JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Oei, dat is vervelend. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen;) Vervelend is het wel, als je wat in huis wilt doen.

Whaaat, zo lang nog wachten voor jullie beide? Hoop toch wel voor jullie dat ze eerder komen hoor.

Mijn pendel is wat positiever; Maart 2012, een zoon.

Volgens mij is er hier iemand op mijn schoot zijn broek aan het volwerken.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik hoop idd maar niet dat dat waar zal zijn.
    Word dan ook wel errug onbetaalbaar!

3. sweetchocolate

Dat gaat idd heel erg onbetaalbaar worden geloof ik ja:( Wat gaan jullie doen als die pendel wel gelijk gaat krijgen als ik vragen mag?

Kan door de bijvoeding de ontlasting stevig worden? (Jayden had normaal dunne ontlasting) Zijn ontlasting is nu zoals het hoort. Niet super hard hoor dat hij het er niet uit krijgt.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet zou best kunnen hoor!

Tja mag natuurlijk niet te hard spreken maar ik verwacht het niet dat het zolang zal duren ( hoop ik althans) 1e keer direct zwanger ( mk) daarna niet en daarna van ons mannetje zwanger.
    Maar als je rekent 200 euro per cyclus en dan nog de behandeling 100 euro.
    Pfff dat kan niet blijven duren dan:(
    Wil er niet eens over denken eerlijk gezegd:(
    Dat is ook de reden dat ik niet te lang wil wachten.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Sweet volgens mij kun je beter indikken met rijstebloem omdat daar ook geen smaak aan zit, liga is toch suiker en dan proeft het fruit minder dan fruit.
    Spannend alle brusjes verhalen hoor :D Hier derde prikjes achter de rug, mini weegt 7,5 kilo inmiddels.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juju netjes hoor!!!

Maar jullie nog geen planning voor een brusje ;)

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

sweet is normaal, dikkere voeding geeft dikkere poep, heel logisch.

Nou de eerste van de 3 is niet op komen dagen, vind het niet zo erg had met deze het minste klik over tel. blijf het verbazend vinden dat je dan gewoon niets laat horen. e mail staat er ook bij, laat dan weten dat je er van af ziet.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    OW hij is ietsje zwaarder dan de middellijn en ietsje kleiner (wel de bv lijn, die van het CB weet ik niet (volg ik ook niet))
    Nee nog geen brusje plannen. :)

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

mini meisje eet.....komkommer.

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

en ook bruine bonen

11. sweetchocolate

Mimi, leuke foto's. Leuk gezicht dat met de komkommer.

Juju bedankt voor de tip, die ga ik eens gebruiken:D

Tot nu toe heeft hij er niet op gereageerd, op de Liga. Maar zoveel heb ik niet gebruikt. Hij was wel weer, zoals altijd eigenlijk, nachtenlijk aan het praten. Erg fijn, niet dus. Ben gesloopt. Vannacht 8 keer eruit geweest, aangezien meneer aan het hardop praten, zodat wij eruit konden. Ben heel blij dat ik niet werk.

Pfff, ik zou foto's maken voor schoonvader en vriend hun bedrijf (grote maten schoenen). Prima, er is een deadline. Nu kreeg ik gisteravond een e-mail. Ja, dit is niet goed, dat is niet goed, je moet het zus doen, je moet het zo doen. Ik bedacht mij om kwart voor 5, Jayden is toch steeds aan het praten. Neem hem mee naar beneden, leg hem lekker in de box, kan papa slapen (mama slaapt toch al vanaf december zeer slecht dus boeit niet) en maak ondertussen die foto's. Maar jemig hey, ik heb zijn wensen opgenomen en een verhoging onder de schoenen die hij wou (heb alleen hak gedaan) is LELIJK geworden. Niet normaal zeg. maar ja, his wish is my commant. Heb er ook gelijk wel zonder die verhoging gedaan en die is mooier geworden.

Hoop dat ze goed zijn. Anders zoeken ze maar een proffesionele fotograaf. Ik doe het niet meer.

Het woordje bedankt kon er overigens ook niet vanaf toen ik het aanbood, van beide niet. En dan is het ook nog een keer niet goed. Nou ja, het zal wel weer niet goed zijn, want ik heb het spul er niet voor. Zou het wel willen, maar heb het gewoon niet.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mimi zit Shannon gemakkelijk in die stoel.
    We dachten er ook over maar was bang dat dat nog niet ging.

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

het kussen aan de zijkant is van de stoel zelf, die heb je echt nodig, onder haar billen ligt een keukenhanddoeken opgevouwen in 4 en. het zijkussen leunt ook daarop en dan zit ze best goed, max. 15/25 min. en eerste even een beetje opbouwen eerst 5 min. zeg maar enz.enz. zodat ze gewend raken ook voor de rugspieren.

Maar als je kleine geen idee geeft dat hij/zij zelf wil gaan zitten, dan ook nog niet doen. shannon probeert op haar buikspieren en benen in de lucht zelf te gaan zitten.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    S doet dat ook constant, hij wil constant zitten.
    Grappig om te zien hihi:D

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier ook een nachtelijke babbelaar maar dan ga ik er niet uit. Resultaat: 19 uur voeding, 21 uur op bed en.. om 7.15 pas weer voeding! Mijn toppertje :)
    Net wezen babyzwemmen dus uk ligt uitgeteld in bed.

Stoel: hier staat een tripptrapp (ongeduldig) te wachten op zolder!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Triptrap vind ik idd ook nog erg groot voor hem ( staat hier in de gang in de doos:p)

Wauw juju wat goed dat Siem zo goed slaapt zeg!!

Hier was het 22 uur voeding en rond 3 uur had hij eigenlijk alweer honger en met de speen proberen te rekken tot 5.30 ( dus heeeeeeel vaak opstaan:()
    Hij zit qua dat wel in zijn 19 weken sprong hoor;)

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm lijkt me heel naar als je hem niet kan geven wat hij wil. Gene idee hoe komende nacht gaat trouwens hoor. Ik word trouwens gewoon wakker ook al huilt hij niet. Dat lieve zachte stemmetje wat aan het babbelen is, tja, smelt he ;)

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heerlijk heh dat gebabbel hihih.
    Ja al drinkt hij een fles leeg van 210+7 , de laatste dagen heeft hij weer snel honger.
    Ongelooflijk maar waar aantal weken terug was het wel andersom ;)

Hij komt ook moeilijk in slaap overdag, alleen bij mij en niet anders:(
    Tja wat moet je dan hhe.
    Ondertussen hoor ik hem weer:( en ligt net 15 min in bed:(

19. glimworm

glimworm Niet meer actief

#2519 glimworm, 17 mei 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2011
    Hier heb ik er ook zo 1! Als ik languit op de hoekbank lig (wel tegen de leuning aan) en Collin tegen mijn knieen in zitstand zet (niet helemaal rechtop, zo goed kan ik mijn benen niet optrekken :D) en ik hou zijn handjes vast, dan probeert hij ook naar voren toe te komen. Als ik dan zijn rug ondersteun, dan pakt hij met zijn handjes zijn voeten of zijn broek vast. ;)

Sinds vandaag tilt hij nu ook zijn hoofdje beter op als hij op zijn buikje ligt. als hij dat nog beter onder controle heeft duurt dat kruipen niet heel lang meer. Die beentjes willen wel!

Ik aaide hem net over zijn bolletje heen en heb gelijk een paar losse haren vast :$ is hij nu al in de rui??

k zal jullie binnenkort spammen met Collins sterke verhalen!!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Glimworm ons ventje heeft normaal ook heel veel slaap ( zeker overdag nodig) nu door zijn sprong tja wil hij niet zo terwijl hij kapot is.
    Normaal slaapt hij toch zo'n 17 a 18 uur per dag

Deel Deze Pagina