@sweet: aaaaah wat lief van je vriend!!! ja ik werkte daar op vrijdagavond en zaterdag dus onder de 20 uur na 3x werd inderdaad je contract niet verlengd, ze werken ook allemaal hetzelfde haha ja er zit zeker veel verschil is maar isabel is ook 7 maanden jonger weet iemand of de winkels gewoon open zijn vandaag, denk het wel toch?
Lieve schat, hoe kan ik anders een solli gesprek hebben bij de Hema? Ja, alle winkels zijn gewoon open (weet niet tot hoelaat). In Houten (bij Utrecht) was alles gewoon open.
oww jah dom dom dom hihi. voel me echt heel lomp dan ga ik zo ff lekker naar de stad, moet nog een onderbroekje kopen voor isabel
Net zo'n lief pbtje gehad van een meisje.Met het compliment dat S zo'n mooie baby is. Mama zo trots heb er zelfs tranen van
Ach gossie, wat lief! Ja, maar S is ook een mooie baby Is S trouwens baby van de maand geworden? (heb op hem natuurlijk gestemt)
En dan nu ik, de beloofde spam. Probeerde pasfoto ook te scannen, maar dat ging dus niet (bleef heel klein). Maar deze vind ik toch mooier dan de foto die op de ID kaart komt (Al is het geen lelijk kind natuurlijk hoor, haha, dat zegt elke mama geloof ik over haar kind)
Oooooh wat een lekker ventje. Nee helaas is hij niet geworden was 3e Deze maand met een andere foto maar nu heel laag zie ik zelfs haha.
Aaah, jammer! Haha, super dat filmpje. Leuk! En zijn koppie dan als je moeder zijn voeten aan het kussen is. Joh, ik smelt weg hier. Zooo lief.
Oeh zal effe bijlezen en dan reageren, net thuis van het werk. Mijn moeder heeft opgepast. Hihihi komt net binnen in een super netjes huis. De was hangt aan de lijn vaatwasser uitgepakt en alles opgeruimd. Was ik nog niet aan toegekomen. Vond ik zo lief van mijn mams @mimi dank je voor de tips heb ook kinderthee in huis maar dat lust ie niet dan maar wat diksap proberen. Ik weet dat het niet goed is als ie boven een liter uit komt maar vind het ook moeilijk om voeding te weigeren nu hij zo'n honger heeft. Zal morgen in ieder geval de kinderarts even bellen en misschien dan maar naar forte idd. Maar in ieder geval heel erg bedankt. En wat is je kleine meid een schatje zeg! @naomi Mooie foto @Sweet, nee denk ook niet dat Finn echt vol genoeg word nu. Weet nu wel dat hij zo slecht at omdat hij de nutramigen niet meer lekker vond. Hij heeft verder een S fles met 123 speen. Heb trouwens dinsdag ook een foto bij de fotograaf van Finn laten maken. Krijgen beide oma's voor moederdag. Kan hem zaterdag ophalen. Zo schattig op zo'n schapevachtje En wat top dat je een bossie bloemen hebt gehad. Pfff dat heb ik nog nooit van me vriend gekregen. Ben benieuwd wat ik voor moederdag krijg maar verheug me er maar niet te veel op. @Elif Gestemd op die knappe vent van je
Verder hier een btje stres. Ben nog niet ongesteld geworden na maart. Pff komt het door mijn pcos of iets anders. omg omg .... mag niet zwanger zijn namelijk door mijn keizersnee.
eyes: wat een lekker ding, leuk overhempje ook. Appie; wat een heerlijk tevreden mannetje.. Ons wondertje:T heeft er toch wel erg ingehakt he. hoop dat jullie er een beetje rust in krijgt en er uit komen.Dank je wel.ik vind haar logischerwijze ook mooi. Noami: wat een leuke foto. mooi meiske is het ook. Antares: gelukkig en ik hoop dat je je lekker blijft voelen. sweet:QUOTE:Mimi, Jayden is 2 dagen boven de liter gekomen. Niet ver, 50cc ofzo, maar in die 2 dagen is dat dus wel 100 CC. En klopt, weet dat het slecht is voor de niertjes. Is het bij (vermoedelijke) KMA wel verstandig om diksap te geven? In principe als jij goed kijkt welke ingredienten er in zitten moet het kunnen, als hij met vanaf 4- 6 (wanneer JIJ denkt dat hij er aan toe is)bijvoeding krijgt moet je ook goed gaan kijken wat overal in zit, ik zou alvast een forum ofzo gaan zoeken over kma en je inlezen. Ik denk dat je daar veell wijzer van word en zekerheid uit krijgt.mag ook lauwe goede rooibos thee geven 30 a 60 cc eerst. sweet en eyes en wie het wil weten QUOTE SWEET OVER EYES: Euh, over voeding, sorry Eyes, ask Mimi, zij is de deskundige zou ik zeggen haha thanx helaas heb ik het geleerd door een mannetje die steeds moest wisselen Eyes, van Nutricia kregen wij advies om de S fles eens te proberen. Nu zag ik dat je Nutriton bij de voeding doet, dus de small speen is niet een optie. (Weet niet welke dan goed is) bij nutriton toevoegen werkt vaak een 1,2,3 speen van difrax goed, of in de difrax fles of in de avent fles. Dan kan je beginnen op stand 1 en als het dikker word naar 2. Bij nutriton in de . Jayden lijkt het er beter op te doen. Maar echt een heel goed beeld heb ik er niet van, omdat wij vrij snel over zijn gegaan van Avent fles naar de S fles nadat wij de Pepti 3 dagen gebruikte (Vrijdagavond gestart, maandag was de S fles in huis). Sindsdien leek het beter te gaan, maar ik weet dus niet of het komt dat Jayden aan de Pepti toen is gaan wennen of dat het door de fles komt. Snap je? (Beetje warrig verhaal). Misschien is Finn niet verzadigd genoeg? (Mimi, correct me if I'm wrong, want ik weet niet waarom Jayden nu meer verzadigd is dan eerste paar Pepti gebruik).Het kan inderdaad dat het door de fles komt , ze moeten 20 -30min over een fles van 200 cc doen, als het sneller gaat kan het ervoor zorgen dat ze inderdaad noiet verzadigd genoeg zijn. Gewenning voeding qua verzadiging merk je dat meestal wel de eerste of tweede dag, dus denk dat het inderdaad de fles was. ik ga zo verder maar post dit eerst voordat ik het kwijt ben..
@eyes: hmmm misschien toch maar een testje doen dan, dan heb je in ieder geval zekerheid!! dit is ook niets om zo in de stress te zitten terwijl het helemaal niet hoeft.
oef eyes: zou het kunnen dan, zonder bescherming bedoel ik? Anders ind.. even een test doen, al kan het ook gewoon zijn dat het nog niet is door de pcos en na een bevalling kan het sowieso lang duren hoor. in principe 6-8 weken maar soms ook langer.
Eyesonly doe anders extra testen dan heb je tenminste zekerheid dit is ook niks. Bij mij heeft de vorige ongi ook 8 weken op zich laten wachten. Nu al wat beige dus nu zal het wel op tijd zijn , hoop ik Dank je wel voor je stem
Ik las net vluchtig dat iemand zei bij nutritin de difrax fles met 123 speen gebruiken maar dat is geen goede tip hoor! Wij zitten aan de max met nutritin. Maar na 10 minuten word het pas dik. En als je de 123 speen gebruikt is de fles binnen 3 minuten op en dat is heel slecht voor krampen. Wij gebruiken de het eerste kwartier speen 1 en daarna de 123 speen. Dan heeft ze het laatste beetje (60 cc) in 2 minuten op. Wat beter werkt is de de Brown fles en dan speen 2. Dan doet ze er hier een kwartier over.
Klinkt ook zo hard dat het geen goede tip is, sorry. Voor ons werkt het niet laat ik het zo zeggen. En ik bedoel natuurlijk nutriton.
En nog een kleine correctie: je mag niet meer dan 1000cc geven. Dit geld niet alleen voor voeding maar voor alle vloeistof totaal. Dus het is niet zo dat je kindje 1000cc voeding mag en daarbuiten nog wat anders te drinken.
Ok Thanks voor het advies. Alleen... Is het heel erg als er in 2 dagen 100cc (achter elkaar die dagen dan he) te veel wordt gegeven?