JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier ook eentje die geen water wil hahah.

Over de haren ja dat ken ik:D
    ooooooooh wat een haartjes hihi.

En die ongevraagde goed bedoelde adviezen dat ligt eraan hoe ik mijn zin heb of ik ertegen kan hahah

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Whahaha, Moosey, wat een geweldige foto's! Diede heeft het echt netjes gehouden zeg.

Miracle, sterkte.

Jayden lacht ook heel erg veel. Behalve, inderdaad, net als S. niet als hij niet lekker in zijn vel zit of gewoon niet lekker is. Maar ja, ik lach nu ook niet (ongi die niet fijn is). En dat schaterlachen doet Jayden ook lang niet altijd hoor. Ja, vandaag wel trouwens, maar vandaag was hij wel heel erg vrolijk.

Verder weinig zinnigs te melden, ja, dat ik er vannacht uit ben geweest om 4 en 5 uur. 4 uur Diksap gegeven, 5 uur was aaien over zijn rug voldoende. 6 uur heb ik Maarten het bed uit geschopt en gezorgd dat hij Jayden te eten gaf. Ach, hij moest er toch om half 7 uit:p

Pfff, de muren komen op mij af.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zwaai.. meiden ik leef nog maar ben erg moe van de medicatie. ik ga ergens vandaag reageren beoofd.

4. sweetchocolate

Joh mimi meis, denk eerst eens lekker aan jezelf;)

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Toe aan werk Sweet? Kan ik me wel voorstellen. Onrustige nacht gehad hoor ik al. Hier slapen we weer steeds beter, héérlijk tot 8 uur (wel met een voeding om half 5 hoor). Geniet er helemaal van, iedereen is vrolijk in huis :D

Nog even een lieve koninginnedagfoto spammen:
    Bekijk bijlage 150006
    (met zijn nieuwe hoed op)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat een schatje!!!!!!!!!! juju!!
    Om op te vreten:D

7. glimworm

glimworm Niet meer actief

Hier een baby die alleen lacht als het echt grappig is!
    Hij is niet sjacherijnig ofzo maar hij heeft waarschijnlijk het gezicht van zijn moeder geerfd. ;)
    Ik heb van naturen ook geen vrolijk gezicht, ook al ben ik het wel.
    Krijg ook vaak te horen of ik het wel naar mijn zin heb als ik op een feestje ben ofzo, blijkbaar straal ik dat niet uit.

8. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
  9. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Thanks!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nou inspiratie genoeg zou ik zeggen :D

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Dat wordt een viergangen menu vanavond voor snuitje!

12. sweetchocolate

Zo, Juju, zat je je te vervelen ofzo?:p Handige links! Thanks. Mooie foto zeg!

Ja, ik ben echt toe om weer aan het werk te gaan, alleen schiet het niet echt op. Net infopakket binnen over gastouder worden; Ons huis is er niet geschikt voor. Wij hebben geen tuin, maar wel een heel groot park de grote weg over.

Net 3 pyamatjes voor Jayden gehaald. Losse delen. Maat 68 pyama pakje van de Hema past hij nu al niet meer:( Best vreemd, hij is nog geen 65 cm en past nu al niet.

Bij Kruidvat hebben ze een leuke mobiel voor boven de buggy/wandelwagen/autostoel. Heb die maar voor Jayden gekocht. Hadden eerst zo'n ander ding eraan, maar die slaat steeds in Jaydens gezicht. Niet echt een pretje dus voor hem.

Zo, dan nu de bende hier opruimen. Maarten komt als het goed is over een uurtje thuis. Gaan dan samen Jayden halen. Eerst gauw opruimen, daarna nog even als er tijd is van de zon genieten.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: waarom heb je een tuin nodig??
    ik ben ook gastouder (geweest) en in onze tuin kan er ook niet gespeeld worden.
    tuinset staat er en een konijnenhok en dan is hij zo vol dat je er niet meer kan spelen....

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha Sweet deze links had ik al op mijn computer staan en ik dacht laat ik ze even delen ;)
    Opvallend, hier zitten de hema pyamaatjes ook al wat strak (die van de Kruitvat nog prima). Heb vandaag de wandelinzet op de wagen gezet. Eigenlijk gebruikt alleen mijn moeder de wagen (ik draag uk altijd) en de wagenbak vindt hij niets (dan ziet hij niets). De wandelinzet kan ook helemaal plat dat scheelt.
    Jammer van het gastouderschap. Hopelijk vind je snel werk. Thuiszitten is ook niets voor mij.

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Sweet: Ik heb het idee dat de maten bij Hema klein vallen. Diede heeft van Hema rompertjes nu al 74/80 terwijl hij van andere merken 68/74 heeft. Geldt ook voor t-shirtjes en vestjes.

16. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Hallo iedereen,

Hier even een ego bericht;
    Hier redelijk, nog heel erg moe en nog steeds ongi. Ik moet zaterdag m'n laatste pil en dan weer stopweek dus weer ongi...blegh...
    Verder gaat het erg slecht met m'n oma. Nou zul je denken oma. Maar mijn oma is m'n 2e moeder, heeft altijd op me gepast vanaf dat ik 2/3 maand oud was. Dus dat valt me erg zwaar. Zondag al eigenlijk afscheid genomen. Maar gisteren nog even naar het ziekenhuis gegaan en toen ging het weer heel goed!

Verder gaat het met E heel goed. Gisteren nog naar de magnetiseur geweest. Voor z'n poeperij. Ik ben benieuwd of het helpt. Vanmorgen laatste x babymassage gehad de cursus helaas slaapt e altijd in de ochtend dus nu maar besloten om hem niet te masseren. Maar we even gekeken.
    Elke ochtend kom ik bij e en dan ligt die andersom in bed met een dikke glimlach haha.

Hij slaapt nu van 20-08 en dan de fles om 8 uur en slaapt dan zo weer door tot 12. Hij heeft heel veel slaap nodig en is hooguit een uurtje wakker. Hoe is dat bij jullie?

Sorry dat ik zo weinig aanwezig ben. Nogal druk met alle en ondertussen slaap ik ook nog veel overdag. Ik heb zaterdag m'n eerste werkdag maar zie er zo tegenop. Geestelijk en lichamelijk nog niet klaar voor maargoed ik hoop dat ik het wat vol hou.

Liefs

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    juju vroeg me eigenlijk af wanneer willen jullie voor een 2e gaan.
    Zijn nu met genoeg meiden rond het najaar hihihi.

Sweet wat een rare regeltjes hoor.

Ons ventje vond liga, banaan en sinaasappel maar vies hihih.
    Vandaag geprobeerd:p

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jeetje appie wat erg van je oma:(

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    OW: Wij wachten nog even, denk volgend jaar zomer. Geef je S gemengd of pure smaken?

Appie knuf meid, wat naar van je oma :(

Deel Deze Pagina