JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    na de zetpil was het over bij isabel en viel ze eindelijk in slaap!
    het gaat nu weer goed met haar :D

@moosey: owww zo voelde ik het ook niet hoor!!! het was toch gewoon een vraag van je haha.
    ik ben ook niet snel van de pillen maar ik kon niets met haar beginnen en ik zag dat ze pijn had dus dan geef ik hem liever wel zodat de pijn minder wordt en ze gewoon kan gaan slapen ;)

sorry verder niet gelezen moet weer gaan werken.
    fijne moederdag allemaal!

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Jeetje wat schreven jullie veel zeg. Heb niet meer alles onthouden.

Jayden was vannacht om half 4 wakker. Huilen, hard. Hadden geen rijstebloem fles gemaakt. Hij reageerde goed hoor op de rijstebloem fles, maar wilde even testen of het echt nodig was, die fles. En ja, is echt nodig. Want hij heeft nu al zijn eerste fles op, om 7 uur begonnen met de fles.

Jayden hebben wij vannacht wat diksap laten drinken. Daarna is hij, tussen ons in, in slaap gevallen. Wij ook, anders lag hij in zijn bed. Om half 7 is hij begonnen met wakker worden. Hij slaapt dus op zijn buik. En was zich alweer aan het opdrukken en hoop aan het kletsen. Arme papa, hij vond het niet leuk. Mij maakte het niet veel uit.

Nu is Jayden nog beneden en wordt er ontbijt klaar gemaakt. Straks cadeau van Jayden uit pakken van kdv, ben benieuwd.

Van Hema heb ik niks gehoord. Zou gister gebeld worden. Zelf maar om half 5 gebeld. Was hij al naar huis. Dat zal dus niet aangenomen zijn. Jammer. Had er namelijk wel een goed gevoel over. Ik ken Hema, alleen filiaal in Ermelo dan. Daar 2 keer gesolliciteerd toen ik 15, 16 jaar was. Toen moest ik er zelf achteraan gaan bellen om vervolgens te horen dat ik niet was aangenomen. Tot 2 keer toe.

Dus ook dit keer zal ik niet aangenomen zijn.

Gister veel gegeten. Te veel. Zoveel dat ik nu eigenlijk nog geen trek heb. Maar ja.

Gister voor moederdag heb ik van mijn schoonouders een bakje truffels gekregen. Heerlijk! En Jayden kreeg van zijn om een hele grote hondenknuffel. Knuffel is volgens mij nog groter dan Jayden bij wijze van. Haha. Hij is dus ook weer verwend door zijn (suiker)oom

Zo ik ga wachten op mijn ontbijt. Ondertussen hoor ik Jayden heel hard kletsen. Zal wel naar woezel en pip mobiel zijn. Haha.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Een hele fijne moederdag allemaal!!

Moosey toch dan jammer heh als het negatief was, en dan denk je ineens ik was toch wel erg blij geweest als het positief was geweest.

Hier gisteren na jawel 28 dagen:D ongi geworden dus er begint weer een ritme te komen:D

Over het omdraaien van buik naar rug dat is hier een heel gehuil, geschreeuw en getrappel met zijn voetjes want op zijn buik liggen vind hij afschuwelijk ;)

Over de Dr brownfles mijn ervaring is dat het niet gemakkelijk door nummer 1 komt althans het gaatje verstopt snel door de rijstebloem:)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet wat sh*t van de hema:(
    Niet netjes hoor.

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Dank je voor de antwoorden ons wondertje! Dan moet vriendlief morgen toch nog even langs de winkel fietsen. Fijn dat je ongesteld bent! Kun je over een paar maandjes voor nummer 2 gaan!

6. sweetchocolate

Wat een fijne moederdag heb ik zeg. Niet dus. Eerst mijn vader. Later mijn vriend en moeder. Het zal wel. Had mij toch wat anders van moederdag voor gesteld. Vind het vreselijk. Rot dag. Ik vier geen moederdag meer, nooit. Ben maar weg gegaan. Zit ergens buiten, weg van iedereen. Scheelt, niemand kijkt toch naar mij om want wordt niet gebeld of gesmst. Dus waarom zou ik terug gaan?

7. sweetchocolate

Een uur na aankomst bij mijn ouders is besloten dat wij naar huis gaan. Zitten in de auto terug naar Nieuwegein.

Ik heb mijn excuus aangeboden. Maar vader bleef onredelijk. Tot hij zei dat ik maar weg moest gaan. Dit heb ik mij geen 2 keer laten zeggen. Op parkeerplaats, pa kwam achter mij aan. Dacht om zijn excuus aan te bieden. Niks bleek minder waar te zijn. Hij heeft mijn huid kapot gescholden.

1 ding weet ik heel zeker, ik kom niet meer thuis als mijn vader er is. En hij is niet meer bij ons welkom.

Fijne moederdag.

8. glimworm

glimworm Niet meer actief

Als het kon zou ik graag wat kilootjes aan je doneren, ik moet er 20 kwijt ;):(:)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: knuffel!! het zit je echt niet mee...

10. sweetchocolate

Klopt, zit mij niet echt mee. Had moederdag echt anders voorgestelt. Had gedacht dat moederdag leuk is, het tegendeel is waar.

Ik ken mijn vader, en telkens wordt de hand boven hem gehouden met als excuus ja maar zijn 2 herseninfarcten. Ik ben het spuugzat. Mam zegt neem maar even geen contact met hem op. Nou, geen zorgen, want ik wil hem nooit meer in mijn leven levend tegenkomen.

En arme Jayden. Die was super overstuur. Uiteindelijk is hij in mijn armen in slaap gevallen. En toen ik hem in bed legde was het weer huilen. Arm kind. Heb afgesproken met Maarten dat als pa Jayden wilt zien dat Maarten met Jayden naar Ermelo gaat, want ik wil hem nooit meer zien. Hij is vandaag echt veel te ver gegaan. En al wordt ik uit het testament gegooid, het boeit mij niet. Zolang ik maar niks meer met hem te maken hoef te hebben. Heb hem te veel kansen gegeven.

En scheelt, volgens mij is hij mij liever ook eerder kwijt dan rijk.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet hele dikke knuffel meid:(

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lauwie ja juist:D

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Afgelopen nacht gelukkig een goede nacht: voeding om 20 uur (slapen om 21 uur), om 2.30 en om 8.30. Ik wil liever geen bijvoeding dus ook geen rijstebloem, tot nu toe zijn de terugvallen altijd van relatief korte duur geweest. Al is het echte doorslapen wat hij bijna 2 maanden heeft gedaan wel over. Maar een nachtvoeding trek ik wel voorlopig :)

Lauwie hier ook veeeel haaruitval! Overal vind ik ze! En op de zij rollen gaat hier altijd met holle rug, hij vouwt zichzelf bijna dubbel ;)

Glimworm hier zit er weer een kilo aan dus ben weer op gewicht maar ik houd je aanbod in gedachten ;)

Sweet dat klinkt niet leuk meid :( Knuffel!

Ego: Hier ging ik uk verschonen en deed, zoals altijd, op zijn buik blazen. Voel ik opeens iets nats.. ja hoor over me heen geplast, recht in mijn gezicht haha. En hij keek me toch tevreden :D

14. sweetchocolate

Haha Juju geweldig. Sorry, maar gelukkig kan jij er ook om lachen

15. Tese

Tese Niet meer actief

Hier is de Fysio met geweest voor de afplatting van Tess. Dr hoofdje is opgemeten en hij belt straks de uitslag door. Zoals het er nu uitziet denk ik dat het een helm word. M'n zoontje is gelukkig net de dans ontsprongen.

16. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sweet: oh jeetje, wat een rotdag voor jou! Ik hoop dat je je er goed overheen kunt zetten, want het blijft natuurlijk je vader...
    Misschien is geen contact de komende tijd inderdaad de oplossing, ik hoop het voor je.

@JuJu: haha, daar had hij je goed te pakken. R. kan er ook wat van hoor. Ze wacht soms tot de luier los is of zelfs al van haar billen en dan plast ze nog voordat de nieuw eluier om zit. Ze is heel gewiekst, je kunt bijna niet snel genoeg zijn, haha.

@moederdag: heb van R. en mijn man twee hele leuke theemokken gekregen van de AH. Lekker groot met fleurige bloemetjes erop!
    Ik heb mijn moeder een bos bloemen gegeven en we zijn er gisteren bijna de hele dag geweest, erg gezellig. Ook nog langs mijn opa en oma, zij hebben allebei met R. zitten kletsen, haha zo lief!

@omrollen: R. probeert wel van buik naar rug, maar andersom is ze neit zo actief qua omrollen.

17. sweetchocolate

Muppet, arme Tess! Ook met slapen en al, lijkt me dat ze daar last van gaat krijgen:(

Ik ben nu woest. Ik moet mijn excuus maar aanbieden van mijn vader hoorde ik via mijn moeder. Nou, ik heb mijn excuus aangeboden, maar die accepteerde hij niet. Nou, hij kan me lekker de boom in. Heb zijn telefoonnummer inmiddels verwijdert, zijn foto's zijn van de computer zijn gedeleted. Ik wil niks, maar dan ook niks meer met die hele rot vent te maken hebben. Bah, als ik die naam hoor komt er al een grote brok ellende mijn keel binnen. Hij is al vanaf dat ik een jaar of bijna 10 (nu dus 15 jaar geleden) mij enkel als pispaal te gebruiken. Ik heb NOOIT, maar dan ook NOOIT een knuffel van hem gehad. NOOIT de liefde gevoeld en gekregen die hij mijn zusje wel gaf. Ik doe nooit wat goed voor hem en heb ook veel klappen in mijn verleden gehad. Vind het jammer dat hij scheinheilig is; Gister zo waar geen klap gehad, want Maarten was erbij. Als hij mij had geslagen, had ik aangifte van mishandeling gedaan. Alleen, jammer genoeg leven wij in Nederland. Dus maximaal een week celstraf en 5 uur taakstraf. Meer zal er niet in zitten vrees ik.

Ik hoop zo dat hij binnenkort iedereen kwijt is. Ik ben de eerste al die hem nooit meer wil zien. Mijn moeder heeft aangegeven van hem te willen scheiden (al meerdere malen, laatste keer was niet doorgegaan omdat wij hadden vertelt zwanger te zijn (slap excuus om niet bij iemand weg te gaan). Mijn zusje zit bijna 24/7 bij haar nieuwe vriend.

Laat hem maar eens boeten. Ow ja, dan gaat hij nog zeggen dat het aan ons allemaal ligt. Mijn vader is gewoon een lul.

Scheelt, voor vaderdag hoef ik niet meer 45 minuten in de auto te zitten om naar Ermelo te rijden, want ik ga niet meer naar hem toe. En voor zijn verjaardag ga ik er ook niet meer heen.

Jammer dat het zo moet. Maar hij is nu echt veel te ver gegaan. Zo, dat is eruit. Ben mijn ei weer kwijt.

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet jeetje het zit je echt niet mee heh meid.
    Ik vind het al netjes dat je je verontschuldigingen had aangeboden.
    Ik ben qua dat een stijfkop ;)

Juju geweldig hihi!!

Hier trouwens net een afspraak gemaakt voor een gesprek voor een brusje.
    Toch wel weer een heel kriebelig gevoel hoor:D

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juju: hihihi goed getimed van hem ;)

@sweet: *knuffel* vind het knap dat je je verontschuldiging hebt aangeboden! ik zou dat echt niet gedaan hebben.
    elkaar (voorlopig) niet zien of spreken lijkt me de beste oplossing, suc6 meid!

@ons wondertje: owwww leuk!!!!! hopelijk mag er snel een brusje komen voor S.!

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    OW Oeh ik krijg plaatsvervangende kriebels :D

Deel Deze Pagina