Muppet, dat bedrijf waar jij werkt is toch (harde) verkoop via de telefoon? Of heb ik het mis? (heb overigens niet daar waar jij werkt gesolliciteerd, vandaar dat ik het even niet meer weet). Dat is balen, dat je het werk echt niet leuk vindt! En dat heeft invloed op je gevoel zeg maar in het gezinsleven? Arme Sem! Beterschap met hem. En hopen dat hij het niet ook overbrengt op Tess ja. Hier een druktemaker in de box. Vriendlief ligt nog heerlijk boven te slapen, maar vraag mij af voor hoelang nog met dat harde geklets van Jayden. Hahaha. Jayden heeft in ieder geval goed geslapen en is niet met een ochtendhumeur wakker geworden
Sweet dat werk doe ik al niet meer. Vond het leuk om aan de telefoon te zitten maar ik vind geld aftroggelen bij mensen niet echt bij mij passen. Ik was er ook niet goed in.
aardbeien en ijs jammie...maar voorlopig nog niet voor de baby @muppet: leuk een eigen zaak! Zou ik ook wel iets vinden. Maar zou niet weten waar te starten @all..... Lees nog wel mee hoor! Maar ben zo druk de laatste tijd met werk, de kleine en nog een klein beetje....vrije tijd voor mezelf en vriend. Alles gaat wel hardstikke goed. Vrolijk knulletje van alweer 66 cm en wel 7600gr. Doeggg
muppet, mijn kleine smurf had ook 5 dagen zulke hoge koorts. weet nog niet of het de 6e ziekte of een bacterie was. gaat nu in ieder geval wel weer beter. niet fijn he als ze zulke hoge koorts hebben.
Zeker niet Lauwie, hij is nog niets verbeterd. Arme kleine boef. Maar ja gaat wel weer over. Marije gewoon bij het begin beginnen haha
Muppet, bij je bij de ha geweest? Die dacht bij jort aan een bacterie. Ik denk zelf dat het ook wel de 6e ziekte kan zijn geweest omdat we bij een vriendin waren wiens dochter t bleek te hebben. Wij zijn op dag 4 met ab begonnen en eind dag 5 was de koorts over.. O en juju over campingbedjes: de 2e leg je niet meer zo fijn op de grond als er nog 1 (met vriendjes) rondloopt. En als ze straks kunnen tijgeren/ kruipen dan is het op vakantie ook wel fijn als je ze af en toe in de box kan zetten. Maar helemaal eens dat ze op de grond lekkerder kunnen rollen en draaien!
Lauwie: Sem zit helemaal onder de vlekken dus ik denk niet aan een bacterie maar echt aan de 6e ziekte. Maar mocht hij morgen nog steeds 40 graden hebben dan wil ik wel dat hij even gezien word.
Het verloopt niet altijd volgens het boekje. Hadden we op het kdv ook al gezien. Sommigen krijgen het tijdens de koorts al. Maar manlief is nu met hem naar de huisartsnpost. Hij heeft met paracetamol 40 graden. Dat kan gewoon niet. Vond het ook eng want z'n mond begon een beetje te trekken. Ik dacht als dat maar geen koortsstuip word!
Bah muppet dat klinkt akelig. Hoop dat het niks ernstig is en idd goed dat je man naar de hap is nu. Heel veel beterschap.
muppet hoe was het op de hap?? hopelijk is alles in orde en wordt het gewoon uitzieken.... akelig hoor als ze zulke koorts hebben en helemaal met pcm..
Buiten de 6e ziekte heeft hij ook een oorontsteking dus hij heeft een ab kuur gekregen. Als het goed is moeten we morgen al een hoop verschil merken.
<P>Muppet, dat is eng! Hopen dat Sem snel opknapt door de AB.</P> <P> </P> <P>Hmm, keiharde verkoop dus? Je werkt nu dus niet meer? Hopen dat jullie zaak snel op pootjes staat.</P> <P> </P> <P>Hier: Wij zijn al in Aalten. Maarten wou al weg vanwege vakantiegevoel die hij thuis niet kan krijgen. Mijn schoonouders hebben hier in Aalten op een camping een caravan. We moeten morgen alleen wel terug naar Nieuwegein. Fysio voor Jayden, HA voor mij.</P> <P> </P> <P>Mijn schoonouders hebben allebei rugklachten. Bij de caravan is gras. De grasmaaier kan niet overal bij met als gevolg dat het gras bij de randen hoog was (er zit een soort rand zeg maar naast het grasveld en een hekwerk). Ik vond het zo slordig staan, dus snoeischaar gepakt en langs als die randen en het hekwerk het hoge gras weg geknipt. Ziet er gelijk een stuk beter uit. Alleen.. Ik was mij vergeten in te smeren. En had lekker mijn bikini aan. Gevolg, heupen rood! Armen, schouders en gezicht overigens ook. Maar mijn heupen, auw, dat doet pijn. Aftersun vergeten mee te nemen.</P> <P> </P> <P>Jayden is met Maarten wezen zwemmen, alleen het zwembad is wel te koud voor Jayden dus die heb ik lekker bij mij gehouden. Morgen eigen zwembad opzetten met warmer water. Dat vind hij wel lekker. Na het "zwemmen"(lees: watertrappelen want kleine man vond het echt niet leuk in het zwembad met al dat koude water) nog even met hem gestoeit, natuurlijk op een zachte manier. Maar o wat vond hij het leuk. Lachen. Haha. Zo lief als hij echt begint te lachen. Heerlijk!!! </P>
Een hele creatieve bui Sweet Muppet dat klinkt heftig! Sterkte! Vandaag voor het eerst naar de dierentuin geweest met zijn drietjes
muppet, dat had jort ook (40gr met pcm). zielig dat ie ook oorontsteking heeft! onze ha zei 24 tot 48u voordat de koorts zakt. zat er bij ons idd tussen in.
@juju: en hoe vond hij de dierentuin??? @sweet: hihihih leest lekker makkelijk zo auwts zo verbrand zijn is pijnlijk! hier heeft isabel vandaag kennis gemaakt met schapen en kippen en ze vond het geweldig ze keek haar ogen uit en moest lekker lachen hihi. we hebben er vandaag weer een huisdier bij, een 2e cavia echt super leuk zo 2 beestjes in de tuin hihi
Kom even voorbij zwaaien: ZWAAI ZWAAI Alles gaat goed hier, eindelijk rust in de tent. Jenz heeft alleen al 3 dagen diarree, maar blijft vrolijk en goed drinken/slapen. Morgen maar even naar de ha. Verder wordt hij 20 en 27 juni opgenomen voor een provocatietest voor kma. Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen. LIefs Wendy en Jenz
WEn succes met Jenz meis! Jeetje er zijn een hoop babys niet helemaal lekker of ziek Sterkte meiden!! Ik zou niet weten hoe ik erop zou reageren als Gwen ziek zou worden, gelukkig is ze zo gezond als een vis Ik heb Gwen op het boxkleed op de grond gelegt, en ze vond het geweldig, ze ging meteen van rug naar buik draaien en rondjes draaien op het kleed en lache Vet lief Meiden, ik heb trouwens nog een vraag iedere keer als gwen dr flesje leeg gedronken heeft, en ik hem er dan uit haal, en dr wil laten boeren, gaat ze krijsen... Wat kan ik daartegen doen? ze word helemaal hysterisch zodra de fles uit dr mond gaat... Ik weet het echt niet meer, ze is dan ook heel moeilijk te troosten, zo zielig en ik weet gewoon niet, waarom ze zo doet Als iemand mij kan helpen, graag!!!