@appie gecondoleerd @ons wondertje he bah wat vervelend dat hij last heeft van zijn tandjess @mimi *zwaai* @ego F is zojuist voor het eerst naar mijn s.ouders gebracht omdat papa en mama vandaag allebei moeten werken. Bah vond het maar niets, niet dat ze niet goed zijn voor hem ofzo maar ze vinden al mijn regeltjes maar onzin. Is F wakker direct eruit of voor het slapen gaan hem helemaal hyper maken. Hij is al zo gevoelig ervoor als het anders dan anders gaat.
OW: Ja, op net5 was het. Zo, Jayden heeft perfect geslapen; 19:00 laatste fles gehad, 06:00 uur wakker. Hij had nog wel een fles van 180+6 tegoed, dan zou hij op de 5 zitten, maar dat had hij met de bijvoeding gister niet nodig (geef na bijvoeding wel een klein flesje van elk 60+2)
Sweet wat goed zeg!!!! Ik heb S gisteren om 18:00 een fles van 210+7 gegeven en om 22:00 slapend nog 90 ml en heeft tot 7:00 geslapen Het gaat de goede kant op met het doorslapen
Opleiding: ik zal het wel even uitvogelen hoe je bij de opleiding gastouder terrecht komt;p Mimi: zwaaaaaiiii gaat het een beetje meis??? Dikke knuff Ik ga nu toch maar eens boodschappen doen, al heb ik er nogsteeds GEEN zin in
Ik heb sollicitatieplicht Ben hier in de regio naar een banenmarkt in de zorg gegaan en daar was dat gastouderbureau ook. Inmiddels ook een ander gastouderbureau gevonden, waar je de opleiding gratis krijgt inclusief EHBO als je je inschrijft. Dat moet ik bij waar ik bij aangenomen ben, wel allemaal zelf betalen. En alle verzekeringen moet ik bij waar ik aangenomen ben, voor zover ik het weet, ook zelf betalen. Maar weet niet zeker hoor
he meiden, Het kabbelt hier voort. pijn is veel minder vanwege de medicijnen dus arts wil niet opereren , vind teveel risico's terwijl ik redelijk kan bewegen met de zware medicatie. Hij vind het prima als ik dit mijn hele leven moet nemen. Wij niet (puur symptoombestrijding, daar word mijn rug niet beter van op de lange termijn) en dat weet hij nu ook, hij moet 4 weken wachttijd in acht nemen en daarna kijken wat de pijn dan doet en wat de opties zijn. Dus over 4 weken weer een afspraak. In de tussentijd ben ik aan het testen hoever kan ik gaan, maar dat moet met een reserve, ik kan welk om 11.00 s ochtends alles vergen, maar ja ga 2 kleintjes maar eens zeggen mama heeft teveel pijn om voor jullie te zorgen. Dus rustig aan opbouwen en we gaan kijken wat we evt. met maartenskliniek of duitsland kunnen. net 14 kg meisjes kleren binnengekregen van mt. 74-92 van een aangetrouwde nicht en neef. erg fijn.. hihi verzendkosten heb ik betaald en hoppa 12,20 verder onwijs veel kleren. even ego, ben wel erg moe van de medicatie. meeting: 17 juli 24 juli 30 juli 7 aug. Kan er iemand zeker weten niet? Sweet??
Mimi, dat is inderdaad alleen pijnbestrijding. En ik geloof dat dat op den duur niet meer gaat werken. Of wel? Ik kan zo wie zo 30 juli niet. 7 augustus is afwachten van mijn zusje. Ze is de 3e van augustus jarig. Net draaide Jayden van buik naar rug in de box. BONK, hoofd op de vloerplaat. Huilde niet, maar ik had echt zo iets van wow. Jayden vind wortelen maar echt vies! Had gister en die dag daarvoor kaal wortelen. Hij had al uit potje wortelen met aardappel gegeten, maar dat vond hij weer wel lekker, dus misschien dat het daaraan ligt? Vandaag even rustdag, helemaal geen groente en fruit. Jayden doet het goed op 180+6, boven verwachting. Volgens mij is KDV onze wensen aan het vergeten. Er zat op 2 dagen dat wij nog 210+7 (4 keer per dag) geven steeds precies 4 uur tussen, terwijl onze wens is voeden op verzoek. Bij ons liet hij er met 210+7 5 tot 5.5 uur tussen. Dan doen ze toch iets verkeerd op het KDV! Maar goed, we zijn toch weer terug op 180+6 en bij ons doet hij het er goed op.
Fruit eten? Waarom zou ik? Ik mag van papa en mama eindelijk in de kinderstoel zitten. Kan nu eindelijk naar buiten kijken. En dat is veel leuker dan fruit eten.
Wat een K dag!!! Vanmorgen planning 10 uur weg naar de camping, is 12 uur geworden. Jayden één en al aan het huilen, behalve bij mij, zodat ik nauwelijks dingen kon pakken. Eindelijk, we konden weg. op camping aangekomen, wilde ik campingbedje buiten zetten (in de caravan is slapen nu overdag te heet, vind ik). Krijg ik dat bedje toch niet goed. jayden overstuur, oververmoeid (tja, had immers nog maar anderhalf uur geslapen vandaag. Campingbedje heb ik ngo steeds niet goed. Ding gaat dus bij de vuilnis, wat een onding zeg. En nu... Is onze hond weg, zoek, verdwenen. geen idee waar ze is. Hele camping al af, nergens de hond. Dacht dat hekje dicht zat. Niet dus. Hond weg. Ik ben over me toeren. Wil naar huis, kut dag. Niks gaat goed en voel me mislukkeling. Mijn kind huilt de hele dag, zo'n rot bedje kan ik niet opzetten en de hond loopt weg. ROT DAG
sweet meisje toch! ff tipje voor het bedje...heb er zelf ook mee gevochten... Zet de vier poten ingeklapt stukje uit elkaar (dus gewoon bedje rechtop zetten zonder ver uit te klappen) de bodem omhoog laten!! Dan neem je de korte zijdes, die klik je een voor een recht. Let op goed aanklikken he! Als die recht zijn het bedje iets verder de poten uit elkaar schuiven.... Anders sta je met je handen overal en je voeten ergens anders en val je voor je het weet voorover met bed en al Dan de lange kanten een voor een uitklikken, klinkt raar omdat de bodem dus nog steeds zo hoog mogelijk hangt! die echt nog niet naar beneden doen he! En als de beide lange zijdes goed zijn uitgeklapt....dan de bodem naar beneden drukken totdat die ook klikt.... Als je het weer op wilt klappen...volg de volgorde maar dan andersom..dus eerst bodem op en dan zijdes.... Zo werkt het het beste!!! die bodem kullen mensen zich vaak mee.....
@Ssweet: he gadver wat een dag!!!!! hopelijk vind je de hond snel terug! kent ze de weg daar een beetje? misschien weet je een plek waar ze graag is in de buurt... een strandje/water misschien? dikke knuffel meid!!
Thanks Naomi! Één kant is vriend al gelukt. Andere kant is, waarschijnlijk, kapot door mijn lompe actie (weet alleen niet welke actie). Zijn alle campingbedjes hetzelfde? (Heb Bambino) Pff, wat een gehannes zeg die dingen. Hond is terecht (gelukkig). Ze heeft haarzelf uitgelaten. Toen vriend kwam, kwam de hond enthousiast naar hem toe gerent. Lag achter de auto, maar toen ik om de auto keek lag ze er niet. Dus waarschijnlijk de weg zelf terug gevonden? Ben nog nooit zo blij geweest dat ik de hond weer zie. En nu nog even van het zonnetje genieten, 30 graden hier in Aalten. Morgen alle 3 naar Duitsland. Maarten voor zaken, wij om te winkelen. Pff, morgen hier maar 16 graden, wat een verschil. Morgen na de spits naar huis. En dan... vrijdag weer hierheen, maar dan voor 10 dagen. Wat warm zeg in die caravan. Niet te houden zo warm.
@sweet: heb jij zo een campingbedje die je heeeel klein kan opvouwen? ik heb nl nog zo een ouderwetse die kun je dubbelklappen maar meer niet. hij blijft vrij groot dus maar in en uitklappen is een keertje kuchen en hij staat 1 beweging dus heel simpel, die van ons is van het merk chicco! fijn dat je hond weer terecht is! altijd schrikken he. ik ga gauw me eigen klaar maken voor het werk! doeggg
Werkse! ja, heb zo'n heel klein pakket, waar je alle poten en zijkanten naar elkaar toe vouwt zeg maar. Jeetje, was dit alles? Had ik dat niet zelf gekund? Maarten heeft zijn moeder gebeld, die het zag hoe Maarten's oom het deed. Maarten's moeder kon het precies uitleggen. Dus nu zitten beide zijkanten goed en kunnen wij het bedje goed in en uitvouwen. Ja, ook ik kan het. Grrrrr, what a day. Arme Jayden, hij wilt/kan niet slapen door die hitte en hebben hem buiten staan onder de overkapping. Tja, er is niks aan te doen. En ventilator hebben we nu niet. Neem ik vrijdag wel lekker mee. Waarschijnlijk hou ik morgen ook nog even ramen open hier, koelt het lekker af binnen.