Hahahaha ja ik was het die zat te huilen. En een stukje komt me zo bekend voor van een kant ( beetje anders) Is toevallig ook in Jette ( ons zh) dan komt de arts zeggen dat ze maar 2 zaadcellen hebben gevonden. Die zenuwen enz hoe je dan zit te wachten komt dan helemaal terug. Ik ben een emo-doos hihih
OW: ja, vandaag herhaling. Wel op Nederland 2. Ik heb gisteravond zitten kijken (arme Maarten). Jeetje, ben er nog stil van. Best heftig wat je te horen krijgt. Heb eerste serie niet gezien. Hier: Sinds gisteravond begonnen met peer, meneer had honger. En keek wel of hij het at. En ja hoor, ging er beter in dan banaan. Sinds zijn bijvoeding lopen wij ook niet meer te klooien met zijn stoelgang. Wie van de mensen die bijvoeding geven heeft een vast schema? Of doen jullie dat op verzoek? Geven jullie bijvoorbeeld fruit en groente op vast schema en fles niet?
Gisteren even naar het inloop spreekuur met F. geweest. Hij was goed gegroeid ruim 400gr en 3cm dat gaat dus weer de goede kant op. Gisteravond ook babyboom gezien, niet alles goed meegekregen want mijn ouders waren op visite. Nu ben ik bekaf. Onze buurman begon de ochtend door om 7.20 iets van zijn trap af te gooien. F. En ik lagen net weer in bed, dit gaat nu al 5mnd aan. Zijn zoon is in november uit huis gegaan en toen wou hij de slaapkamers boven aanpakken. Heel nov dec en jan heeft hij niets gedaan. Maar sinds feb heb ik bijna ieder week wel een paar dagen dat hij op de meest vreemde uren bezig gaat. F is er al een paar keer wakker van geschrokken. En als mijn vriend hem dan vriendelijk vraagt om even te zeggen wanneer hij bezig gaat, krijgen wij te horen dat we met F maar naar de ha moeten want die is niet goed omdat hij zo ligt slaapt. Maar vannochtend om 7.20 dus weer. Sorry dat ik klaag maar ik ben er zo klaar mee.
Jeetje, wat heb jij een lompe buur als buurman. Jemig, wat een eikel. Zou hij het fijn vinden als jullie herrie gaan maken rond die tijden? (Overigens heel herkenbaar, al is onze buurman wel op "normale" tijdstippen gaan klussen nadat wij er wat van zeiden. In de kraamweek heeft hij er overigens wel netjes aan mooie tijden gehouden)
@Sweet: Ik geef een portie van 3 ijsblokjes met wat melk na zijn tweede fles. Ik heb begrepen dat de bijvoeding de komende tijd nog geen fles gaat vervangen. Het is nu meer oefenen en wennen aan smaken. Vandaag was er nog courgette, morgen wordt het peer! @Eyes: Da's wel echt vervelend zeg! Ik zou er echt agressief van worden en zelf herrie gaan maken haha (ik bonk ook altijd hard op de muur als iemand op een raar tijdstip gaat boren )! Maar goed, daar los je ook niks mee op... Babyboom: Natuurlijk naar gekeken! Dan realiseer je je des te meer hoe bijzonder het is als zwanger worden lukt!
@ OW: Ik weet niet of je het kijkt en kan ontvangen, maar... Aankomende zondag avond zijn er 2 meiden met een Turkse vriend. Weet niet of je er oor naar hebt Programma heet vakantieliefdes. Anders kan je het de volgende dag op internet kijken, is op Net5 (tijd weet ik niet). Laatst waren er ook 2 stellen, waarvan vriend Turks is. vond het wel leuk om te zien, herkende heel veel dingen in het gedrag zeg maar.
@moosey ik word er ook agressief van. Heb laatst ook terug staan bonken. Toen kwam ie aan de deur van ow dacht dat je weg was. Hmm ja ja @sweet F word iedere dag tegen 17.00 wakker en wil dan niet eerder slapen tot een uur of 8 dus krijgt hij dan van mij een fruit of groente hapje. Gisteren sperziebonen en dat vond ie toch vies. Vandaag weer arme jongen
Hier een driftige baby in de box. En ik wil kruipen! tja dat wil nog niet. Hij komt wel vooruit hoor maar dat is meer schuiven. Wel mooi om te zien hoe goed hij zijn best doet. Oeps moet hem even redden hij heeft het eind van de box bereikt
he meiden, redelijk goed gesprek gehad bij uwv. Hij gaat forsebeperkingen opschrijven, maar verwacht niet dat de wajong toegekend word. Heeft ook uitgelegd waarom, als mijn zenuw los zou zijn, nu natuurlijk eerst medisch traject verder, dan zijn er well beroepen die ik kan doen met aanpassingen. zoals administratie. En daarmee kan ik dan 75 % van het minimum loon verdienen. en dat is de eis dat ik dat niet kan verdienen. Zijn advies, ziek blijven, ook a zou ik wel werk vinden (na medische ingrepen) kan ik dat gaan doen er van uitgaande dat ik niet meer in een winkel kan staan, ik blijf dus ziekgemeld voor mijn laaste functie. En dat de wia keuring in, hij zegt dan heb je veel meer migenlijkheden tot hulp en begeleiding. Hij gaat ook opschrijven dat ik ten alle tijden aangepaste stoel, bureau e.d. tot mijn beschikking moet hebben als ik werk. En zeer beperjkt ben met statische werkzaamheden, tillen/bukken e.d. Overlegd dat als in het mca ze niets meer kunnen en ik nog wel last heb van evt. mijn onstabiele rug dat we doorverzijzing vragen naar de maartenskliniek. mag ook nu, dat had zijn voorkeur, maar ik wi l liever eerst het traject in alkmaar afwachten en als ik daarna zo goed als normaal kan functioneren laat ik het (eerst) zo, want wat ze daarna (na sporten, oipbouw, bewegingsleer e.d.) nog zouden kunnen doen ik de wervels L4-L5 of L5-S1 of alle drie vast zetten. Dat kan altijd nog. En hij adviseerde om wel met een psycholoog te gaan praten, Aangezien het wel inpact heeft martin keek me aan en zei ja dat is wel een idee, dat gaf ik ok toe, ook om shannon haar eerste 2-3 weken te verwerken, dus dat gaan we in ieder geval doen. babyboom: ga ik kijken op internet denk. Hulp in huishouding: vanavond nog 1 iemand maar denken dat we haar gister hebben gevonden, ze kwam om 20.00 en ging om 22.00 weg dus het klikte erg goed en ze komt oorsopronkelijk uit de zorg , dat is voor mij erg fijn, vroeg ook gelijk zal ik even koffie maken. en heeft nu ook 2 gezinnen waar ze voor zorgt.
Oef Mimi, dus nog een lange weg te gaan zie ik? De Maartenskliniek in Nijmegen bedoel je? Of Woerden? Gelukkig, dat je er al uit bent. Fijn he, dat er ook naar andere dingen dan alleen maar het huishouden wordt gelet. Ook niet de meest onbelangrijke. En dat ze een zorgachtergrond heeft, is in jouw geval ook wel heel erg prettig lijkt mij!
Wat een rust hier! Na het fruithapje van Jayden nog even een half uurtje geduld en dan gaan we met z'n tweetjes lekker zwemmen. Gister ben ik gebeld door een gastouderbureau. Ik heb daar woensdag een gesprek bij. Ze zei wel aan de telefoon dat ik een opleiding van 4 maanden nog moest gaan volgen en EHBO voor Gastouders. Ze zei dat de deadline van inschrijving voor de opleiding 20 mei is (dus vandaag). Oei, dat was voor mij even schrikken. Zo snel! Maar stond er wel volledig achter en heb gezegd, schrijf mij maar gewoon in. Later kreeg ik een mail dat de deadline is verschoven, of ik er niet een nachtje over wilde slapen. Nou, nee!!! Dus ik ben nu al ingeschreven voor de opleiding. Mijn laatste cijferlijst van SPW3 is opgestuurd voor vrijstellingen (Engels in ieder geval). Ik heb, omdat ik praktijkervaring moet opdoen, al een gezin toegewezen gekregen. Een gezin uit Houten (bij mij eigenlijk om de hoek zeg maar). Ouders zijn arts in het ziekenhuis en hebben 2 kinderen. Jongste is 1.5 jaar, oudste is 5 jaar. Ik heb gelukkig een achterwacht achter de hand. Zij zal ook mijn vakantie op gaan vangen (als ik pas naar dat gezin kan nadat ik bij eerste praktijkdag mag, zit mijn vakantie er al op en vang ik alleen mijn achterwacht haar vakantie op). Het gezin zal ergens in juli op vakantie gaan (hoop laatste week juli dat daar ook bij zit, want dan komt een vriendin over vanuit Oostenrijk). Het is maar voor 1.5 dag per week, is een begin. Maar kan ook zo 11 uur per dag werken op de woensdag, omdat het in het ziekenhuis uit kan lopen of iets. Nou ja, goed, dat maakt voor mij ook niet zoveel uit. Zal wel doorbetaald zijn Het leuke is, ik ben al aangemeld voor de opleiding, vrijstellingen zijn aangevraagd, maar heb gesprek nog niet gehad. Sollicitatie gesprek is woensdag pas. Helemaal in Papendrecht, kon niet dichterbij zo snel. Jayden wordt wakker, dus ik ben er weer vandoor. Lekker zwemmen zo. En nog even genieten van mijn vakantie (als het goed is nog 4 weken te gaan, maar eerst het solligesprek afwachten)
Mag ik even klagen!! We hoopten wat van mijn man zijn vakantiegeld te kunnen sparen en de aanbouw ( zelf) te maken. Helaas kwam de belastingbrief 2300 euro betalen Heel het vakantiegeld weg pfff
@OW: hier ook belastingbrief gehad gisteren, pfff wij moeten ook heel wat terugbetalen, erg jammer! @JuJu: jij hebt een Beco Butterfly toch? Kan je kindje daarin ook op de buik met het hoofdje naar voren? Dus met rug tegen je eigen buik? Ik zag dat er ook een Beco Gemini bestaat waarbij dit zeke rkan, maar deze heeft een ander model/sluitsysteem