelukkig ook meteen zitten, al was het de eerste 2 dagen wel wat ongemakkelijk.
    Ik dacht trouwens dat ik zo'n knip echt wel zou voelen, ook al was het in een wee. Maar ze verdoven je ook in een wee om je te kunnen hechten en ik heb er allemaal niks van gevoeld.
    Maar goed, als je een kind eruit perst voel je zo'n prikje denk ik ook niet!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nou ik wil over een maandje toch echt wel weer eens rijden, als het niet fijn is voel ik dat vanzelf en wacht ik nog een paar weekjes ;)

een knip weet ik niet want ik heb geen knip gehad ;) ben gescheurd hihi. ze zetten hier niet snel een knip omdat een scheur schijnbaar makkelijker/mooier geneest...
    ik ben dus ook pas verdoofd toen ze ging hechten, tja die prikjes voelde je wel ff maar stelde niets meer voor, lag zo te genieten van mn meisje op mn buik hihi.

6. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Volgens mij ben ik ingeknipt maar ze zeggen dat een scheur beter is ja. Ik weet het echt allemaal niet meer wat ik nu van onder heb haha, alles is als een roes aan mij voorbij gegaan! In de loop van de tijd komt er steeds meer naar boven toe maar sommige dingen zijn ook een zwart gat. Ik weet de tijd voor de ruggenprik nog goed maar de tijd erna niet meer. En toen ik mocht gaan persen weet ik ook nog. Weet dus alleen nog de pijnlijke momenten haha!
    En de eerste foto met Diede op mijn buik is heel grappig. Ik kijk niet naar hem maar echt naar de hemel, zo van: Thank God dat dat erop zit! Maar daarna heb ik hem natuurlijk wel bekeken :D!

7. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Oh, bijna 17:00! Ik ga maar eens Diede's badje klaarmaken!

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha zo een foto heb ik ook ;)

ik was heel helder en weet echt alles nog! kan me alles nog goed herinneren:p alleen de pijn niet meer, die kan ik me nou niet meer voorstellen hihi.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    elif, ik zou geen water geven hoor, dan drinkt hij minder bv

moosey, in de draagdoek vind ik het goed te doen, maar op de arm is ie echt zwaar idd!

10. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ik ben een geval van een totaal reptuur (of hoe schrijf je het). Eerst ben ik "geknipt" daarna volledig ingescheurt:( Ze moesten mij op de OK hechten (gelukkig heb ik kunnen kiezen voor onder algehele narcose en heb dus de eerste nacht zo wie zo 1.5 tot 2 uur slaap mee gepakt. Maar inderdaad, is echt geen pretje die hechtingen. Bij mij lossen ze vanzelf op. ze zijn nu toch wel inmiddels opgelost? Ik heb het daar beneden dus wel gezien. Aangezien ik zalf moest smeren tegen de blauwe plekken daar beneden. Dat ziet er zo raar uit van onder na zo'n bevalling. Voor de bevalling heb ik trouwens nooit van onder gekeken;) Heb aan Maarten gevraagd hoe het daarvoor eruit zag. Nou zegt hij, minder uitgerekt.:D Ja, als we nu leuke lekkere spelletjes doen (;)) kunnen we het langer volhouden.;) (zou het?)

De behoefte aan het intieme moment: Herkenbaar. Dat verlangen is bij mij pas vorige week begonnen. (of al?) Het lijkt mij wel doodeng om "het" weer te doen. Vooral na die totaal reptuur. Het is toch anders. Ben enorm bang voor de pijn. Het begin zal weer pijn doen. Maar daar zijn middelen voor;)

Vraag mij dan af, zal het net zoveel pijn doen als de eerste keer intiem moment? Bij mij deed dat zo'n pijn en ik heb geloof ik wel zo'n 2 weken gebloed!

Ben ook bang dat als we "het" weer doen de eerste keer dat ik weer 2 weken ga bloeden (net als allereerste keer intiem moment).

Wij vrouwen kunnen een man wel zijn behoefte vervullen zeg maar. Maar vind dat best gemeen, zo komen wij vrouwen nog wat te kort:p We verwennen de mannen wel, maar de vrouwen worden vergeten in dit geval. En om dat plakkerige spul nou via een andere ingang naar binnen te laten stromen vind ik ronduit vies!

Het bloeden is bij mij nog altijd niet gestopt, dus echt super intiem kunnen we niet zijn. Ach, knuffelen en lekker dicht tegen elkaar aan kruipen vind ik ook wel een beetje intiem en ervaar ik ook als zeer prettig.

Zo, we zijn er weer;) Nogal een "intiem" onderwerp. Maar ja, kindjes komen niet uit de lucht vallen, toch?

11. sweetchocolate

Wat? 17:10 uur al? Eten klaar maken voordat Jayden onze etenstijd komt verstoren (zoals altijd). Nu slaapt hij. Maarten komt zo ook thuis en dan kan hij gelijk aanschuiven

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: haah echt niet?? ik dacht dat Isabel door de ooievaar gebracht was snachts:p

ik ben al wel een tijdje gestopt met bloeden, van de week 1e menstruatie alweer gehad. dus wij kunnen wel intiem zijn maar dat wil ik nog helemaal niet hihi.
    dus hij moet nog langer geduld hebben, gelukkig heeft hij daar geen moeite mee want zo knuffelig ben ik nooit! het is dat het moet om een beebje te krijgen ;)

hihi wel grappige reactie van je man, die van mij zou dat niet weten. de heeft het met de bevalling voor het eerst goed gezien daar onder. ben echt preuts als ik dat zo hoor haha.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Naomi ben ook erg preuts hoor haha , je bent niet de enige.
    En je ongi al hehad jeetje.
    Nee hier nog bruin verlies.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @elif: fijn dan ben ik niet de engiste hihi ;)
    ja mijn lichaam heeft zich snel hersteld....

ik ga er zo 1 uit de box halen, ze ligt te huilen...
    als ze stil is mag ze bij mij komen liggen gaan we tv kijken hihi.

15. sweetchocolate

Wat? Nu al gestopt met bloeden?! Nu al ongi? Pfff, moet er nog niet aan denken om ongi te zijn. Heb dat echt niet gemist in mijn zwangerschap.

Aaaah, die ongi pijn. Geloof dat het mij gaat doen denken aan de voorweeen. Daar heb ik nog trauma's aan over gehouden:p Al weet ik serieus niet meer hoe echte weeen voelen:(

En inderdaad, ik dacht ook tot zo'n 10 maanden geleden dat baby's gebracht werden door de ooievaar. Maar helaas...

Lekker tv kijken met de kleine meid!

Mijn vriend heeft Jayden "in beslag genomen". Liggen samen in ons bed te slapen (zo lief). Maarten is nog steeds doodmoe van de reis. En Jayden? Ach, die doet ook even zijn oogluiken dicht. Hij was zo helder eind van de ochtend en eind van de middag. Zo enorm wakker, wijs uit zijn ogen koken en lachen (glimlachen). Tja, daar word je moe van als baby zijnde;)

Zat net foto's op mijn fototoestel terug te kijken. Zal ze eens hier op de computer zetten. Zijn zulke leuke foto's. Vanmorgen ook weer zo'n leuke gemaakt. Zal mijn schoonvader blij mee zijn. Hij wilt nog een mooie foto van Jayden als hij slaapt. Zal ze er eens snel opzetten.

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: ik heb die ongi ook echt niet gemist!!
    maar ja helaas hij was er alweer, had gehoopt dat het wat langer zou duren ivm bv...
    de ongikrampen deden mij ook echt denken aan de naweeën, de pijn van de echte weeën kan ik me ook niet meer herinneren hoor, ik weet alleen dat het pijn deed verder niet haha.

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hallo allemaal,

Allereerst mijn excuses dat ik er bijna niet meer ben, maar heb er echt de energie niet voor. Heb dan ook niet teruggelezen nog, dat komt nog wel. Jenz is vanmiddag na het bezoek aan de ka weer opgenomen, want ik trok het gewoon echt niet meer het gekrijs. Ben erg geschrokken van ons schema van een week, hij krijst zo'n 3-5 uur per dag :$ en dan heb ik daar het jengelen nog niet bijgerekend. Gelukkig was de ka erg begripvol en stelde meteen zelf een opname voor. Jenz wordt nu weer geobserveerd maar nu wel meer gericht op een eventuele (verborgen) reflux. De ka dacht dat daar zelf ook aan gezien de symptomen. Alleen zou hij daar Johannesbroodpitmeel voor moeten krijgen, maar dat kan eigenlijk niet ivm zijn stoelgang. :( Dus daar gaan ze nu verder naar kijken. Ik ben letterlijk weggestuurd vanmiddag om bij te tanken en morgen mag ik me pas weer melden. Dan blijf ik lekker de hele dag bij hem. Mis hem nu al verschrikkelijk!

Voor zover even mijn udate en hopelijk kan ik snel (beter) nieuws brengen en weer mee komen kletsen.

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    pfff wen, wat pittig weer! 3 tot 5 uur :$
    hoop dat de rust je goed doet en je morgen weer ff lekker met m kunt knuffelen.

19. sweetchocolate

Wen, 3 tot 5 uur per dag?:$ Dag in, dag uit? En dan liep ik te zeuren van de week:) Terecht dat ze Jenz hebben opgenomen, hoe vervelend het ook is. Laat ze maar eens goed kijken wat er met hem is en wat er tegen gedaan kan worden. Laat het ook maar eerst helpen eer je hem mee terug krijgt. Klinkt heel bot misschien, is niet zo bedoelt. Maar denk dat dit nu even het verstandigste is. Goed dat ze je hebben weg gestuurd, even bijtanken. Snap dat je hem nu al mist. Het is toch je kind, je leven, je bloed.

Hier weer een doorslaper. Op een kwartier na 8 uur tussen laatste voeding! Helaas, weer geen voeding gekregen om 23:30 zodat hij zich pas om 07:30 zou gaan melden. Ga dat vanaf vandaag toch écht invoeren. No matter what and how my boy is thinking about it;) Hij komt er nooit uit 's nachts, ik ben altijd maar de sjaak omdat hij moet werken. Laatste voeding geef ik ook altijd, hij nooit. Dus hij moet niet zeuren. Als hij dat wel doet mag hij er vannacht uit:D Wat? Ik schop hem er gewoon uit. Kijk, komt hij na 23:30 (00:00 uur klaar) nog om 04:00 uur ga ik er wel gewoon uit. Het wisselt nogal bij Jayden.

Vandaag naar CB. Ik ben zo benieuwd! Om 08:45 hebben wij de afspraak staan. Moeten eerder komen i.v.m wegen en meten. Gelukkig is het hier schuin tegenover. Als ik er 08:30 uur ben is het vroeg genoeg lijkt mij?

20. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    hoi dames sorry al een tijdje niet meer reageerd
    sorry daar voor
    ik lees nog steeds mee maar heb de tijd niet om te reageren
    alle dames wel een dikke knuff en lekker genieten van jullie kleintjes !!

Deel Deze Pagina