hihi ik wilde hem eigenlijk al weg gooien gelukkig nog niet gedaan dus anders had ik het hier niet meer neer kunnen zetten
ja Collin draait ier ook al lekker om! ik gebruik iid ook een slaapzakje, maar das meer zodat hij niet met zijn benen tussen de spijlen van het ledikant (vast) komt en hij heeft minder bewegingsvrijheid om zijn dekens eraf te trappen
@Naomi: O ja, dat foldertje heb ik ook gehad maar nog niet doorgelezen! @Glimworm: Ik moet ook altijd een slaapzakje aandoen omdat hij anders klem komt te zitten
Dat foldertje heb ik laatst ook in de bus gekregen. Tja, box van Prenatal gekregen he Ben je gelijk aangemeld voor ook zulk soort dingen. Ben blij dat ik dat foldertje heb ontvangen. Hier: Hema heeft niet gebeld. Hij had eind van de ochtend mijn voicemail ingesproken dat hij tussen 17:00 en 18:00 uur zou bellen. Ik had al verwacht dat hij niet zou bellen. En ja hoor, mijn gevoel had gelijk. Ik heb net een mail gestuurd naar de sollicitatie-afdeling van de Hema. Met alle details over hoe meneer met zijn sollicitanten om gaat. Wel heel zakelijk mailtje, waarin ik heel duidelijk was dat ik dit soort dingen niet wensenlijk vind. En dat ik niet hoop dat alle filialen zo met hun sollicitanten om gaan. Ze zullen er vast niks mee doen hoor, maar ik ben het kwijt waar het hoort. Verder wens ik Maarten heel veel succes vanavond als ik ben volleyballen Jayden is enorm wakker, heeft totaal geen zin om te slapen. Maarten is nu met de hond en Jayden aan het lopen. Kreeg net een MMSje van Maarten. Jayden met zijn ogen wagenwijd open met als tekst erbij: "En ik ben nog lang niet moe... Nog lange niet, nog lange niet". Ach ja, dan niet hoor. Zolang hij niet vervelend is. En ach, ik heb er toch geen last van
Ach Sweet wij leggen hier uk uiterlijk om 21 uur op bed, meestal valt hij rond 19 uur in slaap maar soms dus ook niet. Het maakt me niet zoveel uit, wat je zegt als hij vrolijk is dan is er toch niets aan de hand. Belachelijk van de Hema, echt niet netjes!
Waarom geven sommigen van jullie eigenlijk maar eerst een hapje groente? Hier bij beide kinderen gewoon meteen hele potjes. Als ik wilde stoppen kreeg ik het wel te horen hoor!
@Sweet: Tsss, echt slordig van Hema. Goed dat je een mail hebt gestuurd! @Muppet: Omdat ik niet weet hoe hij er op reageert en wil hem rustig laten wennen. Ik bedoel, we geven het al 2 maanden eerder dus hij mag gewoon rustig wennen! Maar het ging heel goed! We hadden worteltjes gemaakt. Hij keek soms een beetje raar maar vond het wel spannend!
Wat ik mij afvroeg: Lachen alle baby's veel? Want ik krijg altijd de opmerking dat Diede zoveel lacht maar het lijkt mij dat als je iets tegen een baby zegt, een baby altijd lacht! Of zijn er ook serieuze of chagrijnige baby's hihi?! Nog één fotootje die ik gisteren heb gemaakt. Ik had olie in zijn haar gedaan tegen de berg maar hij ging steeds met zijn handen door zijn haar. Dan maar een mutsje !
Hier ook zo'n vrolijkert. De hele dag niets anders dan lachen. Heerlijk en ik krijg er geen genoeg van.
Groente/fruithapjes: goede tips hier! Heb e.e.a. even opgeslagen, want gaan hier waarschijnlijk pas met 6 maanden beginnen (als we dat redden). Wat een heerlijke foto's!!!! Zitten: hier doet uk nog geen enkele poging tot zitten. Daarom wel grappig dat van jullie te horen. Rollen is dus wel duidelijk favoriet hier. Hebben inderdaad de puck maar uitgelaten en hij slaapt nu in een slaapzakje. Gaat redelijk goed. Heb me al ingesteld op gebroken nachten, want denk dat we ook tegen een ophoging avn voeding aanzitten. lachen: hier ook een kind die veel lacht (krijg het ook altijd te horen, maar vroeg me inderdaad af of er inderdaad dan ook geen lachebekjes zijn ) Hier schatert hij sinds een week of 2 ook enorm, vooral met zn vader. Zo lachen!!! @ sweet: goed dat je een mail hebt gestuurd, want dit is echt te zot voor woorden bij de Hema. Die man kan toch op zijn minst wel even het fatsoen hebben om zijn afspraken na te komen. Hopelijk vind je snel een leuke baan bij een wat leukere werkgever.
moosey, hier ook wel een vrolijkerd, maar diede staat idd wel heel blij op alle foto's wij hebben een easywalker:
he meiden ik kreeg geen notificatie meer, dus dacht nu ga maar eens kijken. Heb bijgelezen en ga denk ik morgen reageren, dan heb ik alleen shannon. Nu lekker slapen.
Lieve meiden.. Nogmaals heel erg veel dank voor alle lieve berichtjes.. Mijn laptop heeft het begeven, en ik zit dus soms achter de laptop van mn ventje. Ik ben omdat de pijn trug was naar het zkh geweest, en ik bleek een eisprong te hebben gehad aan de linker kant, en omdat dat gebied nog geirriteerd was, deed dat behoorlijk veel pijn. Ik kon 9 mei helaas niet voor controle naar het zkh omdat mn schoonmoeder het liet afweten Nu moet ik 19 mei, maar er was niks te zien, hopelijk blijft het ook weg!! Verder... onweert het nu al een poosje, en ik kan niet slapen daardoor:S Mn mooie meisje heeft vandaag ook dr prikjes gekregen, en die vielen dit keer best tegen... ze voelde ze nu allebei was zo sneu Verder ja.. ik moet nog een beetje bij lezen, maar hoe gaat het met jullie allemaal meiden?
Ik vind Diede echt zo fantastisch op foto's staan haha! Ja hier ook een vrolijk kereltje, krijg er ook opmerkingen over. Hij is eigenzinnig en vrolijk, goede combi (wat mij betreft dan) Miracle dat klinkt niet fijn Sterkte meid! Lauwie wauw een tandje! Hoop dat ze hier weg blijven tot ik geen zin meer heb in borstvoeding geven haha
@Lauwie: O ja, daar past hij nog goed in. Wat een lekker ding trouwens ! Nu al een tandje door?! Diede heeft er wel last van maar breekt nog niet door. @Miracle: Oh, dat klinkt nog steeds helemaal niet goed . Gaat verder alles met Gwen goed? Sterkte!
@Juju: Dank je wel! Jouw mannetje heeft ook echt een karakteristiek koppie. Vooral die met dat badeendje vond ik zo cool! Zijn blik spreekt echt!
Seyhan heeft een hele tijd niet gelachen maar ja dat kwam ook omdat hij zich natuurlijk helemaal niet lekker voelde en vaak ziek was. Nu is hij wel heel vrolijk alleen het schateren dat begint en stopt dan weer. Ben benieuwd wanneer dat eigenlijk vast gebeurd haha. Was gisteren met hem naar de AH en kreeg wel door vele vreemden te horen: wat een mooi kindje! Dan straal ik natuurlijk weer Hij "babbelt" wel heel graag nu bijna de hele dag door haha
@ow: Maar als Diede zich niet lekker voelt lacht hij ook niet. Da´s logisch. Maar fijn dat S. zich weer beter voelt! Schaterlachen doet Diede maar af en toe. Vaak bij iets wat hij nog niet kent. Als ik het de tweede keer doe vindt hij het al minder grappig . Altijd leuk om dat te horen! Ik krijg altijd veel reacties op zijn haar. Laatst gingen we met warm weer even de stad in. Normaal wil ik dan niet teveel met hem slepen maar we moesten echt even de stad in. Hij heeft best snel een rode kleur waardoor het leek alsof hij het heel heet had. Er waren die middag drie verschillende vrouwen die zeiden wat een lekker mannetje (wat een blaak zoals omaatjes het zeggen of is dat Brabants haha?!) hij was maar dat hij het misschien heet had en wat moest drinken! Nu waren het van die omaatjes dus daar kan ik het wel van hebben. Was wel grappig dat ze je onbedoeld advies geven. Maar goed, uiteraard bieden we hem drinken aan met warm weer maar hij wil geen water!