Pfff, hier in de buurt zijn ze aan het heien. Jayden slaapt er door heen, maar ik wil vanmiddag slapen. Gaat dus wéér niet lukken. Vannacht ook al zo'n beroerde nacht gehad door de harde wind die recht op ons rolluik stond.
Hier ook een bijzonder slechte nacht. Misschien een uurtje geslapen. pff....nu dus hoofdpijn. Nu slaapt hij overigens super en ligt al bijna 5 uur. Moet hem zo maar eens voeden, want mijn borsten knallen uit elkaar. Wanneer raden jullie kolven aan. Gister was mijn tante op visite en de jongeman sliep wel 5.5 uur achter elkaar. Toen begon hij even te huilen en ik lekte als een GIETER door me shirt heen. Gelukkig dat me tante er alleen was, anders schaam je je toch kapot.
Kan me voorstellen dat je hoofdpijn hebt nu. En slapen als de kleine ook slaapt, is dat een optie? Gelukkig heb ik wel meer dan een uur geslapen. Over kolven... In deze situaties is dat wel handig. Want iedere keer met natte plekken in je shirt is ook geen pretje. Als je borsten echt te vol zitten dat je gaat lekken zou ik gaan kolven
Ik weet het niet meiden. Ik had even per mail gevraagd wat er was en kreeg dit als antwoord. Ik zal het wel horen vanavond. Ik heb in ieder geval niet te wel gepiekerd en een heerlijke dag gehad bij de Beautyfarm.
Ja hoor, natuurlijk. Onze wasdroger gaat het begeven:x Pluizenfilter is hartstikke leeg. Maar toch brand het lampje:x:x:x Plus hij maakt zo'n lawaai! Gelukkig valt hij nog onder de garantie. Er komt in ieder geval GEEN wirpool meer in huis. Onze wasmachine had vanmorgen ook al storing (ook wirhpool) Man van klantenservice denkt dat er of iets los zit, of dat er een lager kapot is. Na nog geen 2 jaar al? Meneer weet niet hoeveel zo'n lager gaat kosten. Nou, als het zo duur is, en die man kan geen garantie geven dat het langer goed blijft gaan na 2 jaar, dan is het doei wirhpool, ik koop wel een ander merk. Mijn ouders hebben een ander merk en dat ding gaat al 15 jaar mee! Never nooit meer een Wirhpool in huis.
Lang leve de lol: Wasdroger droogt helemaal niet meer:x En ze komen PAS donderdag. Dan moet het onderdeel nog bestelt worden, duurt ook weer even. Daarna moet monteur tijd hebben om het te maken. Al met al ben ik denk ik 1 maand verder eer mijn wasdroger het weer doet. Lekker, zit je met een kind van 4 weken oud zonder droger. 6 wasjes in de week. Slechte service van Whirepool of hoe schrijf je het. Donderdag pas, dat duurt nog 6 dagen! HELP!!! Dan wordt ouderwets ophangen. Hebben jullie nog extra rekken voor mij?
Ik weet het niet meiden. Ik had even per mail gevraagd wat er was en kreeg dit als antwoord. Ik zal het wel horen vanavond. Ik heb in ieder geval niet te wel gepiekerd en een heerlijke dag gehad bij de Beautyfarm.
Probleem is inmiddels opgelost. Had even gal gespuwt in de lounge. Kwam iemand met dé oplossing: Voorin zit er ook nog zo'n groot pluizenfilter. Die leeggehaalt en schoongemaakt (waterballet op de badkamervloer). Probleem opgelost! Geen melding meer gezien. Wasdroger draait weer. Zonder melding pluizenfilter en hij maakt gewoon zijn normale geluid. Mijn vriend zo: "ja, dat wist ik dat daar nog een filter zat".:x Had het dan gezegd, had ik die gelijk leeg gemaakt.
Meiden.. ons meisje heeft gelukkig geen last meer van krampjes ze is weer een blije baby! Alleen heb ik een vraag... is het normaal dat ze nu 2x aan iedere borst wil drinken? anders blijft ze ontzettend wakker en zoeken naar de borst.. het is wel slopend, dat moet ik eerlijk toegeven.. En nog iets.. als je zelf niets eet een dag omdat je je echt gewoon niet goed voelt, loopt je voeding dan meteen terug?? (of moet ik me nu gaan richten tot een lactatiekundige?) Ik vraag het me echt af.. als ik niet meer genoeg melk produceer, wil ik eigelijk toch wel overstappen naar fles:S Maar wil eerst zeker zijn of ze nou wel genoeg krijgt ofniet, ze heeft goeie plasluiers en goeie poepluiers, als ze poept!
haha sweetchoc: goed bezig met je droger! Gelukkig werkt hij gewoon weer! Welke kolf raden jullie aan? Ik heb hier nu wat flesjes staan van avent.
@Elif: Wel fijn dat je nu weet dat het reflux is maar wel zielig!! @Juju: Nog iets gemerkt aan Siem of was het eenmalig? @Muppet: Jeetje, wat heftig om dat opeens te horen! Ik hoop ook voor je dat het maar een bevlieging is en hij misschien gewoon moet wennen aan de drukte van 2 kinderen... @Marije: Ik lek soms ook zo ontzettend erg. Dan kan ik wel 10 van die zoogcompressen in doen maar dat helpt niet. @Sweet: Fijn dat je droger weer werkt! Wij hebben besloten om er eentje aan te schaffen. Schiet anders niet op met al die was! We zijn vandaag naar de ha geweest voor de testikel van Diede die wat was vergroot maar het was een waterbreuk, dus er zit vocht in zijn zakje. Maar dat moet met 6 weken weg zijn en hij heeft er geen pijn aan gelukkig. Hier merk ik dat ik steeds meer contact met Diede krijg en hij steeds meer bewust lacht. Hij lacht zo lief!! Die oogjes worden dan van die spleetjes en dan dat tandeloze mondje helemaal open . Smelt!!
Hier even een update van mijn kant: Met Jenz gaat het gelukkig goed, althans hij laat in het zkh hetzelfde gedrag zien als thuis. En de conclusie is eigenlijk wel dat hij last heeft van een reflux. Morgenochtend wordt er een beleid afgesproken en maandag wordt hij wrs met alle disciplines besproken. De begeleiding is dit keer in het zkh erg prettig en de neuzen staan allemaal de goede kant op. We worden zowel door de verpleging als pedagogisch medewerkster echt super begeleid. Vooral de pedagogisch medewerkster zit overal bovenop qua afspraken. Vanaf vanmiddag is Jenz erg bezig geweest, ze hebben van alles geprobeerd om hem te laten slapen maar niets hielp. Ook inbakeren niet. Dus zojuist (voordat wij weggingen) is hij aan de monitor geplaatst en hebben ze hem op de buik neergelegd. Hij was nog even onrustig en is toen eindelijk in slaap gevallen. Buikligging is nl met reflux het prettigste. Ook qua voeding willen zij hem gaan proberen naar 6 flessen te krijgen, dus dat is helemaal super dat wij dat "probleem" niet hoeven op te lossen. Het is wel dubbel, maar ben nog nooit zo blij geweest dat Jenz zich niet gedragen heeft als nu hij in het zkh ligt. Vorige keer ging hij zich nl voorbeeldig gedragen ineens. Ow ja, Jenz heeft gisteren voor het eerst met geluid gelachen. Wat is dat schattig zeg, hij gaat steeds meer geluidjes maken nu. Zo meiden, nu ga ik maar weer een beetje slaap pakken want morgen willen we weer vroeg bij onze kleine man zijn.
moosey, wat onwijs schattig dat lachje en wat leuk dat je het op de foto hebt! wen, wat 'fijn' dat jenz in het zh hetzelfde gedrag liet zien, zodat de professionals mee kunnen denken waar het van komt en hoe het opgelost kan worden. zwaar hoor, dat hij zoveel last van de reflux heeft. heerlijk dat hij zo lacht, wordt je zware zorg voor hem beloont, waardoor het me weer iets makkelijker te dragen lijkt. vandaag bij de ka geweest. was allemaal goed en we hoeven niet meer terug te komen! zijn hartruisje is weg! het is 'toeval' dat hij weer verkouden is en omdat hij zo groot is zou rs ook niet meer zo gevaarlijk zou zijn. en ze denkt dat het eerder te snel en te veel voeding is dan verborgen reflux (daarom is hij ook zo dik ). ik merk ook al verbetering nu ik hem liggend op zijn buik voed (door de zwaartekracht de voeding wat minder direct achter in zijn keel). zweten jullie ook zo? en hebben jullie (bv mama's) ook zoveel lekkere trek?
@Wen: Gelukkig inderdaad dat hij zich deze keer niet voorbeeldig gedroeg ! Eindelijk gaat het de goede kant op! Hartstikke fijn voor jullie! @Lauwie: Ik heb best veel foto's waarop hij lacht. Kwestie van elke keer 80 foto's nemen ! Mooi dat het allemaal goed gaat met Jort! Maar hoeft hij nu niet te minderen met voeding of gaat dat niet bij bv? Zweten doe ik niet, vreten des te meer haha!
@Moosey: haha, wat een schatje! Roosmarijn lacht nog heel ongecontroleerd; is meer een spiertrekking dan een bewuste glimlach @Wen: wat fijn dat Jenz in het ziekenhuis goed onderzocht en behandeld wordt. En fijn dat de pedagogisch medewerker zo voor jullie aan het werk is. Hopelijk is het snel beter met jullie jongetje! @Lauwie: Ja, hier ook veel lekkere trek, op he tmoment vooral zoetigheid: koekjes, chocolade en zoete vruchtensapjes... @ego: gisteren de hele dag in het ziekenhuis gezeten voor de bloedtransfusie van Roosmarijn. Ze kreeg in totaal 46 ml donorbloed. Dit lijkt weinig, maar is toch zoveel dat het in 4 uur in moet lopen. We waren om 8 uur in het zkh om bloed te laten prikken. En om half twee kon het bloed gehaald worden; om 2 uur stond het infuus aan dus we waren pas om half 8 thuis. Jammer van de dag, maar Roosmarijn lijkt meteen al opgeknapt. Ze heeft een mooi rose kleurtje en is weer lekker alert.