JANUARI 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door peps, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    Meiden heb vanmorgen mijn eigen ha gebeld en ik moest toch maar even langskomen van de assistente aangezien hij ook nog steeds geen echte plas luier heeft gehad. Hij heeft de fles van 23uur gisteravond wel leeggedronken en die van vanmorgen ook. Heb hem om half 8 wakker moeten maken en hij was zo aa het jengelen dat hij er om half 9 weer in lag, hij ligt nu te slapen. Ben benieuwt wat mijn eigen ha zegt.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Eyes jeetje !!!
    Ik ben benieuwd wat je eigen HA zegt ervan.
    Dat is toch niet verantwoord en zeker niet met dat weer.

Sweet kan me vergissen ( sorry dan) maar had jouw moeder toen niet haar ogen laten laseren in Istanbul?

Leeuw hihih ook de kriebels.

Sorry moest wel ff lachen hoor over het luxe probleem.
    3 slaapkamers ach ja wij hebben er ook maar 3.
    Ik heb wel een droger en onze zolder is ook nog helemaal niet geïsoleerd of dergelijke.
    Maar meiden maak jullie niet zo druk hahaha.
    Als jullie nu 2 slaapkamers hadden alé.
    Maar 3 moet het toch zeker wel mee lukken toch:D
    Hier op de 3e slaapkamer ook een heleboel rotzooi na ja rotzooi,
    2 persoonsbed, kast van M zijn kleding.
    Nog wat andere kasten voor opslagruimte.
    Nou jammer dan dat gaat dan maar lekker naar de zolder:p
    Kan er niet mee inzitten:p

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bah Eyes dat klintk niet goed hoe is het nu?

@ Huis: wij hebben 3 slaapkamers (een van ons, een van uk, een logeer/werkkamer) en een zolder (momenteel een puizooi, wordt ooit een werkkamer is mij beloofd en in de toekomst gaan we er wellicht zelf slapen).
    Kindjes kunnen toch ook samen op een slaapkamer?

4. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Joehoe check even de pb'tjes als je niets ontvangen hebt, mag je me ook even pb'en, dan stuur ik het even door!

Thx meiden. Ik ga snel aan het werk

5. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Eyes: Wat een slechte ha! Ben ook benieuwd wat je eigen ha zegt. Succes!

Wij hebben momenteel maar twee slaapkamers maar ons huis staat te koop.
    We willen minimaal 4 slaapkamers of 3 en een zolder.
    Twee kindjes op één kamer kan misschien als ze wat ouder zijn maar bv een baby en een peuter samen lijkt mij niet echt ideaal.
    Hier is het ook aan het kriebelen en we vinden het moeilijk of we moeten wachten tot ons huis is verkocht.
    Misschien is het de tweede keer wel helemaal niet meteen raak en duurt het een jaar maar als het wel meteen raak is dan hebben we misschien een probleempje :)!
    Maar we stappen over naar een andere makelaar, dus misschien schiet het dan wel op!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosey tijdelijk bij jullie op de slaapkamer leggen?

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Een baby zou ik dan idd bij mezelf op de kamer leggen. Stiekum heb ik er nog steeds moeite mee dat ons ukje al in zijn eigen kamertje ligt haha. Maar goed dat is persoonlijk natuurlijk. Kan me ook goed voorstellen dat je er niet voor kiest.
    Moosey hoe lang staat jullie huis nu te koop?

8. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Hallo iedereen...

Mer e is het minder. Nu al een maand weer onrustig. Net bij cb weg. Extra controle vanwege voorkeurshouding. Gelukkig geen scherf hoofdje.
    Verder nog over het onrustige gedrag en spugen en ontlasting gehad. Nu proberen om 2 scheppen jbpm in z'n fles te doen, ookal krijgt hij al comfort voeding.
    Verder ben ik zelf tot de conclusie gekomen samen met cb, hij wil veel te snel geestelijk voor z'n leeftijd, hij is nu bezig om te gaan zitten; als hij op z'n rug ligt dan doet die zijn voeten en hoofd en rug omhoog, alleen z'n kont ligt op de grond. Dit zag het cb ook en verbaasde zich hier over. Draaien moet die nu haast kunnen. Heeft die 2x gedaan en dat interesseerd hem vrij weinig. Niet leuk genoeg denk ik. Maarja hierdoor denk ik zovel huilen. Proberen de balans tussen stimuleren en afremmen te vinden...

Dikke kus

9. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Op vakantie heeft Diede bij ons op de kamer gelegen en ik moet toegeven dat het wel lief is om hem te horen slapen :).
    Maar persoonlijk kies ik ervoor om je baby meteen in zijn eigen kamertje te leggen.
    Maar goed, het zou inderdaad in het begin kunnen als we nog geen ander huis hebben!
    Ons huis staat nu bijna een jaar te koop.
    Alleen staat onze makelaar niet op Funda en ik denk dat het wel scheelt als je wel op Funda staat.
    We zijn ook nog niet in prijs gezakt maar dit willen we eigenlijk ook niet.

10. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Appie: Gelukkig is zijn hoofdje niet scheef.
    Is dat erg dat hij al wil gaan zitten dan?
    Want dat omhoog komen zoals jij het omschrijft doet Diede ook al een maand lang. Is dat slecht voor het rugje/nekje dan?!

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Een poging tot kruipen (= heel veel trappelen en spartelen maar niet vooruit komen :D)

12. Tese

Tese Niet meer actief

WIj hebben 3 slaapkamers en geen zolder maar het past allemaal prima hoor.

Wat leul die foto van diede! Tess doet dat ook, ze komt ook niet vooruit maar wel achteruit haha. WOrd ze altijd boos want dat was niet wat ze wilde.

Appie dat zitten probeert tess ook maar dan ben je niet voor op je ontwikkeling? Dat is heel normaal hoor.

13. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Sorry, niet alles gelezen, wel die van OW in een oogopslag; Nee, mijn moeder heeft haar ogen niet laten laseren in Istanbul.

Even ego voor ik bij ga lezen:

Hier: Drukke dag achter de boeg. Nu al.

Vanmorgen, schat rond 08:05. Sirene, brandweer. Achter ons is een bejaardetehuis, naast ons de supermarkt (Muppet, je kent Fokkesteeg denk ik wel). En daar gaat wel vaker een brandalarm af. Zo ook vanmorgen om 08:03 (volgens RTV Utrecht). Dus ik nog ooowww, zal wel loos alarm zijn. Tot de tweede brandweer kwam met loeiende sirenes. Ik rolluik omhoog doen. Staat het verpleegtehuis achter ons in de brand. En niet te zuinig. Is inmiddels landelijk nieuws geworden. Ik daar heen. Babyfoon had inmiddels geen bereik meer. Ik kijken wat ik nog kon doen. De brandweer overnemen als er mensen uit gehaald worden. Prima. Heb er toch weer weten te evacueren. Het greep mij best aan. Het is dichtbij, had daar kunnen werken (was in princiepe aangenomen, maar had al ergens anders een baan toen).

Daarna snel een broodje naar binnen schuiven in de auto. Op naar ziekenhuis. En ik denk dat het bingo is. Ik zag uitslag verschijnen. Kan ook door warmte zijn hoor. En hij is nu vreselijk aan het huilen. En gewoon niets helpt.

Eenmaal thuis. Alles helemaal afgesloten. Kon mijn eigen huis niet eens in. Denk doei, ik moet echt naar binnen. Dranghekken opzij geschoven en hup gaan. Ja, sorry politie, ik wil toch echt mijn huis binnen. Maar dat was goed.

Kom ik in huis, heeft onze hond in huis gepoept Dun. En we hebben tapijt. Gadverdamme. Stinken! Heb nu 3 wierrook dingen op staan, maar durf huis niet uit (scheelt, brandweer is op 50 meter afstand (ze staan hier nog, ondanks dat het sein brandmeester is gegeven).

Vandaag komt M eerder thuis en dan gaan we voor vinyl kijken. AAAAH, ik word gek van het gehuil van J!

14. Appie1988

Nee hoor, spieren worden alleen maar sterk van lijkt me.

15. Appie1988

Oké? Cb gaf aan dat dit toch echt niet de bedoeling was voor nu. Ik las dat diede het ook al deed. T zal dan wel niet veel bijzonders zijn...

Anyway....t zal dan allemaal wel meevallen denk ik.

Dan is het gewoon een huilbaby, haha!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Doet uk hier ook hoor (de brug noemen wij het haha)
    Sweet dat heb ik gehoord op het nieuws ja. Zielig van J :(

Hier een storing op het werk dus ik zit maar te kolven. Je moet wat he ;)

17. sweetchocolate

sorry, nog altijd niet bijgelezen. Loop van hot naar her. J is al stiller. Nog niet helemaal. Maar M had verkeerde speen gekocht, waardoor hij nu niet meer helemaal kan gaan slapen zeg maar.Zo naar C1000 lopen (jemig, wanneer gaan die K dranghekken weg joh?!)

Ow, hij is alweer harder aan het huilen, helluuuupppp, was ik er net vanaf. Van dat ellende lange gehuil. En nu begint het weer. This is gonna be a very bad day and night.

Vanavond wil M fijn vinyl zoeken. Ik zeg hoe? Met een steeds huilend kind?

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat sneu zeg :( Die sporadische keren dat ik uk niet kan troosten voel ik me zo machteloos, meer dan mezelf (en mijn melk) kan ik niet geven, kan dan echt wel meehuilen.
    Heb ook echt respect voor jullie Appie! Nog steeds geen verbetering in het gehuil dus?

19. Tese

Tese Niet meer actief

Hier is de fysio geweest en alles bij elkaar zou ze over 6 weken de helm moeten hebben. Dus ik wacht de oproep af.

Sweet ik hoorde het van een vriendin inderdaad dat het zo heftig was daar! En jullie wonen er lekker dicht op zeg, geen last van de rook?

20. sweetchocolate

Nee, gelukkig niet:D Rook stond goede kant op. Niemand heeft er last van gehad. Ja, de eenden in het park. Maar geen woonhuizen of iets. Liep er net even langs. Staan nu al van die noodwoningen. Hele brandweer unit is er nog altijd. Nog aantal politie auto's. RTV Utrecht is hier nog in de wijk, 2 ambu's.

Sprak net buurvrouw. Zij heeft ook meegeholpen. Zegt ze, ik hoop niet dat een collega dit ziet. Ze stond namelijk bij RTV Utrecht vol in beeld, terwijl ze haar net 2.5 uur daarvoor ziek had gemeld; last van haar rug. Tja, her problem hoor. Eigen schuld dan als ze haar baan kwijt is.

Jemig, staat nog alles afgezet. Ik speen halen voor J. Wil ik terug lopen. Dus ik loop in princiepe in de zone waar normaal niemand mag komen. Word ik aangehouden door politie, dat ik weg moet gaan daar. Ik zeg 10000 keer ik woon daar! Niks mee te maken. Dus ik pak mijn sleutel en zeg, boven ligt mijn kind op (straatnaam) nummer ... Ik wil als ik er niet in mag, dat u mijn kind gaat halen. Haal dan ook gelijk een zooi luiers, billendoekjes, de drinkfles en de Nutrilon Pepti graag! Daar trapte hij niet in. Woest was ik. Mag ik verdikkeme niet eens naar boven, naar mijn woonhuis?! Mijn kind is thuis.

Kom ik thuis. Ik luisteren naar boven. Hoor niks meer. Kom ik boven, is J in slaap gevallen. En hoe? Half horizontaal met hoofd naar voeteneind. Die is flink boos geweest dat hij zo heeft liggen draaien (J draait alleen als hij boos is en dan bedoel ik dus niet draaien van buik op rug of andersom). M komt zo naar huis. Kijken voor Vinyl straks. Als we uit huis komen. Arme J, moet ik hem weer wakker maken. Baal ervan.

Zo, en dan nu poging 100 tot bijlezen

Deel Deze Pagina