@ Glim wat een dropje zeg! Hier ook een tikkie rood in het haar, ik vind het super leuk Heb ook wel wat lach-foto's hoor, gelukkig. Maar meestal krijg ik een fronsje @ Moosey: Hier helpt blazen in zijn nek of op zijn wang erg goed voor een lach, maar dat werkt alleen als iemand anders de foto maakt @ Sweet: Dank je Ik zou ook gewoon dezelfde speen aanhouden,. Hier drinkt uk ook uit een nr 1 speen zijn melk. Als het te snel gaat wil hij idd ook nog sabbelen. @ Juudje: Hmm ik ben helaas niet zo creatief HIer ook voetafdrukjes gemaakt een tijdje terug voor de oma's! @ Maartje: Ik geloof dat je de 1-2 of 3 naar zijn neus moet draaien en dat is dan de speenmaat.
ik heb de avent fles en avent spenen. nu ook een bibi 123 speen die op de aventfles past. Bedoel je met naar boven als R. drinkt, of als de fles rechtop staat?
Oei haar neus bedoel ik natuurlijk, sorry het hij-en en hem-en en zijn-en zit er zo ingebakken Als Roosmarijn drinkt dan het nr wat je wil naar boven naar haar neusje richten.
thnx JuJu! Mijn Beco is inmiddels besteld en verzonden, ik verwacht hem morgen. We hebben gekozen voor de Butterfly II Ginger
Ahh spannend! Ik hoop dat ze gaat bevallen. Ginger is mooi, lekker vrolijk! Wij hebben de Dylan. Waar heb je hem besteld?
Bij Bloze Kriekske, vind het prettig dat het een Nederlands bedrijf is, dan hoef ik niet zo lang te wachten en als er dan iets mee is ben ik sneller. Ook rekenen zij geen verzendkosten. Ja, heerlijk vrolijk, echt frisse zomerse kleurtjes.
Hallo meiden, Hoe is het hier met iedereen??? Ik ga zo ff bijlezen. Ik ben vandaag naar de ha geweest aangezien ik morgen op controle moet bij de arts van de uitbetaler van mijn ziektegeld. Op een gegeven moment echt daar in tranen gezeten Ze vertelde me dan dat ik echt een Burn out had, door alle situaties wat zelfs teruggaat naar onze behandelingen enz. Vroeg haar ook of ze het zag gebeuren dat ze me terug voor werk wilden laten zoeken momenteel. Toen zei ze dat die arts wel een heel ongevoelige mens moest zijn die dat liet gebeuren dat kon echt niet. Ben benieuwd hoe de arts daar morgen over denkt. Toen ik thuis kwam ( na 1,5 uur) zei mijn man tegen me: jij bent echt de beste. Dus ik had zoiets mmm commentaar dat ik zo laat thuis ben nu. Dus vraag waarom? Nou bleek ons ventje dus ook bij hem 1 uur te hebben gehuild uit vermoeidheid enz, en hij nu zoiets had jeetje ik heb echt respect voor je. Ik werd er echt gek van , ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik snap nu echt hoe zwaar het soms voor je is als hij maar niet wil slapen. Ik hoop dat hij het blijft snappen Maar het licht is al gaan branden
@ons wondertje Fijn he als ze het waarderen wat je de hele dag doet. Ik ben gisteren met F bij de kinderarts voor controle. Ze was erg tevreden hij was 5cm gegroeid bij de laatste keer. Ook mag hij complete bijvoeding hebben omdat hij gewoon nog veel weer moet inhalen. Allemaal positief nieuws dus. Hij hoeft pas weer te komen als hij 8mnd is. Verder zit ik er echt even door. F doet niets anders dan hard huilen maar ik weet echt niet waarom de fles wil hij niet hij heeft maar 2 keer 100 gedronken vandaag. Dit is al vanaf zondag zo, maar het word steeds erger. Gisteren ook wel tegen de ka gezegt maar die zei kan ook een virusje zijn aangezien hij ook wat spuugt en diarree heeft. Maar ik weet het ook niet meer ik kan hem ook niet troosten. Hij is even stil en dan begint hij weer. Wil ook haast niet slapen en word nu zelfs s avonds en s nachts wakker. Wie weet raad?
@OnsWonder: jeetje meid, wat fijn dat in ieder geval de huisarts en je man nu erkennen dat er iets aan de hand is en het niet makkelijk is, zo'n kleintje verzorgen. Ik kan me een beetje voorstellen hoe jij je voelt. Doordat we met R. ook meteen na het ontslag na de keizersnede voor oogcontrole naar A'dam moeten heb ik helemaal geen tijd gehad (en nog steeds niet) om de bevalling en alles daaromheen te verwerken. Op wat rustigere momenten of juist als R. heel onrustig is, komnt dan alles eruit: huilen, verdriet, boosheid... Heel veel sterkte en ik duim dat je bedrijfsarts/keuringsarts ook inziet dat jij zo niet kan werken.
Eyes als ze een virus hebben kun je weinig doen. Hoogstens een paracetamol geven dan. Voelen ze zich wat beter waardoor ze stoppen met huilen en gaan slapen.
@JuJu: de Beco was gisteren binnen en we hebben net samen de hond uitgelaten in de Beco. Ze vindt het heerlijk! Kan lekker haar hoofdje draaien en overal naartoe kijken. Echt een uitkomst. Ze is de afgelopen dagen wat hangerig en huilerig (een sprongetje?) en heb haar nu in de Beco tegen mijn buik en ze is relaxed @Eyes: Je kunt niet meer doen dan drinken aanbieden en een paar dagen afwachten denk ik. Misschien een zetpilletje zodat hij zich wat beter voelt?? Maar ik begrijp je bezorgdheid hoor, als R. slecht drinkt ben ik ook meteen bezorgd en goed aan het opletten wat ze binnenkrijgt. Succes en sterkte!
@ eyes: zou het ook niet kunnen zijn dat F een tandje krijgt? (ook omdat hij dunne ontlasting heeft). Drinken kan dan enorm zeer doen. Is wellicht het onderzoeken waard. ZOu het anders ook niet weten Moeilijk zo'n ontroostbaar kind. Vooral voor mama. @OW: mannen moeten duidelijk dingen zelf ervaren Fijn dat jouw man nu inziet hoe het écht gaat (ze vergeten vaak dat vrouwen zich niet zo snel aanstellen, in tegenstelling tot zijzelf Tis dan ook goed dat hij het nu zelf ervaart). Hier laatst ook eens een goed gesprek met mijn man gehad, omdat alles me te veel werd. Heb eens uitgelegd wat er allemaal bij de verzorging van een baby komt kijken..... hij schrok eigenlijk wel van alles. Hij dacht dat hij al veel deed, maar had gewoon niet door hoeveel ik er nog naast doe (en dat terwijl ik juist op mijn energie moet letten en dus eigenlijk minder zou moeten doen). Veel succes bij de andere arts vandaag! Hoop echt dat jij nog de tijd krijgt om bij te komen en dingen te verwerken, want het is allemaal niet niks. 1-2-3 speen: bij de difraxfles heb ej volgens mij een speciale ring erbij, omdat je die fles nu eenmaal maar op 1 manier kan aanbieden. Volgens mij staat dat ook op de difrax-website uitgelegd. Bij andere flesjes is het idd het nr. die je wil naar de neus toe. Lachen, hier valt zoon tegenwoordig overal in slaap. Vanochtend hem moeten badderen omdat niet alle poep in de luier bleef Toen ik hem even op aankleedkussen op de grond legde om mezelf aan te kleden, viel hij zo in slaap met een schaap-knuffeldoekje tegen zijn gezicht aan Had ik een paar weken terug niet kunnen denken.... toen begon hij altijd te huilen als hij moe was en sliep dan pas als hij in bed lag. Straks eens de stad in. Wat voor vaderdag kopen alvast (kan ik aan de knutsel) en een truitje ruilen. Had voor een zwangere vriendin een truitje gekocht voor haar op komst zijnde zoontje. Maar mijn man vond dat truitje toch ook wel erg leuk Nu dus even ruilen voor een andere maat want maat 68 hebben we al genoeg van En dan voor vriendin eens op zoek naar wat anders, krijgt ze het truitje van onze zoon wel later (als het dan niet verwassen is)
OW: Jeetje meid! Dat is even schrikken. Het is ook niet niks wat jullie beide hebben mee gemaakt. Tijdens de behandelingen, met de zwangerschape en toen S er al eenmaal was. Dat gaat je écht niet in de koude kleren zitten hoor. Lief van M. Even snel, weinig bijgelezen verder: Vanmorgen op gesprek geweest bij de Aldi (supermarkt) op andere locatie (hotel in Zeist). Maar jeetje, voor zulke honden WIL ik NIET eens werken. Al was dat het laatste baantje wat ik ooit zal kunnen krijgen. Wordt je echt als een kleine kind behandeld zeg. Heb daarom ook, in de auto, 10 minuten na het gesprek het hoofdkantoor al opgebeld dat ik absoluut niet met hun samen wil werken. Heb haar de reden subtiel duidelijk gemaakt. Ben best netjes geweest. Nu op naar mijn tweede gesprek van vandaag, en daar heb ik veel meer zin in. Papieren van school heb ik al binnen gekregen. En die moeten hun nog invullen (gedeelte). Natuurlijk als ik echt word aangenomen.
@ sweet: gaat dat gastouder worden dan niet door? Of ben ik zo in de war? Ik dacht namelijk dat je dat nu ging doen? En goort gelijk dat je aldi hebt afgebeld, als je je daar niet prettig bij voelt. En goed dat je netjes bent gebleven. De wereld is klein dus je weet nooit of je ooit nog eens iemand ervan in een andere baan tegen komt
Hey meiden me laptop is stuk dus ik ben er zo nu en dan eventjes en lees beetje mee Hier nog een foto wil ff spammen XD Vind hem zo leuk geworden, me vriend zn idee
hahahah miracle leuke foto! @OW: sterkte meid, het is ook allemaal niet niks he. verder een zwaai naar iedereen, heb niet echt bij gelezen. heb het zo druk gehad van de week! weer van baan gewisseld (maar dat had ik al gezegd volgens mij), hele week gewerkt, mn verjaardag gevierd en nog wat andere verjaardagen gehad en nu ff een dagje bijna niksen haha.
Hi, Heb weinig tijd: zieke baby (ruim 39 gr koorts met pcm) en een peuter die ineens jaloers is op de aandacht die hij daardoor nodig heeft (normaal niet jaloers). En vannacht maar 2x 2u slaap, dus ben gesloopt.
gastouderbureau had ik vanmiddag, om 13:00 uur. Aldi is niks geworden, in ieder geval van mijn kant. Denk dat het wederzijds is. Ik ben in ieder geval bij het gastouderbureau wel aangenomen. Ik blijf echter tot ik de opleiding heb behaald wel in de WW zitten. Dit omdat ik niet mag werken onder mijn eigen Gastoudernummer, want daar moet je van alles voor hebben. En dat heb ik niet. En om tot begin november zonder inkomen te zitten, 0,00 euro, redden wij niet. Zitten alleen dan met sollicitatie plicht en op een gegeven moment verplicht banen aannemen. Maar dat zou ze eens overleggen met mijn werkcoach. Wat ik wel mag doen, is invalwerk. Heel af en toe een collega over nemen, onbetaald, om in ieder geval de ervaring al op te gaan doen. Dat onbetaald, omdat ik anders gekort word op mijn inkomen (blijvend) en problemen krijg met de belastingdienst. Plus ik verdien zelf echt 0,00 euro. Ja, misschien een keer een cadeaubon etc maar dat is lang niet altijd. Het gaat ons, en vooral mij, puur om de referenties die de gastouders achter gaan laten voor in mijn verdere toekomst. Vraag mij alleen wel af, waarom mag ik dat wel? Maar goed, ik vind het prima, als ik daarmee ervaring op mag doen.
@naomi; dank je wel meis hele week gewerkt joh? en hoe bevalt je nieuwe baan? @Mimi: sterkte meis, hopelijk is de kleine snel weer beter snap best dat je gesloopt bent als je maar 2x 2 uur slaap hebt gehad! Rust lekker uit we lopen niet weg @Sweet: gefeli dat je bent aangenomen als gastouder meid Op het CB op t koffie uurtje komen ook 2 gastouders, mij leek het ookw el wat, maar heb er de ruimte helaas niet voor