JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hoeveel krijgt ze miracle , misschien heeft ze nog honger?

Wen heel veel succes meid en blij je weer eens te lezen.

Muppet arm ventje zeg ocharme!!

Hier vandaag ongi geworden na 27 dagen , net 1 dagje vroeger als normaal maar netjes toch
    :D

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Nu hopen dat de laptop mee wilt werken en niet zoals vanochtend rare tekens zet.

Miracle, is Gwen ook niet te sussen met de speen? hoeveel krijgt ze? Leuk he, dat draaien en dat rond tollen op het kleed.

Hier: Fysio is geweest toen ik bij de HA zat. Ergens eind juni (weet even precieze datum niet meer) is waarschijnlijk de laatste keer geweest. Ze heeft nog zo'n afdruk gemaakt. Aan de hand van die afdruk wordt bekeken of het wel of niet nodig is, maar zoals het er nu naar uit ziet zal het eind juni de laatste keer zijn:)

Vandaag heb ik een spiraaltje laten zetten. Ik weet ineens weer hoe weeen voelen;) Had er aardig last van. Ook dat het zwart werd voor mijn ogen, werd enorm duizelig, klam etc. Gaan liggen. De assistent is 2 keer glaasje drinken gaan halen en een zakje pure suiker. Na dien ging het beter. Ze wou mij alleen niet alleen laten gaan naar huis (50 meter lopen). Vriend gebeld, en die is gekomen. En dan de verschijnselen van ongi pijn. AUWWW, weet niet wat ik erger vond, die weeen of de ongi pijn maar volgens mij het laatste. Heb vooraf van plaatsten 2 keer ibru geslikt, toen ik thuis was (2 uur na ibru) nog 2 paracetamol. En nu gaat het goed. Geen last meer. Laat de ongi ook maar uit:D

Jayden heeft heel veel last van de hitte, wou absoluut niet slapen. Ondertussen was hij niet te genieten. Diksap gegeven en slaapt eindelijk, nadat wij hem over zijn rug en hoofdje hebben geaaid. (hij heeft vandaag MAAR 3 kwartier geslapen). Afgelopen nacht was hij ook aardig aan het spoken geweest. Iedere 2 uur wakker en huilen of praten, afgewisseld van elkaar. Ik heb de terug weg naar de camping lekker in de auto geslapen. Mijn slaap is weer ingehaald. Vanavond maar op tijd naar bed. Hopen dat ie vannacht beter slaapt, maar zal niet, wegens de hitte. Raam kan niet goed open daar. Is zo'n onbeveiligd raam die je niet op dichtste gaatje kan zetten zeg maar. Moet hem echt helemaal open zetten voor frisse lucht. Dat vind ik nou net te link, kunnen allemaal mensen naar binnen hier op die manier en hou daar dus niet zo van.

Zo, weer campingvoer. Gister spaghettie, vandaag BBQ. Jayden mag officieel om 6 uur eten, maar als hij slaapt, slaapt hij. Hij heeft zo enorm weinig geslapen, dus even schade inhalen.

3. sweetchocolate

OW: Netjes, redelijk regelmatig:)

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja nu 2 keer 28 en deze keer 27.:)

5. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Gwen krijgt 4 voedingen van 180+6.
    Ze wil geen speen hebben.. ze wil dr duim alleen maar:(

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Soms is een duim wel handig hoor ;)
    Hoef je tenminste niet paar keer per nacht eruit voor de speen te geven:p
    Maar afleren is natuurlijk wel moeilijker.

4 voedingen van 180+6 .
    Tja ik weet in NL willen ze geen 210+ 7 in België is het geen probleem.
    Anders probeer eens een fles met 210+7 dan weet je snel genoeg of het nog van honger komt.

7. sweetchocolate

Miracle, probeer, net wat OW zegt 4X210+7. Krijgt Gwen bijvoeding?

Hier: Jayden slaapt, sinds 3 minuten. Jemig, wat een ramp zeg. Huilen, lachen, huilen, keihard praten, huilen. In bed liggen? JANKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En hele camping bij elkaar krijssen. Eindelijk, Jayden slaapt.

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @miracle: hier krijgt isabel ook 210+7 hoor, je kunt het eens proberen misschien heeft ze nog gewoon honger...

hier net tot de ontdekking gekomen dat bij Isabel het 1e tandje is doorgekomen!! zat er al lang aan te komen maar nu was het goed te zien :D
    vandaar de hele dunne poepluiers afgelopen dagen hihi.

9. Tese

Tese Niet meer actief

Yes een tand! Heeft ze er veel last van gehad?

Tess krijgt nu ook 180+6 maar jezus wat maken jullie grote stappen zeg! ALs ik nu 210+7 zou geven zou ze gillend over haar nek gaan omdat ze zo'n grote stap omhoog maakt. Ik doe het altijd met halve stappen anders krijgt ze er echt last van.

Wij waren met groente begonnen toen ze 4 maanden was en een week later wilde ze niet meer. Gisteren was ze strontchagrijnig en echt kwaad soms. Toen gaven we haar banaan en dat was dus de reden. Ze had honger! Dat bekkie ging zover open en ze vrat haar slab op als er niet snel genoeg weer een hap kwam haha. In de avond weer. Ik had nog wortel en man man wat een honger! Het was zo op!

Dus er gaat nu ook meteen een fles af. Ze krijgt nu 4 keer 180+6. Ik denk wel dat ik die een beetje ga ophogen want 800cc is iets te weinig denk ik. Hoewel sem ook nooit verder is gekomen dan dat.

Sem heeft vanacht voor het eerst deze week doorgeslapen. De antibiotica sloeg meteen aan en vanochtend was de koorts weg en is hij lekker naar het kdv geweest. Wat een verschil met gisteren zeg! Hij rent en vliegt weer lekker in het rond.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @muppet: super dat de ab aan heeft geslagen bij sem!!!
    isabel had geen genoeg meer aan 180+6 vandaar 210+7 gaan geven. vandaag heeft ze het toevallig weer 2x opgedronken maar de laatste week had ze weer genoeg aan 180+6....

hihih hier verdwijnt ook de slab in haar mond als het niet snel genoeg gaat of haar arm:p

ze heeft behoorlijk last gehad van haar tandje ja, ze lag regelmatig te krijsen van de pijn, verhoging dus pcm erin.
    ook lekker dunne poepluiers en een schraal kontje dus alles wel eigenlijk hihi. blij dat hij door is, nummer 2 zal ook zo doorkomen die zat er ook al bijna doorheen zag ik.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zwaai!!heb alleen laatste pagina gelezen.. even nieuwsgierig . maar ben moe.

hier ook 4 x 210 cc + 7 scheppen., ik ga uit van principe kleine stopt wel als hij/zij genoeg heeft.

12. Tese

Tese Niet meer actief

Na dat doet Tess dus niet die drinkt het op en alles wat teveel is gooit ze eruit. En m'n zoontje kreeg altijd gewoon flinke krampen. Die dronk het ook gewoon op.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw naomi wat goed, hier zijn ze nog niet helemaal door.
    Maar zag ook al bij de hoektandjes punten komen.

Hier is het vandaag trouwens helemaal losgebarsten de ongi dus ik tel deze dag dan maar.
    Ook met rugpijn en wat buikpijn dus weer 28 dagen:D

14. Tese

Tese Niet meer actief

Keurig toch? Heerlijk zo op tijd elke keer.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @OW: owww lekker zo een regelmatige cyclus!! hier nog steeds niets.....
    hier ook meerdere tanden die omhoog komen maar het doorzetten zal wel ff duren ;)

16. sweetchocolate

*Zwaai*

IK MIS MIJN WASMACHINE DIE THUIS STAAT!!!

17. sweetchocolate

Het lijkt hier wel Turkije; We hebben geen waterdruk meer! Dus klein pisstraaltje water. Vanavond laat dan maar tuin sproeien. Er zijn hier meer mensen op de camping met de gedachte om de tuin te sproeien. Morgen word het 29 graden volgens de berichten, ik ken dat hier.. Gevoelstempratuur is dus ruim 30+!

18. sweetchocolate

Pfff, M. wilt met mij trouwen, maar zegt vervolgens nog geen uur later dat hij 3 weken geleden op het punt stond om onze relatie te verbreken. Waarom zou ik dan in godsnaam met die man gaan trouwen???????? Om vervolgens weer te gaan scheiden????!!!! Ik trouw niet met M. Nu niet, en waarschijnlijk nooit! En weet je, IK doe alles fout, meneer doet alles goed (volgens M.).

19. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149