@bloedverlies: hier is het nog niet over. Het wordt wel steeds meer bruinverlies, maar er zijn nog steeds wel dagen dat er ook nog echt bloed bij zit. Dus gezellig doen zit er hier nog niet in....maar dat vind ik ook niet zo heel erg Eerst maar eens zeker weten dat de hechtingen er goed uit zijn en dat het pijnvrij is daaronder! @wen: wat vervelend voor jullie zeg! Maar wel fijn dat de KA zelf een opname voorstelde, want daar zul je wel aan toe zijn zeg! Ik neem mn petje voor jullie af hoor!!!! Hopelijk zijn ze er nu snel achter wat Jenz heeft! @sweetchocolate: en...is Jayden goed gekeurd op het bureau, vast wel!! Hier moet je 5 minuten van te voren zijn, dus een kwartier is dan vast ook wel genoeg Hier gaat manlief er 's nachts ook niet uit hoor. Hij hoort het gewoon echt niet, dus voor dat hij dan wakker is en er eens een keer uit is, heb ik die fles allang gegeven. Dus ik doe het gewoon zelf. En inderdaad...ik kan 's middags nog rusten, hij niet! Hier een heerlijke nacht gehad! Joucke had gisteravond om 23 uur gehad en kwam daarna pas om 3 uur en om 7 uur. Heerlijk zeg! Dat doet een mens goed Arinde is vandaag naar de oppas, dus ik heb nu alleen Joucke thuis. Heerlijk hoor! Ik ga vandaag een taart opmaken voor mijn ouders, met marsepein enzo. Daar heb ik nu lekker de tijd voor en mn ouders krijgen vandaag de sleutel van het nieuwe huis, dus dat gaan we morgen even bekijken. En hebben we gelijk een leuk cadeautje
ff bijgelezen Wen: heel veel sterkte. Als hij last heeft an jhbp, heeft het ziekenhuis daar wel oplossingen op hoor. Waarschijnlijk word hij dan gestart op 2 a 2,5 ml lactulose per dag. Is ook niet goed, maar het krijsen, reflux e.d. onder controle krijgen is belangrijker. Vraag evt. hoe ze tegenover probiotica staan , als de rust wedergekeerd is.. Rustig aan doen en je niet meer verontschuldigen dat je geen tijd hebt. ' "dit geld voor alle meiden" We hebben allemaal een kleine of meerdere kleintjes en de een heeft meer tijd als de ander, en ook meer zin als de ander. Het is hiet gezellig en leuk als je wat post, maar het echte leven vind niet hier plaats en dat gaat altijd voor. Het neemt tijd om te wennen aan het nieuwe ritme en de ene baby is makkelijker als de andere baby. Gewoon schrijven als je behoefte en tijd hebt en anders zwaai je af en toe zodat we weten dat het nog prima gaat.
Even snel een update vanuit hier aangezien Jayden uit de box wilt. Hij is goedgekeurd door CB! Weegt 4555 gram en is 54.5 cm. Netjes dus. Heeft wel lichte voorkeurshouding naar rechts. Maar dat vermoedde hadden wij al. Hebben wat tips mee gekregen. Hij mag nog niet naar de 5 keer 150 cc. Enkel als hij écht door gaat slapen 's nachts. Ik ga mijn ventje oppakken.
Goeiemorgen! FF snel, ik kijk wel hoe ver ik kom, want denk dat er iemand zo wel wakker wordt en eten wil doorslapen: Tja, is hier nu 2 keer per nacht en net als JuJu vindt ik dat dat er bij hoort. En twee keer vind ik ook echt wel te doen, op een gegeven moment was IrisBkind bijna elk uur wakker voor een tijdje. Toch heb ik er zelfs dan nooit doorheen gezeten qua vermoeidheid (ook al werkte ik toen al weer). Niet op de klok kijken is een hele goede manier om daar doorheen te komen (en toen zijn we ook begonnen met co-sleeper) CB: Gisteren eerste bezoek gebracht aan CB en we zijn helemaal goedgekeurd. Kleine meid weegt nu 4.575 gram, dus dat is een pond erbij in twee weken. Gaat helemaal goed dus krampjes: Valt hier wel mee. Eergisteren wel een drama-avond gehad met bijna constant huilen, maar dat was eigenlijk de eerste keer tot nu toe. Ze heeft wel last, maar niet extreem. Ik houd haar gewoon bij me (al dan niet rechtop) en/of wrijf kloksgewijze over haar buikje. @wen: Heel veel sterkte! bloedverlies: Is hier ook al een weekje ofzo gestopt. Alleen als ik veel doe - zoals lange wandelingen - verlies ik nog een ieniemienie beetje bruin bloed. Niet veel te melden hier, het gaat allemaal zijn gangetje. Eergisteren gewandeld met de mensen van de gym en gisteren voor het eerst met twee kinderen naar de winkel geweest. Oudste in de buggy en kleine meid fijn in de draagdoek. En dan 's middags nog een hele trip naar het CB, dus ben wel ff uitgewandeld. M'n heupen zijn toch nog niet helemaal in orde, als ik lang wandel krijg ik dezelfde pijn als in m'n zwangerschap. Soit. Wie had trouwens nog allemaal een draagdoek hier? Ik was al helemaal om met IrisBkind, maar die heb ik niet vanaf z'n geboorte in de doek gehad. Maar zo'n kleine uk is helemaal geweldig... is ook meteen stil en slapen als ik haar er in zet Fijne donderdag allemaal!
Mag je met bruin bloedverlies al wel weer gezellig doen dan Linnielin? Dacht dat het bloedverlies helemaal over moest zijn (ook het oude bloed)
Fijn dat hij is goedgekeurd! En inderdaad maar even wachten met het overstappen op 5 flessen. Want hij moet er natuurlijk wel echt aan toe zijn! Hier eigenlijk altijd nog 8 flessen en een enkel keertje 7 Gezellig doen mag volgens mij ook niet met bruinverlies hoor! Ik zou je lichaam eerst maar even goed laten herstellen...komt vanzelf wel weer
Ja, inderdaad. Hij is er nu nog echt niet aan toe. Laat soms zelf 120 cc staan. En dan zou hij over moeten gaan naar 150 cc? Nou echt niet! Gelukkig, van CB mag ik nu ook nog niet over. Ow, dacht al, over dat gezellig doen... heb er zelf ook nog niet echt helemaal behoefte aan. Laat het eerst maar even goed tot rust komen daar.
Ik Hier een zware nacht gehad. Siem heeft van 2 tot 5 uur aan één stuk door gehuild en wilde niet slapen. Uiteindelijk is hij van uitputting in mijn armen in slaap gevallen en geslapen tot 9 uur. Pff dat vind ik wel heftig hoor s nachts..
@sweet: wat een leuke fotos fijn dat hij helemaal goed gekeurd is bij het cb! @wen: hopelijk heb je heeeeel goed geslapen en kun je vandaag weer met goede zin naar je ventje! het is fijn dat de ka het zo serieus neemt en ook aan jullie denkt, ook al is het moeilijk om je kleintje weer in het zkh te laten. sterkte meid!! verder ben ik het een beetje vergeten, ben nog niet helemaal wakker hihi. hier om kwart voor 3 een afspraak bij het cb!! ik ben zoo benieuwd hoeveel ze nu weegt en hoe groot ze nu is
Wen heel veel sterkte meid Het loopt niet allemaal op rolletjes bij vele meiden hier heh Sweet wat een heerlijk ventje!! En net gewichtje ik denk dat Seyhan ook aan de 4 kg zal zitten nu. Woensdag weer naar het cb. Zometeen naar de k.a tussen 2 en 4 ben benieuwd of hij wel iets wil geven tegen de verb reflux het is zo zielig voor hem Ik wilde ook net weer een foto showen
Mama hier trouwens enorm blij! In de luier van half 9 zat een enorm kadootje Hoe blij je kunt zijn met een poepluier. Was wel eraan te zien dat het dus goed vol zat daarbinnen
@juju: pffff wat een vreselijk nacht is het geweest dan!! probeer anders vanmiddag even nog wat te slapen @elif: wat een ongelooflijk knap ventje is het zeg!! echt heel schattig hihi. fijn dat hij een kado in zn luier had
ik heb ook een draagdoek. superding! jort is weer verkouden. maak me nogal zorgen dat het weer rs is.. juju, dat vind ik ook! vannacht 3x gevoed en daar ben ik wel moe van 'sochtends maar dat vind ik wel ok. als hij echt wakker is 's nachts heb ik er wel moeite mee. hoop dat je overdag nog even kan slapen.
@Wen: Veel sterkte weer! Ik hoop dat ze de oorzaak nu echt eens vinden. @Sweetchocolate: Wat is hij gegroeid! Mooi hoor! Fijn dat alles goed was bij het cb! @Elif: Dat lachje! Wat lief!! @Nachtvoeding: Ik vind ook dat het erbij hoort en ik vind het ook wel iets hebben. Lekker kroelen! Nu moet ik wel zeggen dat we geluk hebben, want meestal is de laatste voeding om 23:00 en dan pas weer rond 4:30. @Naomi: Veel plezier bij het cb! @Juju: Hier begint het ook te komen dat hij minder slaapt. Gelukkig huilt hij nooit aan één stuk door. Het zijn meer korte schreeuwtjes of krijsjes. Maar viel hij 2 weken geleden nog na elke voeding in slaap, nu is hij soms weleens 3 uur wakker. Maar hij kan zich dan vermaken in de box. Oh, ik hoor er eentje huilen ! Wilde net douchen hihi! Tja, dingen plannen gaat niet meer .
Dank je wel Ben ook helemaaaaaaaal verliefd , mijn man heeft hele zware concurrentie Maar dat heb ik ook op bij mijn man haha. Die zegt telkens: Ook al ben je een jongetje papa is zoooooooooooo verliefd op je
Moosey om 23 en dan om 4.50 lekker Hier is het om 23.30 a 0:00 en dan om 2:30 en dan weer 5:30. Dus wat langer doorslapen nee hoor zit er nog niet bij hahah