Eyes dat met de laatste fles moet je zelf idd kijken hoe F er nog behoefte aan heeft. S liet langzamerhand meer staan van de laatste fles. En heeft afgelopen nacht van 20:00 ( laatste fles) tot 6:30 geslapen.
@sweet: en hoe bevalt het werken? we hebben hier een goede nacht gehad gelukkig. de koorts was savonds laat verdwenen en ook nu was het nog niet terug. temp. is nog wel wat hoger als anders maar geen koorts meer. zometeen alvast wat kleding ed. inpakken voor de vakantie! morgen zo een drukke dag dat ik daar niet echt aan toe zal komen... alleen savonds heb ik dan nog tijd, maar weet niet of ik dan nog zin heb haha.
Ooooooooh vakantie heerlijk hihhi. Nog 4 weken heeft mijn man ook vakantie, gaan nergens heen. Ja naar Jette normaal gezien Dat is ook heel leuk
@maartje heel veel sterkte de komende tijd @sweet gefeliciteerd met je baan! @ow Nou F heeft nog heel veel zin in zijn laatste fles. Die is binnen no time op. dus die blijft nog wel ff maar dat geeft niet
@sweet: logisch dat je kapot bent je lichaam moet er nog flink aan wennen om gelijk zo vol aan de bak toe moeten! de 1e keren was ik ook heeeeel moe, echt total loss @OW: naar Jette?? (zal wel blond zijn maar wat is dat?) Isabel had vanavond weer koorts..... 38,2 was het nu weer. maar weer een pcm gegeven zodat ze goed kan slapen. morgen heeeeele drukke dag misschien kom ik dan savonds nog ff langs gevlogen. moet eerst werken, dan naar de osteopaat dan konijn en cavias weg brengen naar de oppas, koken en eten en dan nog naar de stad....
Hallo iedereen, Tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Voel me hier best lullig om, want ik klets op een ander topic wel mee, maar kan niet goed de moed en tijd vinden om hier ook nog een bericht te plaatsen want jullie kletsen ook zoveel en ik heb nogal wat last van m'n dementie. Haha. Nee even serieus, ik baal er erg van. Er is natuurlijk ook veel gebeurd mbt overlijden oma. En geruzie met schoonouders waarvan ik het contact aan mijn kant even heb stopgezet. Verder gaat het totaal niet lekker met E. Hij zit al z'n 2/3 weken weer in een huilfase. Hij heeft van de ka ook de diagnose huilbaby gekregen met gevoelige darmen bij de nacontrole. Verder moesten we alle controles weer via de ha en cb doen. Geen uitjes en de 3 r-en aanhouden. Fruithapje ook geprobeerd omdat de ka vond dat 1x per 3 dagen te weinig was. 2 weken geprobeerd. Het moest of stukken beter worden of extreem slechter, nou het werd het laatste. Dus nu weer gestopt en maar wachten tot 6 maanden. Weetje, ik ben gewoon zo ontzettend jaloers als ik zie dat ouders op pad zijn met hun baby, dan denk ik, tja dat hoeven wij niet te doen. Dan is het huilen geblazen en anders na de tijd wel, krijg ik dan alle frustratie over me heen. Van het weekend moest ik laat vroeg werken. Zondag middag was ik weer thuis. Ik had hem de fles gegeven en daarna buiten neergelegd, m'n ouders en m'n zus waren met hem aan het spelen. Hun waren weg en ik hou e vast, een uur dames. Krijsen. Niet huilen nee smoren in het krijsen en daarna weer opnieuw beginnen. Niet stil te krijgen. Op zulke momenten denk je dan echt...pff Rose wolk? Hier nog steeds niet gevonden... Nou dames, ik zal beloven hier meer mee te kletsen. Bedankt om ff mijn geklaag aan te horen.
Naomi jette is de gemeente waar het uz brussel is het zh dus Kun jij ook niet weten heh hihi. Appie jeetje meid jij krijgt ook wel erg veel over je heen zeg. Over het weggaan met de kleine herken ik hier ook erg. Hij is dan ook ter plaatse of erna helemaal over zijn toeren en idd huilen. Maar dat hij een huilbaby is, is heel erg en heel erg vermoeiend. Kan me voorstellen dat je geen roze wolk vind. En het overlijden van je oma en nog eens ruzie met s ouders lees ik Je moet gewoon je hart luchten als je er nood aan hebt. dikke kus
Breek even in, Appie: ik heb via een blad waar ik lid van ben (gaat over de kraamzorg omdat ik daarin werk) een artikel gelezen over huilbaby's. Er is een nieuwe methode om dit tegen te gaan wat heel goed moet helpen. Is gebasseerd op inbakeren, op je arm, hij op zijn zij en dan langs zijn oor hard sssst zeggen (in de baarmoeder horen ze dit geluid ook schijnt het). Als je wil wil ik het artikel wel even kopieren en naar je toezenden via pb? Ik zou wel even overleggen over het inbakeren dan. Moet je mij maar even een pb sturen. Breek weer uit.
@appie, hier ook een jongentje wat ik zo niet overal mee naar te kan nemen. Als hij van zijn ritme afkomt dan is het krijsen pff en dan kan ik alles doen maar ik krijg meneer dan ook niet stil. Dus wat dat betreft weet ik precies hoe je je voelt. Hier ook nooit een roze wolk gehad, maar moet zeggen dat het de laatste tijd iets beter gaat hier. @all vandaag naar het cb geweest. F is nu 7300gr en 68cm. Ze wouden eigenlijk dat hij een fles minder kreeg maar heb duidelijk gemaakt dat zolang hij die fles nog wil hij hem ook krijgt. Kijk als hij er niets meer van maakt dan vervalt hij maar hij maakt hem iedere keer nog leeg dus lekker laten wezen zo.
Ik kom me ook maar eens melden. Ik ben 23 januari bevallen van een dochter zij heet Danisha. en ze doet het goed
Welkom Soraya!!! Wat fijn dat het goed met de kleine meid gaat. Eyes onze ka maakt helemaal nietzo'n drama om de flessen dus gewoon naar F kijken!
@ego: de afgelopen dagen niet gereaggerd. Dinsdagmiddag belde mijn moeder dat R. al haar voeding van 10.30 uur had uitgespuugd. Alles zat onder... Ik heb vanuit mijn werk met de Kinderarts in Amsterdam gebeld, en deze heeft in overleg met de kinderarts hier in het ziekenhuis besloten R. op te nemen. Dinsdagavond, woensdag en donderdag heeft zij een infuusje met vocht gekregen en ben ik 24/7 bij haar gebleven. Van woensdag op donderdagnacht is ze weer gaan drinken en houdt ze nu ook alles netjes binnen. Gisteravond mochten we weer naar huis, omdat ze goed dronk en weer vrolijk en alert is. Het is een reactie op de nieuwe chemo's. Ze kreeg in het ziekenhuis ook elke 8 uur iets tegen de misselijkheid in haar infuus, en we hebben nu zetpilletjes met hetzelfde middel (zofran) voor thuis. Die geven we haar de komende dagen nog en kijken na het weekend hoe ze het doet zonder. Grote kans dat ze begin juli, na dezelfde kuur, weer zo reageert, dus we zijn voorbereid. Hebben al een herhaalrecpet voor de zofran en weten wat we kunnen verwachten dus plan nu maar niet te veel. Maar goed, weer een paar dagen kl*te, maar nu weer helemaal top: blij kindje dat goed drinkt en een mama die weer wat slapen kon vanacht. edit: mijn vader belt net (hij past op) R. wil niet aan de fles. Hij komt haar zo brengen zodat ik haar zelf kan voeden...
Och Maartje toch lieve meid wat krijgen jullie allemaal op jullie dak Pfff zo heftig allemaal. 3 dagen opgenomen Ik hoop dat het in juli niet zo heftig zal zijn meis Dikke kus!
even niet bijgelezen sorry meiden!!!! zit nu voor het eerst vandaag eventjes, pfff ben helemaal gaar en dan moet ik zo nog even naar de stad voor de laatste spullen voor de vakantie heb mn moeder al meegevraagd heb het idee dat ik elk moment in kan storten! maaaaaar heb wel goed nieuws ben vandaag eindelijk ongesteld geworden!!! nu hopen dat er snel regelmaat in komt zoals eerst en dan kunnen we over een paar maanden weer aan de bak
Oooooooh naomi hoe blij je kunt zijn met ongi heh Hier vruchtbaar slijm dus eitje morgen. Netjes op tijd voor de ongi 2 juli
Ow jeetje, dames, van sommige. Heftig! Maartje, dan weten jullie iig wat jullie kunnen verwachten bij de volgende chemo. Hoe is het nu met haar? Wou ze drinken? Naomi, woehoooeeeeeeee, nog maar paar maanden geduld! En dan weer lekker "knutselen!". OW, heb jullie verhaal omtrent zwanger worden niet echt helemaal goed gevolgd, maar is er wel een mogelijkheid dat jullie op natuurlijke wijze zwanger kunnen worden? (is dat een hele botte vraag?) Hier: Druk, leuk werk. Gister was het beetje saai. Mocht echt niks doen. Ja, kijken. Maar na 5 uur had ik dat ook wel gezien. Vandaag had mijn leidinggevende van die dag door dat ik me verveelde, dus mocht nu wel wat doen. Nog niet kassa, maar meer kassa helpen zeg maar. Volgende week mag ik pas echt kassa draaien omdat er zo echt enorm veel bij kijken. Het is niet te vergelijken met kassadraaien bij een supermarkt. Vandaag mijn bruto loon aan brief geld gezien. Klant kocht mijn bruto loon aan horeca spullen! Stond er echt bij te kijken van wow zeg. En die man tikt het zo contant af he. Muppet, Gepu Utrecht is nog op zoek naar personeel. Althans, dat vermoed ik. Ze hebben vandaag weer iemand aangenomen. Zijn bij kassa bij de Gepu een aantal mensen ziek/weg gegaan. 't is misschien niet helemaal wat je zoekt. Verder: BBQ bij M's werk gehad. Leuk, gezellig. Mijn ouders hebben opgepast. Hebben ze net naar huis gestuurd. Om kwart voor 8 was mijn vader er al. Gelukkig is alles goed gegaan. Ik ga nog wat drinken en duik mijn bed in. Morgen werken van 8 tot 4.