JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

schrijf het maar lekker van je af Sweet! dikke knuffel voor jou!

@ Hexje: gezellig dat je hier ook bent :D

@ hier Collin begint steeds beter door te slapen, gisteren had hij om 19.30 zijn laatste fles en kwam vanmorgen om 5.00 weer brullen!
    (voor zijn begrippen aardig doorgeslapen)
    ik kan hem om een uur of 12 savonds wel wakker maken voor een laatste fles, maar dan komt ie evengoed weer zo vroeg, dus lekker laten knorren voortaan:D

vanmiddag moeten we naar zijn APK en 2e prikken, ben benieuwd hoe lang hij is, hij past nergens meer in of op (reiswieg niet, badje amper en waskussen ook nog net een randje) ;)

wij krijgen een boom van een vent!!

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @glimworm: hihi grote knul ;)
    hier wordt het ook allemaal steeds kleiner, nog even en ze past niet meer in de wagenbak.
    het badje weet ik niet, ze gaat nooit in bad:p altijd onder de douche hihi.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ze groeien het is niet normaal he.
    Ben benieuwd hoelang en hoeveel S nu weegt.
    :D
    Dat horen we strakjes bij de KA.

Heel gek toen ik belde voelde ik me weer even nerveus en kriebels in de buik als toen:p
    28e juni staat de afspraak en 2 juli moet ik dan ongi worden.
    Moet echt goed naar mijn hersentjes luisteren die zeggen: we hebben afgesproken aug/ sept:p

Heb ook direct mijn man gesmst:D

Dit weekend zei mijn man trouwens.
    Volgens mij ben je echt verslaafd aan S.
    Vind het soms akelig ( waarom vraag ik me af maar goed)
    Maar ik ben dus schijnbaar een heel overbezorgde mama geworden, tja duh raar he na alles wat we hebben meegemaakt.
    Zo'n mama had hij nog nooit gezien in TR ;)

Nu ik ongi ben kan ik ook telkens huilen als ik naar hem kijk van geluk.
    Normaal ook maar nu nog meer hahahah.

Glimworm best netjes hoor:D
    Hier heeft S nu ook 2 nachten van 22.00 tot 6.00 geslapen yeey:D

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Glimworm ze groeien veeeeeeeel te snel heh!

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @ons wondertje: hahah moeilijk om je aan de afgesproken maanden te houden he ;)
    wij hebben het niet echt afgesproken maar al wel erover gehad dat eind zomer/begin herfst de ideale tijd zal zijn hihi.
    maar we houden ons er dus nu al niet meer aan ;):p
    ik ben nog helemaal niet ongi geweest, dus de kans is bij ons nu nog niet zo heel groot (jammer genoeg)
    soms zou ik graag willen stoppen met de bv zodat mn cyclus weer komt haha. ach ja ze drinkt toch nog maar 2 keer bij mij de andere keren is het toch al fles..

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahaha volgens mij zijn we allemaal hetzelfde Naomi ;)

Ik kon het niet geloven toen ik Zaterdag ongi werd precies na 28 dagen heb een dansje gedaan ;) hahaha.
    Maar het heeft eerst 8 weken geduurd ( 5 weken na stoppen bv) dat ik de vorige keer ongi werd.

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ons Wonder, spannend! Snel! Haha, snap dat het kriebelt hoor. Maar ja, snap wel dat jullie er wel snel voor willen gaan. Wie geeft namelijk de garantie dat hij bij jullie weer in één keer raak is? En verslaafd aan S., tja, ook ik ben verslaafd aan Jayden. Nou ja, verslaafd? Je wilt gewoon het beste voor je kind. En zeker na wat jullie met S. allemaal hebben meegemaakt. Het is niet makkelijk allemaal!

Glimworm, ze groeien hard he? Andere kant ook wel leuk. Andere kleertjes aan, nieuwe dingen die ze leren. Succes bij de prikken.

Ik bied al 15 jaar mijn excuses aan, is een soort stopwoordje geworden. Helaas, laatste jaren wordt mijn stopwoord niet eens meer gehoord door hem en komt hij veel bedreigender over, aangezien ik een vriend heb durft hij niet meer te slaan. Daarvoor was het "mooi, ik gooi mijn agressie erin en 5 minuten later ben ik het toch vergeten". En wie zit met de vele blauwe plekken?

Nee, ik bied geen excuus meer aan. Ook al betekend dit dat ik nooit meer mijn vader zie. Het is klaar, ik ben klaar met hem. En vooral nadat Jayden mega overstuur was. Mijn kind is de dupe van zijn gedrag. Ik ben heel erg bang dat als mijn vader gaat oppassen en Jayden doet wat dat hij Jayden slaat. En ik ben ook bang dat zo'n klein wezentje het ziekenhuis in beland of juist erger.

En Maarten... Die maakt zich enkel druk om Jayden die zijn opa niet ziet. En mijn gevoelens, boeiend. Intresseert hem toch geen hol dus dat scheelt. Het was, vandaag en gister, alleen maar ja, maar Jayden dan dit, dat, zus en zo. Ja, jammer, ik ben ook een groot gedeelte opgevoed zonder mijn opa.

8. sweetchocolate

Haha, ons Wonder, in zo'n geval kan ik mij goed voorstellen dat je blij bent dat je ongi bent geworden:D

9. Tese

Tese Niet meer actief

Sweet als ik jou zo hoor dan zou ik Jayden nooit bij je ouders laten en je hebt gelijk hoor dat je er niet meer heen gaat.

De Fysio heeft net gebeld en ze moet waarschijnlijk een helm. Zal lekker warm zijn in de zomer. Maar goed over een week of drie nog een meting en dan weten we het zeker.

10. Tese

Tese Niet meer actief

Iedereen krijgt hier kinderkriebels. Nou hier het tegenovergestelde hoor! Twee kindjes is een mooi aantal en we hebben ook geen ruimte voor meer haha.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha maar wij hebben er maar 1 muppet ;) misschien hebben we na de volgende ook geen kriebels meer al zou ik graag 3/4 kinderen willen....

12. sweetchocolate

Muppet, jij hebt er al 2. De meeste nog maar 1. Ik heb altijd gezegd dat ik 3 kinderen wou, maar daar ben ik nu vanaf gestapt. 2 vind ik een mooi aantal. Hoeven dan geen grotere auto en geen groter huis. Ok, het huis en wijk waar wij nu wonen wil ik niet over 3 jaar nog zitten. Zenderpark daarintegen is wel weer kindvriendelijk, of is dat op het eerste oogopslag? Fokkesteeg is niet bepaald kindvriendelijk. Drugstoeristen die de wijk in racen. Woon op hoek van t splitsing muiderschans met meppelerschans. Weet niet of je het kent en of ik het je al eens vertelt heb?

Jeetje, ik volg Jayden nu zeg maar. Met 210+7 laat hij er tot nu toe 5.5 uur tussen. Loopt nu wel te miepen. Zal vast fles klaarmaken.

Nee, ik durf Jayden niet eens bij hem te laten. Ook niet onder toezicht van Maarten. Wat als Jayden straks jaar of 2 is en in de peuterpubertijd komt? Ben er echt heel bang voor. Heb gezegd tegen Maarten prima dat je gaat met Jayden. Maar als mijn vader Jayden mept al is het niet hard maar een corrigerende tik, hou ik Maarten verantwoordelijk voor alle gevolgen. En dat is dat Jayden zijn opa nooit meer ziet. Ik kan zonder opa opgroeien, dus Jayden ook.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zou mijn kind daar 100% tegen beschermen Sweet.. moet er niet aan denken! Je hebt gelijk!

Grr hier irritatie. Mijn moeder vindt dat uk een papfles moet krijgen voor het slapen gaan, want dan slaapt hij tenminste goed (hij slaapt nu tot 7 uur / half 8, met een nachtvoeding), dat ik moet stoppen met borstvoeding (hij heeft nu alle antistoffen wel gehad) dat uk te vaak drinkt en mijn voeding dus niet meer goed is (hoe kan iets wat op maat gemaakt wordt nou niet meer goed zijn???) en dat uk brocolli wil. En banaan. In plaats van alleen melk. Ik word er helemaal gallisch van..

14. sweetchocolate

er is er hier eentje super vrolijk, maar vind het niet leuk om in de box te liggen. Spelen met mama is veel leuker. Wou het even kwijt. Jayden en ik hebben in de spiegel gek gedaan. Die spiegel vindt hij super leuk. Iemand ervaring al met de spiegel en lol hebben daarmee? Echt, bij Jayden is dat een super grote hit, die spiegel in de gang.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    HIer ook :D Wij zeggen steeds: Wie is toch dat leuke jongetje die altijd bij je is! En hij maar lachen ;)

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    herkenbaar die spiegel :D Isabel vind het ook geweldig en kletst er op los dan hihi.

@juju: hij heeft echt wel genoeg aan alleen de melk maar dat weet je zelf ook wel.
    als jij nog niets bij wilt geven dan hoeft dat nog niet.

@ego: isabel rolt van buik naar rug en van rug naar buik :D

17. sweetchocolate

Juju je weet het zelf het beste. Waar baseerd je moeder het dat Uk toe is aan broccoli en banaan? Zou dat voor de grap eens vragen;) irritant he, dat vooral (schoon)moeders denken alles beter te weten. Jij weet het het beste. Vroeger gaven ze alles zo snel, liefst voor 4 maanden wat ik zo van mijn (schoon)moeder hoorde. Ja, van beide. Laat haar eens die reclame van nutrilon zien. Daarin zegt men, tot een half jaar is bv de beste voeding voor je baby. Of iets in die geest.

Naomi jeetje wat is ze snel. Meerdere kindjes trouwens. Ik ben met Jayden nog hard aan het oefenen. Leek gister wel dat hij terug draaide van buik naar rug maar kan ook door zijn evenwicht zijn.

18. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sweet: ja ze is wel snel, maar ach.
    ze heeft net sprongetje achter de rug dat heb ik goed kunnen merken! en opeens kan ze dus rollen hihi, wij deden het eerst ook altijd oefenen ;)
    vooral op bed dan kan je beetje meehelpen met het matras naar beneden duwen maar ze moeten het dan nog wel zelf doen!

19. sweetchocolate

Klopt, daar doen wij het ook op. Is voor hem wat makkelijker dan op zijn speelkleed;) Is Isabel in de 20 weken sprong? Jayden is nu 17 weken (En dus ook 17 weken na uitgerekende datum)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja de 20 weken sprong ja ;)
    speelkleed is moeilijker om te rollen dan op bed dat klopt. isabel rolt momenteel overal, zelfs in haar wandelbak!
    ze draait ook altijd rondjes, we hebben haar 2 weken geleden een keer met haar hoofd op het voeteneinde gevonden in bed en haar voeten waar haar hoofd normaal ligt!

Deel Deze Pagina