Mjah, weet niet zo goed wat ik van hem moet denken, maar denk dat ik het beeld houd van toen hij nog in Flodder speelde
@Lauwie: Kan ik mij voorstellen! Je spreekt mij nog wel als er hier nog een smurf extra rondloopt . Ik vind Kees uit Flodder echt niks! Hij heeft niet die warme sint stem .
he meiden, Ik heb gelezen, zal mijn best doen uit mijn hoofd, we gaan zo naar ballorig dus wil niet al te lang bezig zijn. lekker spelen met colin. Onswonder: balen is dat he als je minder krijgt waar je op hoopt. Potjes/zelf: ohier een mama die allebei doet, halve banaan met beetje (maak 30 cc gebruik 20 ofzo) aangemaakte voeding is natuurlijk supersimpel en vind Shannon erg lekker. Ik wil ook appel en peer eeven kook erover en pureeren en dan gedellte in van de waterijsje vormpjes in vriezen, shannon eet al best veel fruit nl.maar ik palk net zo makkelijk een potje uit de kast.inderdaad als colin ook over de vloer is en om het hardst roep colwin ooook!!!colwin ook!! dan pak ik dus 2 potjes/bakjes en instaleer ze naast elkaar (soms eet ie zelf soms wil hij ook gevoerd) Warm eten is hoofdzakelijk een potjes aangelegenheid hier nog, vaak komt ze eerder als dat het eten klaar is en heel veel aardappels/groetne enz. eten we niet. wortels al helemaal niet bij et avond eten (alleen in hutspot) dus dat zijn nu gewoon potjes. als ze 6,5 maand is ong. krijgt ze van de pot ook mee, naast haar potje. O nze hulp: Het is de laatste geworden, een vrouw die van aanpakken weet en als enigste vroeg of ze ook kasten mog ordenen en echt een beetje veranderen naar inzicht. En dat zoek ik iemadn die echt voor me opruimt en regelt. Dus woensdag komt ze en daarna vrijdags, deze vrijdag heb ik laatse behandeling dus kon niet. Medicatie: je went eraan, ik heb alleen soms een droge mond nog. Dus dat is prima. mag er nu ook mee autorijden en dat gaat ook en doe zelf nu een klein boodschapje, dat is meer als genoeg. net als ballorig nu daarna gaan we waarschijnlijk nog evn naar mijn schoonouders, maar dat redt ik eigenlijk altijd. ben daar net zo op mijn gemak alsbij mijn eigen ouders. Hier thuis ligt ze in de kinderwagenbak als slaapplaats beneden en buiten soms naar mijn moeder-zusje ook met die kinderwagen als ze al slaapt, maar in principe zit ze in de buggyoinzet of in de duo. Het neemt gewoon makkelijker mee en ze vind het geweldig om naar buiten te kunnen kijken. Hoog tijd om te stoppen, martin is al de tas aan het pakken en je word er erg handig in hoor op een gegeven moment voor 2 kids tas inpakken.
Mimi het was niet minder krijgen als we dachten het is 800 euro meer betalen als dat we dachten! Dat maakt het helemaal flink balen
@ moosey: volgens mij weten ze ook niet erg goed per wanneer groente/fruit nou het 'beste' is bij allergieën, eczeem etc (net als wat juju ook aangeeft). Nu speelt er hier ook meer dan alleen eczeem, dus dat scheelt denk ik ook met ons advies van het CB. Ach, we zullen het wel zien. Sommige dingen zijn toch niet te voorkomen. Maar voel me zelf het beste bij de 6 maanden, helemaal omdat zoon toch nog niet aan de max. qua flesvoeding zit. Maar inderdaad, ieder haar keuze en elke keuze is ook goed. @ kinderwagenbak/wandelwageninzet: hier past zoon nog in de bak. Ben zó blij dat we een wagen met een grote bak hebben uitgezocht. Hij was vrijdag op het CB 67,5 cm dus best een lange jongen. @ lauwie: hier inderdaad straks ook pure smaken. Kind weet niet beter. En snoep/koekjes e.d. ga ik zo lang mogelijk proberen uit te stellen (en dan ook alleen met speciale gelegenheden in eerste instantie). Maar goed, eerst maar eens zien hoe het gaat lopen. Heb in het verleden wel vaker dingen bedacht die ik vervolgens toch moest bijstellen @ sweet: hahaha, lachen, 2 van die slapende mannen.... Het was inderdaad warm gisteren! @ mimi: fijn dat het weer ietsje beter met je gaat! En fijn ook dat de hulp nu geregeld is. Fijne dag vandaag! (al lees je dit pas eind van de dag of morgen of zo ) Hier konden we redelijk uitslapen vandaag. Na een fles om 1u kwam uk vanochtend pas weer om 9.15u, best lekker! Gisteren voor het eerst samen onder de douche geweest. Normaal gesproken deed mijn man dat en kleedde ik zoon uit en aan. Nu lag mijn man te slapen, dus uk in de wipstoel gezet en toen dus zelf douchen, samen douchen en vervolgens afdrogen en aankleden. Uk vond alles prima. Water over zn gezichtje blijft wennen, maar zo lang ik maar blijf lachen, gaat het goed. Fijne dag allemaal! Het is hier nu droog met een flauw zonnetje dus zo maar eens wat onkruid uit de tuin trekken
juudje leuk heh dat samen douchen. Ons ventje heeft daarnet peer met appel gehad(half van ieder) nou het was smullen hihihi.
Voor diegene die al bijvoeding geven... Heeft hier iemand al "last" van dat jullie kindje gedwongen wordt door je (schoon)ouders het door hun meegebrachte potje op te eten? Mijn schoonouders zijn weer bezig geweest. DÉ kermisattractie voor mijn schoonouders van vandaag!!! Jayden krijgt hun potje banaan (bah, wat ruikt dat chemisch, ligt dat aan mij?) en lijkt wel of hij het MOET opeten. Weigert hij dan zegt schoonmoeder "nee hoor, hij wilt eten". Jayden kijkt steeds weg, doet mond nauwelijks open, maar nee, Jayden heeft honger. Yeah, right. En opa maar foto's maken. Ow wat geweldig, ons kleinkind eet ons potje banaan! (Net alsof hij het daarna NOOIT meer krijgt ofzo) Mijn schoonouders hebben in ieder geval dé geweldige kermisattractie van vandaag weer meegemaakt (overigens: Na 5 hapjes (kleine) hield ik ermee op. Poppetje gezien, kastje weer dicht, einde kermisattractie)
@Sweet: he bah, wat erg van je schoonouders. Ik merk dat ik heel gevoelig ben als het op eten aankomt en dan vooral de mening van anderen. Ik probeer dan maar te denken: ene oor in, andere uit. Het is ons kind en wij weten wat we wel en niet willen. Maar ik heb er ook wel moeite mee mezelf af en toe duidelijk te maken hoor.
Dwingen niet nee maar ik had laatst zelf een potje bij me. En toen zei mijn moeder ja maar ik heb je gezegd ik heb er hier toch. Is gewoon automatisme ook om het zelf bij te hebben
Ook wel handig ja, dat je ouders dat in huis hebben. Als jij het vergeet, of jullie blijven onverwacht eten bij je ouders. Je weet nooit.
ik heb hem dan gezien en gehoord in het extra sinterklaasjournaal en zijn stem klinkt verdacht veel op die van Job Cohen ik moet ook nog aan de nieuwe sint wennen, maar onze kids zullen daar geen last van krijgen, die kennen de oude niet
@ potjes meenemen: Ik zou ook altijd wat zelf meenemen hoor voor de zekerheid (of 800x bellen van tevoren )
Ik had een jasje van mij vroeger gevonden. En aangezien iedereen zegt dat Diede zo op mij lijkt, heb ik hem dat jasje even aangetrokken . Eerst ik:
@Ons wondertje: Wat balen zeg van dat geld! Wij hebben dat een paar jaar geleden ook gehad. Daar ben je gewoon een tijdje chaggie van!
Ja dat lijkt idd wel heel erg hihihi Leuk hoor. Meiden ik maak me een beetje ongerust, S had toenstraks 38 graden koorts dus toen ik hem naar bed heb gebracht , heb ik zijn dekentje niet echt opgelegd alleen in zijn pyama. Daarnet had hij 36.3 Moet ik me hier zorgen over maken. Ik ben door zijn zh opnames zo bang geworden voor koorts enz
Bah OW Heb echt geen verstand van koorts maar zou het wel even in de gaten houden! Moosey ik zie het wel hoor (en zijn er ook foto's waar Diede niet op lacht? Wat een heerlijk vrolijk ventje!)