Juju wat een schatje is S! Sweet wat lief zeg J met zijn liga Hier had S gisteren een berenkoekje van olvarit. Hele slabber hing vol maar hij had toch wel redelijk ver op. Idd de grote stukken uit zijn mondje halen maar bij de kleine stukjes trok hij idd zo'n gezicht van iehhhhhhh wat is dat voor iets. Lees kokhals reflexx
Leuke foto's Sweet! Moosey oew een mamafiets..gaaf!..ik twijfel nog haha. Over de speen: we hebben hem hier wel maar hij gebruikt hem eigenlijk alleen op het kdv. Als ik thuis ben nooit (dan leg ik hem gewoon aan). Ook wel opvallend: in het autostoeltje en de wandelwagen wil hij heel soms wel een speen, in de mei tai of beco heeft hij hem nooit nodig om tevreden te zijn. (conclusie: ik heb een mama/papaplakker haha).
ik wikl ook graag een mamafiets met een kar die je kan veranderen in een buggy, fietsen op heel rustig tempo lukt wel.Dus dat lijkt me wel heel fijn, en dan shannon in babyschelp dan kan colin ernaast en kan ik de kar ook afkoppelen om de winkel in te gaan.
wat staan er trouwens weer super foto s op .. sweet: koekjes hihi, shannon krijgt ook liga om op te sabbelen. moosey, wat is het toch een heerlijk ventje'
Dank jullie wel ! Wij hebben ook een fietskar met babyschelp. Want deze zomer kan Diede toch nog niet mee op de fiets.
idd leuke foto's, wist niet eens dat ze al koekjes mochten wij hebben ook een fietskar met schelp gekocht, toch wel heel makkelijk. en het zal ook wel meehelpen om wat af te vallen, moet er nog heel wat kwijt. ben nu in 7 weken 4 en halve kilo kwijt, moet er nog 15...
Fietskar is volgens mij nu al best handig om te hebben ja Lekker fietsen naar het centrum, geen auto, tram of de benenwagen hoeven te nemen. Jayden heeft vandaag goed gegeten, zelfs groente en fruit gingen in één keer op. Jayden heeft wat leuks. Als hij in bad gaat, gaat hij met zijn handen spetteren in het water (gelukkig staat om deze reden om het voor te zijn het badje al in de badkamer). Wat had hij een lol. Zo, op naar bedje toe. Morgen werken. Hectische dag morgen.
@Leeuw: Nou, je bent al goed bezig met afvallen! Bij mij lukt het een week en dan val ik weer terug. Terwijl ik wel weet hoe het moet. Ben al 2x 25 kilo afgevallen (en dus ook weer aangekomen haha!). Succes! @Sweet: Wat leuk dat spetteren! Ik probeer het Diede steeds te leren maar hij doet het nog niet na. Wel snapt hij nu dat als ik klap 's in je handjes wil doen, hij geen vuistjes moet maken maar zijn handjes open moet doen. Maar hij klapt nog niet zelf natuurlijk, dat doe ik . Maar doen jullie kindjes al iets na wat jullie voordoen of snappen ze al bepaalde dingen? Diede kent zijn naam maar ik weet niet of hij dan kijkt omdat hij mijn stem kent of echt zijn naam kent! Verder nog niet echt iets maar het begint wel te komen volgens mij.
@moosey Hier reageert F ook als ik hem roep. Verder heb ik hem geleerd hoe hij zijn fopspeen weer in zijn mond kan doen. Nu haalt hij er hem telkens uit en doet hij hem er weer in, erg grappig gaat soms ook mis dan zit hij in zijn oog.
@juju en anderen wbt doorslapen. Hier heel af en toe ook nog een nachtvoeding. Meneer gaat nu om 18.15 te bed en slaapt direct. Daarna rond 10 uur nog een voeding en dan trek hij hem door de ene keer tot 7 uur de andere keer tot 9 uur. Maar als ik te werk moet zal hij er toch eerder uit moeten Last net een nieuwsbrief vd vk. Ze zeggen dat veel kindjes geen avondvoeding meer nodig hebben, maar ik vraag me nu af, dan moet ik D. later naar bed doen of zelfde tijd maar dan de 22.00uursvoeding weg laten vallen. Hmm denk dat hij dan nevernooit door slaapt. Ik ben hier de bv van overdag aan het afbouwen. Ik heb zeker nog genoeg melk tot 6 maanden. Daarna wil ik nog een tijdje de ochtend en avond voeding blijven geven. Daarna bouw ik die ook af. Toch wel trots dat het 6 maanden bv me gelukt is. Ook al had ik er met 3 maanden echt schoon genoeg van ...pff... Maar goed. Die foto's van jullie kindjes zijn weer TE schattig! Lief hoor! @moosey: wat leuk ik heb mijne gisteren gekregen. Hij is zo mooi Welke heb jij gekocht? Helaas moeten we nog even wachten met fietsen, totdat hij echt goed kan zitten.
Marije als D de fles nog leegdrinkt wil dat zeggen dat hij ze nog nodig heeft. S heeft die zelf op een paar dagen afgebouwd en krijgt nu rond 19 a 19.30 de laatste fles. Hij liet van de fles van 22 uur telkens 160 staan van de 200 en dat werd steeds meer dus heb ze toen maar gelaten.
Moosey S reageert ook echt op zijn naam zo grappig Hij kijkt alleen om als ik zijn naam noem dus hij snapt wel dat hij dat is Eyes dat krijgt s nog niet jawel scheef erin hahaha. En hij weet ook alles goed naar zijn mondje te brengen maar de speen altijd scheef of verkeerd om
even een zwaai meiden!! wij zitten heerlijk op de camping hopelijk snel ook nog lekker veel zon al is het niet echt koud hoor. al 2 dagen buiten kunnen zitten hihi. gisteren een gesprek gehad op mn werk (ja tijdens de vakantie haha) en ik krijg de mogelijkheid de opleiding verzorgende IG te gaan volgen in september! is een opleiding van 2 jaar (1x per week naar school) heb er helemaal zin in en sta ook al ingeschreven wilde deze kans niet voorbij laten gaan. het betekent helaas wel dat we onze brusjeswens 2 jaar in de vriezer moeten zetten..... vind het echt niet leuk maar ja deze kans krijg ik niet snel nog een keer.....
@ow: thanks! Ja inderdaad. Ik laat het lekker zo. Ik vind dit ritme van hem erg fijn. Want doordat hij nog drinkt om 10 uur slaapt hij (denk ik) de hele nacht door. @naomi: jammer dat je dan nog moet wachten voor een 2e. Maar wel erg leuk dat je een nieuwe opleiding mag volgen!
Naomi wat goed van de opleiding maar minder idd dat jullie de brusje wens in de diepvries moeten duwen voor 2 jaar. Marije zeker als hij het zo goed doet waarom niet? Hier maakt het niks uit of ik hem nu om 19 of 21 uur de laatste fles geef hij word altijd rond 6 uur wakker. Dus tja dan kan ik hem ook rond 19 a 19:30 geven en dan is hij meestal ook weer moe na 2 uurtjes op. Hoelang kunnen jullie kindjes eigenlijk op zijn? S kan wel 2 of 3 uurtjes MAAR dan wil je niet weten hoe je hem in slaap moet krijgen. Na 1 a 1,5 uur word hij al wat meer vermoeid en slaapt hij best snel. Vond het zelf best kort dat hij wakker is maar zijn ritme is dan veel beter en minder gefrustreerd.